علاوه بر کیفیت، داشتن تنوع بالا و برندهای شناخته شده و کارایی بالا ی این لوازم جانبی گوشی موبایل می تواند در خرید خوب به شما کمک کند و فروشندگان با توجه به این نکات گفته شده می توانند فروش بیشتر و راحت و سود بیشتر و باعث جلب رضایت مشتری ها شوند.لوازم جانبی موبایل عمده مدل زیادی دارد لوازم جانبی موبایل اصل مدل زیادی دارد لوازم جانبی موبایل وارداتی کارایی زیادی دارد لوازم جانبی موبایل اورجینال بسیار زیبا است انواع لوازم جانبی موبایل بسیار زیاد است

فروش تضمینی لوازم جانبی موبایل عمده

مقایسه شارژر بدون سیم و با سیم

مقایسه شارژر بدون سیم و با سیم شیائومی برندی است که با وجود سابقه محدود خود توانسته با دیگر برندها رقابت کند. این برند چینی در سال 2010 کار خودش را آغاز نمود و در سال 2015 به عنوان یکی از برندهای پرفروش در جهان تبدیل شد. یکی از تفاوت های این برند نسبت به سایر برندهای دیگر، حاشیه سود پایین در فروش است که همین امر باعث شده که افراد به سمت آن کشیده شوند. شعار شرکت شیائومی بر پایه “قیمت پایین، کیفیت بالا” است که از حق نگذریم توانسته با همین شعار پیش برود. جالب است بدانید دلیل موفقیت این شرکت به خاطر تبلیغات محدود و فروشگاه‌های متعدد است. در واقع بیشتر از آنکه تبلیغ محصولاتش را انجام دهد

، محصولاتش را در شعبات گسترده در سرتاسر جهان به فروش می رساند و بر این عقیده است که تمامی محصولات باید به طور فیزیکی لمس شوند تا اطمینان مشتری را به خود جلب نماید. چیزی که باعث شده تمام لوازم جانبی گوشی شیائومی بسیار مرغوب باشند، استفاده از تمامی سخت افزارهای باکیفیت است. اما نکته جالب اینکه، تمام لوازم جانبی شیائومی در خود شرکت تولید نمی شوند و توسط شرکت‌هایی دیگر، زیر نظر کمپانی اصلی ساخته و به بازار عرضه می شوند. اما این شرکت چنان نظمی دارد که توانسته تمامی زیرمجموعه هایش را کاملا مدیریت نماید و بهترین محصولات را وارد بازار جهانی کند. می بندها، آمازفیت و هایلو از جمله زیرمجموعه های لوازم جانبی شیائومی هستند که هر کدام شان در یک حوزه خاص فعالیت دارند. به طور مثال آمازفیت بر روی ساخت ساعت های هوشمند فعالیت دارد. هایلو در حوزه تولید انواع هدفون ها و عرضه آن به بازار مشغول است. می بندها هم همان طور که از نامش پیداست در زمینه ساخت انواع بندهای سلامتی فعالیت می کند.

مزایا خرید عمده انواع لوازم جانبی

مزایا خرید عمده انواع لوازم جانبی در بخش پیشین اشاره کردیم که لوازم جانبی انواع دستگاه های موبایل و تبلت انواع مختلفی اعم از اصلی و فرعی دارند. باید به این نکته توجه کنیم که هر یک از لوازم اصلی و فرعی این دستگاه ها خود می ‌تواند اورجینال و یا فیک باشد. از این رو لازم است هنگام تهیه لوازم جانبی چنین دستگاه هایی حتماً نوع اورجینال و اصل آن خریداری گردد چرا که لوازم اورجینال به دستگاه آسیب نمی رساند و حتی اگر در کوتاه مدت یا دراز مدت و بر اثر استفاده های مکرر یا سهل انگاری صاحب دستگاه دچار ضربه یا خرابی شود، به راحتی با یک نوع اصل دیگر جایگزین می‌ شود که این جایگزینی می تواند با پرداخت هزینه کمتر و یا با ارائه کارت ضمانت به شیوه رایگان انجام شود. اما لوازم جانبی غیر اصل یا فیک در صورت خرابی می ‌توانند آسیب‌ رسان باشند چرا که کیفیت و مرغوبیت لوازم اورجینال را نداشته و در صورت نیاز به تعمیر یا خرابی ِ کامل می توانند علاوه بر آن که هزینه زیادی را برای صاحب دستگاه به بار آورند، به دستگاه نیز آسیب برسانند

و منجر به پرداخت هزینه زیادی از سوی مالک گوشی بابت تعمیر دستگاه یا حتی جایگزینی دستگاه با یک دستگاه نو شوند. بنابر این، توصیه می شود حتماً قطعات اورجینال برای دستگاه های مختلفی نظیر موبایل، تبلت و آیفون تهیه شود تا با یک بار پرداخت هزینه، یک عمر استفاده به دنبال داشته باشد. ضمن این که رضایت مالک و خریدار را نیز به همراه دارد. لازم به ذکر است که یکی از مشخصه ها و ویژگی های بارز و بسیار چشمگیر قطعات جانبی اصل و اورجینال انواع دستگاه های الکترونیکی اعم از موبایل این است که برند و نام تجاری شرکت سازنده آن قطعه و لوازم روی خود دستگاه حک شده است. به عنوان مثال، نام آن برند تجاری روی آداپتور مربوط به کابل شارژ موبایل به صورت حک شده و همراه با شیارهایی وجود دارد که همین امر وجه افتراق این قطعه با قطعات فیک و غیر اصل به شمار می رود. از این رو، لازم است خریداران هنگام تهیه این قطعه ها حتماً این موضوع را مد نظر داشته باشند.

توزیع کنندگان انواع لوازم جانبی موبایل عمده

توزیع کنندگان انواع لوازم جانبی موبایل عمده مراکز توزیع لوازم جانیی گوشی موبایل در خرید گوشی و انواع لوازم جانبی ها و فروش این کالاها به پخش کننده به صورت عمده فعالیت دارند. فروشندگان طبق سفارش و نیاز مشتری ها با توزیع کننده ها در ارتباط هستند و کالای مورد نیاز مشتری ها را تقاضا می کنند و توزیع کننده ها درخواست های فروشندگان را آماده کرده ودراختیار خرده فروشان قرار می دهند و این معامله ی چند سویه برای همه ی طرف ها سود و منفعت دارد.

باتوجه به تنوع برندهای گوشی و عرضه ی گوشی ها در مدل های جدید باعث شده شرکت لوازم جانبی گوشی موبایل هم شروع به تولید انواع لوازم جانبی اورجینال گوشی های جدید اعم از پاور بانک شارژر برچسب های تژئینی هدست کاور کیبورد مبدل گوشی و .. می کنند از این رو توزیع و پخش لوازم جانبی گوشی به یکی از فعالیت های اقتصادی تبدیل شده و وارد کردن عمده ی لوازم جانبی ها می تواند به صورت سفارش آنلاین سریع باشد. ولی افراد سود جو با داشتن سایت های نامعتبر و تقلبی جنس فیک می فروشند ودر خرید آنلاین مشکل ساز می شوندپس هنگام خرید اینترنتی به معتبر بودن سایت دقت کنید.

سفارش انواع لوازم جانبی موبایل عمده

سفارش انواع لوازم جانبی موبایل عمده به منظور استعلام از آخرین و به روز ترین قیمت خرید انواع لوازم جانبی برای گوشی موبایل لازم است به پایگاه ‌های اینترنتی معتبری که با مراکز عرضه، توزیع و فروش این محصولات ارتباط مستقیم و بلا واسطه دارند مراجعه شود و قیمت، مشخصات و برند این لوازم مورد بررسی قرار گیرد. البته ناگفته نماند که وب ‌سایت‌هایی هم وجود دارند که مراکز عرضه و توزیع این لوازم به شمار رفته و اگرچه با واسطه این کار را انجام می ‌دهند، اما بهترین و با کیفیت ترین محصولات آنان را همراه با آخرین قیمت آن در اختیار مشتری قرار می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید