لوازم جانبی گوشی موبایل جزو لوازم ضروری هستند که برخی از آن برای تزیین و زیبایی و برخی برای امکانات بیشتر و راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.. با لیستی از لوازم جانبی شیائومی اصل آشنا شویم: باتری:یکی از اجزاء مهم گوشی باتری است که اگر خراب شود دیر شارژ می شود یا زود شارژ خالی می کند یا گوشی خاموش می شود و استفاده از شارژر بی کیفیت باعث این اتفاق می شود و ما مجبور به تعویض آن هستیم.لوازم جانبی اورجینال مدل زیادی دارد لوازم جانبی موبایل اصل کارایی زیادی دارد انواع لوازم جانبی موبایل مدل بسیاریدارد لوازم جانبی خارجی کارایی زیادی دارد

عرضه برترین لوازم جانبی اورجینال

با لوازم جانبی اورجینال گوشی آشنا شوید

با لوازم جانبی اورجینال گوشی آشنا شوید گلس گوشی: گلس گوشی یا همان محافظ گوشی است صفحه گوشی به دلیل وجود سنسورهای لمسی حساس هست و با ضربه یا فشار وارده خراب می شودو گلس گوشی می تواند جلوگیری و محافظت کند. قاب یا گارد گوشی:گارد گوشی هم به عنوان محافظ گوشی و هم جنبه ی تزئینی دارد و ظاهر گوشی را تغییر می دهد. شارژر: خود شارژر انواعی دارد آدایتور شارژ وایرس و فست شارژ و هرگوشی شارژر مخصوص خود را دارد.

هندزفری:هندزفری وسیله ای است که می توان با آن در جاهای شلوغ تماس تلفنی داشت یا موزیک گوش داد. پاور بانک: زمانی که در جایی هستید که دسترسی به برق ندارید پاور بانک می تواند گوشی شمارو چند بار شارژ کند. کارت حافظه یا رم:کارت حافظه در گوشی می تواند فضای زیادی برای شما ایجاد کند.با این که گوشی های امروزی حافظه ی زیادی دارند ولی با این حال باز به یک رم نیاز پیدا می کنید. اسپیکر:

اسپیکر با ظرفیت صوتی بالای که دارد می توانید موزیک را با صدای بیشتر گوش کنید یا در دورهمی ها که شلوغ هست مورد استفاده قرار گیرد. کابل و تبدیل گوشی: یکی از لوازم جانبی غیر ضروری هست که برای وصل کردن فلش به گوشی یا گوشی به ماشین به درد میخورد. کیف گوشی: کیف چرم، کیف کلاسوری، کیف زیپی، کیف هوشمند که بسته به سلیقه و نیاز هر فرد انتخاب می شود. و از سایر لوازم جانبی گوشی موبایل می توان به ساعت هوشمند، پایه مغناطیسی، استند، قلم، مونوپاد، پاپ سوکت اشاره کرد.

مشخصات بارز لوازم جانبی اورجینال گوشی

مشخصات بارز لوازم جانبی اورجینال گوشی منظور از لوازم جانبی اصلی لوازمی نظیر هندزفری، قاب محافظ، گلس برای صفحه ال سی دی یا ال ای دی و همچنین محافظ لنز دوربین و کابل شارژ و آداپتور همراه با آن می باشد. اما منظور از لوازم جانبی فرعی لوازمی نظیر آویز زینتی گوشی، بند گردنی یا دستی گوشی، پاور بانک و اسپیکر است. به منظور خرید لوازم جانبی انواع گوشی های موبایل لازم است به چند نکته توجه شود. اول این که آن لوازمی که قرار است تهیه شود تا چه میزان برای آن دستگاه که گوشی موبایل یا تبلت و آیفون می باشد ضرورت دارد. سپس باید توجه داشت برای تهیه این لوازم چه میزان مبلغ یا بودجه‌ ای قرار است

تخصیص داده شود. از این رو، بایستی به برند و مارک و شرکت سازنده این لوازم توجه ویژه نمود و پس از آن بایستی بررسی شود که این لوازم تا چه میزان باید با رنگ و تم گوشی موبایل هماهنگی داشته باشد یعنی این ست شدن نیاز و ضرورت دارد یا خیر. نکته دیگری که هنگام تهیه این لوازم باید مورد توجه واقع شود فروشنده آن است. برخی از فروشگاه ها لوازمی با درجه کیفی پایین و مرغوبیت بسیار پایین تری را با قیمت ارزان تری ارائه می کنند که هم فاقد ضمانت نامه و گارانتی می باشند و هم کارایی و عملکرد لازم را ندارد و حتی ممکن است استفاده از آن به دستگاه آسیب برساند. مخصوصاً اگر این لوازم از لوازم جانبی اصلی نظیر کابل شارژ به شمار رود. لذا لازم است جهت تهیه لوازم جانبی انواع موبایل حتما به فروشگاه های معتبری که هم به صورت حضوری و هم به شیوه اینترنتی فعالیت دارند مراجعه شود یعنی فروشگاه هایی که شناخته شده هستند و مشتریان آنها همواره از خرید محصولات آن رضایت داشته و دارند.

فروشندگان عمده لوازم جانبی اورجینال

فروشندگان عمده لوازم جانبی اورجینال ه مستقیم لوازم جانبی وارداتی موبایل، تمامی قطعات و لوازم مورد نیاز موبایل را از منابع رسمی و قانونی خریداری کرده و در اختیار فروشگاه های مجاز در سراسر کشور قرار می دهد. این قبیل کالاها حتما باید از فروشندگان مجاز خریداری شود تا احتمال تقلب در آن وجود نداشته باشد. عرضه مستقیم کالا کمک می کند دست واسطه ها از قیمت گذاری محصول کوتاه شده و لوازم جانبی انواع موبایل با برندهای مختلف با قیمت واقعی به دست مصرف کننده برسد. می توان تمامی قطعات و لوازم مخصوص موبایل را از طریق سایت های اینترنتی و بطور مستقیم خریداری کرد. انواع لوازم جانبی همراه با شرحی از مشخصات فنی آن بر روی سایت درج شده است و برای کمک به مشتری در انتخاب مناسب ترین کالا، قیمت هرکدام بطور جداگانه در سایت قابل مشاهده خواهد بود.

تولیدکنندگان برتر لوازم جانبی اورجینال

تولیدکنندگان برتر لوازم جانبی اورجینال شاید بسیاری از ما وقتی برای خرید انواع وسایل و ملزومات جانبی موبایل به بازار می‌رویم ترجیح می‌دهیم که برای این ملزومات هزینه کمتری کنیم و از پرداخت هزینه‌های بالاتر برای محصولات باکیفیت سر باز می‌زنیم. این در حالی است که شاید به خوبی ندانیم استفاده از محصولات بی کیفیت و نامرغوب چه مشکلات و خساراتی را به همراه دارد و چه هزینه‌های دیگری را بر ما تحمیل می‌کند. مهمترین و اولین پیامد استفاده از لوازم جانبی نامرغوب این است که موجب می‌شود تلفن همراه به مرور زمان قطعات سخت افزاری مهم خود را از دست بدهد. با افت کیفیت قسمت‌های مختلفی مانند سوکت شارژ گوشی، به تدریج این گجت کاربردی کیفیت خود را از دست می‌دهد و کاربر مجبور است هزینه‌های جانبی را برای تعمیر و تعویض سوکت و قطعات مختلف انجام دهد.

یکی دیگر از خسارات ناشی از به کارگیری قطعات و لوازم جانبی مشکلات ایمنی است. تمامی انواع وسایل الکترونیکی در شرایطی قابل احتراق و آتش سوزی را دارند. استفاده از قطعات بی کیفیت و غیر اصل این امکان را بالا می‌برد که گوشی در زمان کار یا در حین شارژ شدن دچار گرمای بیش از حد شود و آتش سوزی رخ دهد. در این موارد اگر گوشی در دست فرد یا در نزدیکی او باشد ممکن است خسارات جبران ناپذیر جانی را به همراه داشته باشد، بنابراین بهترین راه برای مصون ماندن از این خطرات و خسارات احتمالی، این است که به جای پرداختن هزینه ناچیز برای خرید محصولات بی کیفیت، محصولاتی با درجه کیفی بالاتر تهیه نماییم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید