مردم در هنگام خرید محصولات مورد نیاز به دنبال بهترین کیفیت هستند مخصوصا گوشی همراه و لوازم جانبی گوشی شیائومی که آن ها سال ها قابل استفاده هستند و امروزه بسیاری از کارها و شغل های مجازی با گوشی انجام می شود.

پس هنگام خرید موبایل و لوازم جانبی گوشی موبایل باید دنبال مراکزی مطمعن و با کیفیت و قیمت مناسب باشیم.

علاوه بر کیفیت، داشتن تنوع بالا و برندهای شناخته شده و کارایی بالا ی این لوازم جانبی گوشی موبایل می تواند در خرید خوب به شما کمک کند و فروشندگان با توجه به این نکات گفته شده می توانند فروش بیشتر و راحت و سود بیشتر و باعث جلب رضایت مشتری ها شوند.

فروشنده معتبر لوازم جانبی گوشی شیائومی

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل لوازم جانبی گوشی موبایل جزو لوازم ضروری هستند که برخی از آن برای تزیین و زیبایی و برخی برای امکانات بیشتر و راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.. با لیستی از لوازم جانبی شیائومی اصل آشنا شویم: باتری:یکی از اجزاء مهم گوشی باتری است که اگر خراب شود دیر شارژ می شود یا زود شارژ خالی می کند یا گوشی خاموش می شود و استفاده از شارژر بی کیفیت باعث این اتفاق می شود و ما مجبور به تعویض آن هستیم. گلس گوشی: گلس گوشی یا همان محافظ گوشی است صفحه گوشی به دلیل وجود سنسورهای لمسی حساس هست و با ضربه یا فشار وارده خراب می شودو گلس گوشی می تواند جلوگیری و محافظت کند. قاب یا گارد گوشی:گارد گوشی هم به عنوان محافظ گوشی و هم جنبه ی تزئینی دارد و ظاهر گوشی را تغییر می دهد.

شارژر: خود شارژر انواعی دارد آدایتور شارژ وایرس و فست شارژ و هرگوشی شارژر مخصوص خود را دارد. هندزفری:هندزفری وسیله ای است که می توان با آن در جاهای شلوغ تماس تلفنی داشت یا موزیک گوش داد. پاور بانک: زمانی که در جایی هستید که دسترسی به برق ندارید پاور بانک می تواند گوشی شمارو چند بار شارژ کند.

کارت حافظه یا رم:کارت حافظه در گوشی می تواند فضای زیادی برای شما ایجاد کند.با این که گوشی های امروزی حافظه ی زیادی دارند ولی با این حال باز به یک رم نیاز پیدا می کنید. اسپیکر:اسپیکر با ظرفیت صوتی بالای که دارد می توانید موزیک را با صدای بیشتر گوش کنید یا در دورهمی ها که شلوغ هست مورد استفاده قرار گیرد. کابل و تبدیل گوشی: یکی از لوازم جانبی غیر ضروری هست که برای وصل کردن فلش به گوشی یا گوشی به ماشین به درد میخورد. کیف گوشی: کیف چرم، کیف کلاسوری، کیف زیپی، کیف هوشمند که بسته به سلیقه و نیاز هر فرد انتخاب می شود. و از سایر لوازم جانبی گوشی موبایل می توان به ساعت هوشمند، پایه مغناطیسی، استند، قلم، مونوپاد، پاپ سوکت اشاره کرد.

آشنایی با انواع لوازم جانبی موبایل

آشنایی با انواع لوازم جانبی موبایل لوازم جانبی گوشی موبایل یکی از محصولاتی است که باید اصل خریداری شدد چون بدل بودن آن ها نه تنها خود لوازم زود از کار می افتد بلکه گوشی شما راهم خراب می کند و مهم تر از این ها سلامت شما را نیز تهدید می کند. بطور مثال اگر شارژر شما بدل باشد باطری گوشی را خراب می کند و این باعث منفجر شدن گوشی شما شده و صدمه ی مالی و جانی میزند. بسیاری از تولید کنندگان با جعل و کپی کردن برچسب ها و لوگوی برندهای اصل می توانند افراد را فریب دهند و پایین بودن قیمت لوازم جانبی گوشی موبایل جعلی افراد به دلیل صرفه جویی آن ها را خریداری می کنند. برای تشخیص کابل و شارژر: به اسلات پورتusb، علائم و متن روی پلاگین، چک کردن ولتاژ، بررسی وزن و سری ها، جنس کابل اندازه توجه داشت.

برای تشخیص باتری:بررسی مشخصات درج شده روی آن که باید واضح و خوانا باشد مانند نام ، آدرس، نام سلول، ظرفیت، مدل، تاریخ تولید، علائم هشدار دهنده دقت کرد. تشخیص گلس:ضد خش، صاف بودن، ظاهر آن، ضداثرانگشت، ضد روغن بودن باشد. تشخیص هندزفری:سیم هندزفری اصل استوانه ای شکل است و قیمت هندزفری بدل کم تر از اصل آن است.کانتور هندزفری اصل یک رنگ است. قاب سیلیکونی: پشت قاب سیلیکونی اصل متن انگلیسی نوشته شده ولی در پشت بدل آن چینی نوشته شده است.کناره ی قاب سیلیکونی اصل یک دست است ولی بدل آن دوتیکه است. لوازم جانبی گوشی موبایل اصل کارایی بالای دارد و ضمانت تعویض و گارانتی دارد.در زمان خرید لوازم جانبی شیائومی وارداتی به پلمپ بودن آن نیز توجه داشته باشید.

توزیع کنندگان انواع لوازم جانبی گوشی شیائومی

توزیع کنندگان انواع لوازم جانبی گوشی شیائومی مراکز توزیع لوازم جانیی گوشی موبایل در خرید گوشی و انواع لوازم جانبی ها و فروش این کالاها به پخش کننده به صورت عمده فعالیت دارند. فروشندگان طبق سفارش و نیاز مشتری ها با توزیع کننده ها در ارتباط هستند و کالای مورد نیاز مشتری ها را تقاضا می کنند و توزیع کننده ها درخواست های فروشندگان را آماده کرده ودراختیار خرده فروشان قرار می دهند و این معامله ی چند سویه برای همه ی طرف ها سود و منفعت دارد.

باتوجه به تنوع برندهای گوشی و عرضه ی گوشی ها در مدل های جدید باعث شده شرکت لوازم جانبی گوشی موبایل هم شروع به تولید انواع لوازم جانبی اورجینال گوشی های جدید اعم از پاور بانک شارژر برچسب های تژئینی هدست کاور کیبورد مبدل گوشی و . . می کنند از این رو توزیع و پخش لوازم جانبی گوشی به یکی از فعالیت های اقتصادی تبدیل شده و وارد کردن عمده ی لوازم جانبی گوشی Xiaomi می تواند به صورت سفارش آنلاین سریع باشد. ولی افراد سود جو با داشتن سایت های نامعتبر و تقلبی جنس فیک می فروشند ودر خرید آنلاین مشکل ساز می شوندپس هنگام خرید اینترنتی به معتبر بودن سایت دقت کنید.

سیلیکونی: پشت قاب سیلیکونی اصل متن انگلیسی نوشته شده ولی در پشت بدل آن چینی نوشته شده است.کناره ی قاب سیلیکونی اصل یک دست است ولی بدل آن دوتیکه است. لوازم جانبی گوشی موبایل اصل کارایی بالای دارد و ضمانت تعویض و گارانتی دارد.در زمان خرید لوازم جانبی شیائومی وارداتی به پلمپ بودن آن نیز توجه داشته باشید.

سفارش انواع لوازم جانبی گوشی شیائومی

سفارش انواع لوازم جانبی گوشی شیائومی یک مرکز فرش زمانی مشتری های زیادی خواهد داشت که از انواع لوازم جانبی موبایل اصل را با قیمت مناسب و جنس با کیفیت و ضمانت دار داشته باشد و این امکان موقعی برای یک مرکز فروش محیا می شود که انواع لوازم جانبی گوشی موبایل را عمده خریداری کندکه خرید عمده هم مقرون به صرفه و هم از تنوع زیادی می تواند برخوردار باشندو فروشنده ها با خرید عمده می توانند سود بیشتری در هنگانم فروش کالاهای خود داشته باشند.

و بسیاری از افراد نیاز دارن لوازم جانبی گوشی خود را در زمان سریع و با انواع مختلف سفارش بدهند و مراکز فروش که به صورت آنلاین بتوانند این کار را بکنند مشتری های زیادی را جذب می کنند.

مراکز فروش هم برای بروز بودن و اطلاع از قیمت ها و تنوع لوازم جانبی گوشی موبایل باید با برندهای شرکت لوازم جانبی موبایل خارجی و یا داخلی در ارتباط باشند. محصولات کشور چین در ایران فروش باالایی دارد از این رو می توان با یک رابط از چین وارد ایران کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید