امروزه با گسترش لوازم جمعی نظیر تلفن همراه هوشمند، نیاز مبرم به لوازم جانبی روز به روز پر رنگتر می شود افراد برای کارهای روزانه خود نیازمند به گوشی ها، لپ تاب و تبلت های خود هستند. واردات لوازم جانبی گوشی موبایل از خارج کشور راهی با صرفه اقتصادی بالا می باشد فروشندگان عزیز می توانند با ارائه این محصولات با قیمت مناسب این صنعت را رونق ببخشند و به متفاضیان فرصت خریدی طلایی اعطا نمایند.

مرکز واردات لوازم جانبی گوشی موبایل

آیا شارژر اصلی داغ می کند؟

آیا شارژر اصلی داغ می کند؟ گوشی ها، لپ تاب و تبلت ها از عمده وسایلی هستند که در دنیای مدرنیته امروزی استفاده می شوند. اما منبع انرژی این گونه وسایل از چه منبعی تامین می گردد؟

شاید پاسخ به سوال بالا بنظر آسان برسد اما بدین گونه نیست. پاسخی که در نگاه اول به چشم می خورد باتری و شارژر است اما در واقع طیف گسترده ایی پاسخ موجود هستند. برای مثال خازن های مختلفی در شارژر وجود دارند که برق شهری را تبدیل به برق مصرفی باتری می کنند اما این اتفاق این جا تمام نمی شود و سوکت های شارژ گوشی باید توان پردازش اطلاعات شارژ ورودی را داشته باشند تا به باتری انتقال دهند.

اگر بیش از اندازه به گوشی های تلفن همراه ولتاژ وارد کنیم امکان سوختن گوشی و خرابی باتری بیشتر می شود. در واقع توان ورودی و خروجی گوشی را شارژرها تعیین می کنند که بارزترین نوع ولتاژ 5 ولت می باشد.

لوازم جانبی اورجینال توسط کمپانی های اصل طراحی می گردند لذا استاندارد بوده و هیچ گونه حادثه ایی برای شما و گوشی عزیزتان رخ نخواهد داد. اگرچه در شارژرهای اصلی امکان داغ شدن پایین است اما باز هم اتفاق می افتد. دلیل گرمای شارژر تبدیل ولتاژ برق مصرفی خانوار به برق مصرفی باتری است که خازن ها با تبادلات در آی سی های مربوط گرما تولید می کنند پس اگر شارژرتان کمی داغ کرد نگران نباشید زیرا این کاملا طبیعی است.

مشخصات لوازم جانبی گوشی موبایل

مشخصات لوازم جانبی گوشی موبایل لوازم جانبی موبایل اصل اگر توسط کمپانی تولید کننده اصلی تولید شوند کارایی بالاتر و ماندگاری بیشتر خواهند داشت. اما شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که کمپانی های اصل چه نوع شرکت هایی هستند؟

پاسخ به سوال بالا نیاز به اندکی تفکر و تامل دارد. بطور مثال موبایل شما از کدام شرکت است و نام تجاری موبایل شما چیست؟

برای گوشی های موجود در بازار شارژرهای مخصوص توسط شرکت تولید کننده عرضه می گردد که با شارژر همراه گوشی مطابقت دارد و طبق استانداردهای موبایل طراحی می گردد. شما عزیزان گرانقدر می توانید با خرید لوازم جانبی موبایل خارجی که اورجینال هستند خیالتان را از ماندگاری و کیفیت بالا راحت کنید.

شارژرهای اصل دارای مشخصه های ویژه ایی هستند برخی از این مشخصه های به شرح زیر می باشند:

  1. قبل از خرید هر نوع شارژر ابتدا اطلاعات درج شده روی محصول را با دقت و صبر مطالعه نمایید.
  2. نام کشور سازنده می بایست با مبدا موبایل شما همسان باشد بطور مثال گوشی های ساخت شرکت آمریکایی آیفون باید شارژر مخصوص ساخت کشور آمریکا را داشته باشند در این صورت برای موبایل شما استاندارد هستند.
  3. ولتاژ خروجی بر روی بدنه محصولات درج می گردد. مقدار ولتاژ شارژر را بررسی نمایید و با ولتاژ باتری اصل گوشی موبایلتان تطبیق دهید.
  4. از سلامت فیزیکی کالا اطمینان حاصل نمایید.
  5. به سال تولید محصول توجه کنید.
  6. از فروشندگان معتمد و معتبر خرید خود را انجام دهید. ما در این زمینه فعال هستیم و تیم فروش ما آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.
  7. از فروشنده بخواهید نام شرکت لوازم جانبی موبایل که محصول را ارائه می دهد؛ را با شما در میان بگذارد.
  8. شارژر اصلی پوک نیست ولی در عین حال سبک است و جنس آن محکم و با کیفیت است.
  9. اغلب مارک و ارم شرکت تولیدی روی محصولات با خط درشت حکاکی می شود اما گاه فقط با رنگ های مرغوب و ارم شرکتی مزین می شود.
  10. ارم های طلایی روی محصولات اصل درج می شوند از وجود ارم های اصل اطمینان حاصل فرمایید.

عرضه کنندگان لوازم جانبی گوشی موبایل

عرضه کنندگان لوازم جانبی گوشی موبایل عرضه کنندگان فراوانی در سطح کشور در حال فعالیت هستند که محصولات اصل و غیر اصل را ارائه می دهند. محصولات اصل قیمت بیشتر و کارایی بیشتری دارند اما گاه افراد بنا بر دلایلی خرید لوازم جانبی غیراصل را ترجیح می دهند که فروشندگان و تولید کنندگان گوشی های موبایل توصیه می کنند فقط محصولات اصل استفاده شود. بازشدن انواع و اقسام مختلف از شارژرهای غیراصل زمینه تقلب را برای سودجویان فراهم کرده است. بهترین راه برای تشخیص اصالت کالا؛ خرید از عرضه کننده مطمئن است.

شرکت ما در زمینه عرضه لوازم جانبی اصل در حال فعالیت است و ما هیچ گونه فعالیتی در زمینه عرضه محصولات غیر اصل نداریم. ما تمام تلاش خود را در جهت بهتر شدن به کار گرفته ایم و در صدد آن هستیم اعتماد و رضایت تمام مشتریان و دوستان خود را کسب نماییم. برای خرید محصولات اصل و اورجینال بهتر است از عرضه کنندگان معتبر محصول خود را سفارش دهید.

فروشگاه اینترنتی ما امکان خرید بصورت کاملا آنلاین با پشتیبانی رایگان بیست و چهار ساعته در همه ساعات شبانه روز را برای شما عزیزان گرانقدر فراهم کرده است تا خریدی رویایی و شگفت انگیز را با تجربه کنید. برای این منظور تنها کافی است مقالات و مشخصات محصولات مورد نظر خود را مطالعه کرده و پس از کسب اطلاعات کافی، اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

تیم پشتیبانی ما با داشتن تیم جوان کارآمد و دلسوز آماده ارائه انواع خدمات و پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان در عرصه فروش به صورت کاملا رایگان است. برای این منظور می توانید به قسمت مشاوره و فروش مراجعه کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار کنند. شما می توانید پرسش های خود را با ما در میان بگذارید.

فروشندگان ویژه لوازم جانبی گوشی موبایل

فروشندگان ویژه لوازم جانبی گوشی موبایل فروشندگان عزیز با تکیه بر نیروی جوان توانسته اند گامی بلند در جهت عرضه محصولات به صورت مستقیم بردارند. امروزه واردات لوازم جانبی موبایل رونق یافته است. خوشبختانه شرکت ما در زمینه واردات این گونه محصولات همواره پیشتاز، پیشگام، پیشرو و فعال بوده است. شما عزیزان می توانید با مطالعه دقیق مطالب درج شده در مقالات پژوهشی فروشگاه ما از اصالت محصولات اطمینان حاصل فرمایید و با مزایای هر کدام از محصولات لوازم جانبی گوشی موبایل آشنا شوید. فروشگاه ما با فروش مستقیم به خدمت شما عزیزان آمده است تا رویایی ترین خرید سال خود را با ما تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید