امروزه گوشی موبایل و تبلت ها با انواع متفاوتی از باتری ها کار می کنند . نوع این باتری با میزان عملکرد مفید دستگاه رابطه مستقیم دارد و کیفیت باتری می تواند تعیین کننده ی میزان ذخیره انرژی در خود برای موبایل باشد و اینکه  با یک بار شارژ کردن چه مدت میتوان از موبایل استفاده کرد.

محدودیت‌هایی در اندازه و وزن و قیمت باطری وجود دارد. برای مثال یک باتری بزرگ، دستگاه را سنگین و بزرگ می کند که موجب می گردد تلفن همراه شما یک گزینه راحت به حساب نیاید .طراحان بر اساس سه پارامتر مهم برای باتری ، یعنی ترکیب شیمیایی و اندازه و وزن به طراحی دست می‌زند. امروز تقریباً هر کس یک تلفن همراه دارد و بسیاری از مردم بیشتر از یکی دارند. زمانیکه به دلایلی مانند خرابی باتری یا دشارژ شدن سریع آن استفاده از موبایل برای ایجاد ارتباط برای ما سخت میشود ،بسیار آزاردهنده است. هر باتری تلفن دارای طول عمر مخصوص به خود است

قیمت باطری گوشی گلکسی اورجینال با حداقل قیمت در بازار عرضه می شود و از جمله عبارت هایی است؛ که توسط صاحبان یا مشتریان تلفن همراه جستجو می شود. به طور کلی نرخ این محصول به عوامل مختلفی وابسته بوده؛ و با توجه به نوع و کارآیی باطری تعیین می گردد. به عنوان مثال قیمت باطری انواع گوشی موبایل در شرکت های وارد کننده قطعات موبایل ارزان تر از بازار است.

قیمت باطری انواع گوشی های موبایل در شرکت های وارد کننده

مراکز توزیع و پخش انواع باطری موبایل در تهران

مراکز توزیع و پخش انواع باطری موبایل در تهرانرایج ترین انواع باتری موبایل عبارتند از باتری نیکل کادمیوم، باتری یون لیتیوم و پلیمر لیتیوم. مراکز توزیع باتری های موبایل در تهران از خود شرکت های موبایل طبعیت می کنند و باتری های شرکت ها را وارد می کنند.

با توجه به تنوع گوشی های موبایل و پشرفت روز افزون این محصول، تولید انواع باطری موبایل، بدیهی به نظر می رسد. زیرا هر گوشی با توجه به ماهیت و ویژگی هایی که دارد؛ باطری مخصوص خود را می طلبد.

مرکز باطری موبایل در تهران، کار توزیع و پخش ارقام مختلف این کالا را بر عهده دارد. بدیهی است؛ که قیمت و خرید باطری انواع موبایل به صورت عمده در مراکز اصلی پخش به مراتب، مناسب تر از بازار است. علاوه بر این از طریق چنین منابعی می توان بهترین نمونه های باطری را خریداری کرد.

لیست قیمت روز انواع باطری های موبایل در بازار ایران

لیست قیمت روز انواع باطری های موبایل در بازار ایرانبرای مطلع شدن از لیست قیمت روز انواع باتری اصلی و باطری اورجینال می توانید به سایت مرکز باطری که دنیای باطری و انواع آن می باشد مراجعه کنید و اطلاعات لازم را کسب کنید

در لیست قیمت روز انواع باطری های موبایل، نوسان عددی قابل ملاحظه ای را مشاهده می کنیم. چرا که همواره بنا بر دلایل مختلف قیمت روز قطعات موبایل در بازار ایران، دستخوش تغییر می شود.اما قیمت گلس ضد خش اورجینال در بازار ایران به همان روال ادامه دارد و مشغول فعالیت است.

مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر لیست قیمت باطری های موبایل در ایران عبارتند از:

  • محل ساخت باطری (داخلی، خارجی و …)
  • مارک یا برند باطری موبایل
  • باطری برای چه نوع گوشی هایی مناسب است؟
  • باتری اصلی یا اورجینال بودن
  • نو یا دست دوم بودن باطری
  • مکان و نحوه فروش باطری گوشی تلفن همراه
  • کیفیت، کارآیی و طول عمر باطری

فروشندگان باطری موبایل اورجینال در تهران

فروشندگان باطری موبایل اورجینال در تهران برای خرید بهترین مارک باطری و بهترین مارک گلس برای خرید عمده بهتر است به فروشندگان معتبر در بازارهای معتبر سراسر کشور مراجعه کنید. برای مثال پاساژ علاءالدین مرکز انواع خدمات برای موبایل می باشد که البته بهتر است از صاحبنظران راهنمایی بگیرید. و یکی دیگر از پاساژ های معتبر چهار سو می باشد که انواع برند های گوشی را دارا می باشد .

اغلب مردم تمایل دارند؛ که یک باطری اورجینال و اصل و هدفون بیسیم ارزان قیمت با کیفیتی عالی برای گوشی خود تهیه کنند. هر چند که تقریباً همه شرکت های تولید کننده گوشی موبایل در دنیا، این محصولات را به همراه باطری مخصوص به خود، عرضه می کنند؛ اما گاهی اوقات صاحبان تلفن همراه به تعویض باطری گوشی نیاز یپدا می کنند.

فروشندگان باطری موبایل اورجینال در تهران، عرضه کننده نمونه های مختلف باطری می باشند. هر کس می تواند؛ با توجه به نوع گوشی خود، یک باطری اصل و باکیفیت را برای آن تهیه کند.

بهترین برند های تولید کننده باطری موبایل در دنیا

بهترین برند های تولید کننده باطری موبایل در دنیا

وقتی برای خرید موبایل به بازار
مراجعه می‌کنید با مارک‌های مختلف از موبایل روبه‌رو می‌شوید شماری از این مارک ها
دارای محصولاتی با کیفیت متوسط هستند و شماری دیگر از شرکت های برتر تولید کننده
موبایل محسوب می شوند .سامسونگ ،هواوی، اپل، شیائومی،سونی، ال جی ،نوکیا و اچ تی
سی از جمله بهترین مارک های موبایل در بازار موبایل ایران هستند و قیمت باطری گوشی سامسونگ در بازار ایران نیز بسیار مناسب است.

مارک هایی که در بالا نام برده شد از جمله برترین تولیدکنندگان موبایل می باشند و
محصولات آنها از نظر کیفیت ساخت قابل قبول است .این شرکت ها در چند سالی که در
زمینه تولید و توسعه تلفن‌های همراه فعالیت می‌کنند اهمیت زیادی به کیفیت ساخت
موبایل‌های خود می‌دهند
 .میزان استحکام گوشی
در برابر سقوط ، طول عمر پورت های خروجی گوشی ،کلیک پذیری دکمه‌های فیزیکی و
مقاومت گوشی در برابر فشار سطحی از جمله مواردی است که باید برای کیفیت ساخت
موبایل مدنظر داشت .هر یکی از مارک های برتر بازار موبایل ایران همانند سامسونگ یا
شیائومی یا هوآوی یا اپل یا ال جی یا نوکیا و یا سونی کیفیت محصولاتشان بالاست و
نسبت به یکدیگر برتری قابل توجهی ندارند.

نام بردن از بهترین مارک باطری و بهترین مارک گلس برای خرید عمده در دنیا، بسیار مشکل به نظر می رسد. زیرا همان گونه که آشنایان با گوشی تلفن همراه، می دانند؛ ممکن است؛ یک باطری خوب برای تعدادی از گوشی ها مناسب بوده؛ اما برای برخی از آنها مناسب نباشد. به طور کلی دنیای باطری موبایل، بسیار گسترده و تا حدودی پیچیده است. از این رو بهترین برندهای تولید کننده باطری موبایل در دنیا را باید بر اساس انواع و اقسام گوشی های موجود در بازار، طبقه بندی نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید