شارژر موبایل یکی از لوازم ضروری موبایل است که در نبود آن نمی توان از گوشی استفاده نمود. این شارژرها در انواع متنوعی مدل و برند وارد بازار می شود. فروش آنها نیز در بازار در انواع ایرانی و وارداتی می باشد. این شارژرها در فروشگاه های لوازم جانبی موبایل در قیمت های متفاوت به فروش می رسد. لیست قیمت انواع شارژر موبایل در بازار متفاوت است و بر اساس کیفیت ها قیمت های متفاوتی دارد.

لیست قیمت انواع شارژر موبایل در بازار موبایل ایران

مراکز فروش عمده شارژر موبایل اورجینال برای همه برند ها

مراکز فروش عمده شارژر موبایل اورجینال برای همه برند هامراکز فروش عمده شارژر موبایل اورجینال برای همه برندها شرکت های پخش هستند؛ که این شارژر را عمده از وارد کننده یا تولید کننده خریداری نموده و در سراسر کشور توزیع می کنند. این شرکت ها انواع برندهای ایرانی و خارجی را عمده به فروش می رسانند. شارژرهای اورجینال این شرکت ها اغلب چینی در مدل ها و برندهای متفاوت و با کیفیت هستند. شارژر اپل؛ سامسونگ؛ و غیره در این شرکت ها به فروش می رسد.

بازار خرید و فروش شارژر موبایل اصل در تهران

بازار خرید و فروش شارژر موبایل اصل در تهرانبازار خرید و فروش شارژر موبایل اصل در تهران در مراکز فروش است که انواع برندها را با قیمت کمتر خریداری نموده و با قیمت بالاتر و سود بیشتر به فروش می رسانند و در این صورت سودی عاید آنها خواهد شد. تجار و بازرگانان این شارژرها را از کشور خارجی وارد نموده و در کشور به فروش می رسانند. انواع شارژرها مانند: شارژر فندکی و دیگر مدل های ایرانی را نیز از تولید کننده خرید و به فروش می رسانند.

نمایندگی های فروش شارژر موبایل اصل با ارزان ترین قیمت

نمایندگی های فروش شارژر موبایل اصل با ارزان ترین قیمتنمایندگی های فروش شارژر موبایل اصل با ارزان ترین قیمت در استان ها مستقر و به تبلیغ و فروش و پشتیبانی برندها می پردازند. این نمایندگی انواع مارک را مستقیم عرضه کرده و بزرگترین فایده خرید از نمایندگی قیمت مناسب آن می باشد. نماینده مارک اصل و اورجینال و معتبر را عرضه کرده و شرکت های تولیدی شارژر ایرانی نیز همه دارای نمایندگی در سراسر کشور می باشند و خرید از آنها مطمئن تر است چون در صورت خراب بودن جنس خریداری شده می توان تعویض نمود.

لیست قیمت روز انواع مدل های شارژر موبایل در شرکت های وارداتی

لیست قیمت روز انواع مدل های شارژر موبایل در شرکت های وارداتیلیست قیمت روز انواع مدل های شارژر موبایل در شرکت های وارداتی تفاوت فاحشی با هم دارند. چون کیفیت ها و مدل ها و برندها متفاوت هستند. مثلا قیمت فست شارژر با قیمت شارژر سامسونگ کاملا متفاوت می باشد. در هر صورت قیمت شارژر اصل در بازار گرانتر است و شارژر های تقلبی و نامرغوب و بی کیفیت قیمت ارزانتری دارند. بنابراین برندهای معروف و معتبر و با کیفیت در صورتی که اورجینال باشد قیمت های بالایی دارند. مانند اپل. چون شارژر وارداتی مانند چینی دو نوع جنس اورجینال اصل و تقلبی نامرغوب در بازار عرضه می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید