شیائومی یک شرکت وسایل الکترونیکی است و برند های معروف آنها مختص گوشی هستند و شارژر های قوی که دارند که بعضی از شارژر اورجینال شیائومی در کمتر از نیم ساعت گوشی را شارژ میکند .

شرکت شیائومی در چند سال گذشته تصمیم گرفت که برای گوشی های خود شارژر اصل شیائومی درست کند و از شارژر به طرح اپل استفاده نکند ، به این صورت که این شارژر مختص خود آن مدل گوشی است و یا سوکت آن در گوشی های دیگر جا نمی‌رود یا اگر رفت سریع آن گوشی را مانند برای آن گوشی که ساخته شده است شارژ نمیکند .

شرکت فروش  شارژر اورجینال شیائومی

تأثیر شارژر اورجینال در سلامت باتری

تأثیر شارژر اورجینال در سلامت باتری شارژ کردن گوشی های هوشمند تنها شامل پیدا کردن یک کابل و اتصال آن به گوشی می‌شود ؛ این باور غلط بسیاری از کسانی است که از گوشی های همراه استفاده میکنند که استفاده از کابل های شارژ تقلبی را کاملا بی‌خطر میدانند و به این باورند هیچ ضرری برای گوشی خود ندارد .

گوشی های شیائومی از روی عمد شارژر های خود را به صورت مخصوص برای گوشی های خود در آورد تا درندگان مدلهای دیگر گوشی شیائومی نتوانند از آن استفاده کنند و به این خاطر که اینکار دیگر انجام نشود و گوشی ها زودتر شارژ شوند شیائومی شارژرهایی به اسم شارژر بی سیم شیائومی معرفی کرده است که فقط و فقط مخصوص آن گوشی است ، همانطور که از اسمش پیدا است بدون سیم است و فقط با قرار دادن گوشی بر روی آن شارژ میشود یا در جدید ترین نوع آن به صورت وای فای و از راه دور بدون اینکه نیاز باشد گوشی را به جایی متصل کنیم گوشی را شارژ میکند .

اگر از شارژر تقلبی برای شارژ کردن گوشی استفاده کرد میتواند صدمات جبران ناپذیری به باتری گوشی برساند مخصوصا گوشی های شیائومی که نمیتوان باتری را از گوشی جدا کرد و نیاز به وسایل خاصی می‌باشد و هزینه بر است خیلی مشکل ساز است ، پس باید حتما از باتری اورجینال خود گوشی استفاده کرد تا عمر باتری نیز بیشتر شود و فواید بسیاری دیگر که برای گوشی مفید است .

در بسته های جدید گوشی های هوشمند دیگر باتری قرار نمیگیرد پس برای اینکه بتوان از باتری گوشی محافظت کرد و عمر گوشی خود را افزایش داد باید بتوان باتری اورجینال را از تقلبی تشخیص داد ، برای این کار چند راهکار پیشنهاد شده است :

  1. شارژر رسمی و اورجینال محصول خود را که اول خریداری کرده بودید را به همراه داشته باشید .
  2. سطح ورودی و خروجی آداپتور را بررسی کنید .
  3. به دنبال گواهینامه ثبت برای شارژر اورجینال خود بگردید .
  4. شارژرها را کنار هم قرار دهید تا اورجینال و تقلبی را بتوانید تشخیص دهید .

اهمیت استفاده از انواع شارژر اصل

اهمیت استفاده از انواع شارژر اصل شرکت شیائومی به جای گوشی هوشمند بیشتر به خاطر انواع شارژر هایی قوی و فوق‌العاده کاربردی که در بازار عرضه میکند معروف است ، چند مورد از این شارژرها به صورتهای زیر است :

شارژ بیسیم از تکنولوژی های فوق‌العاده کاربردی و تقریبا تازه ایست که در حال توسعه میباشد و گوشی های هوشمند نسل جدید و اکثر پرچمدار های شرکت ها به آن مجهز شده اند . صفحه شارژ بی سیم شیائومی یکی از باکیفیت ترین پد های شارژ وایرلس می باشد که دارای طراحی کلاسیکی و زیبایی است و از اغلب دستگاه ها و گوشی های هوشمند موجود در بازار پشتیبانی می کند . صفحه های شارژ شیائومی به صورت آهنربایی کار میکند پس باید حواسمان باشد که قطعه‌ای از جنس فرومغناطیسی در بین صفحه و گوشی قرار نگیرد ، اما در مورد صفحه شارژ بی سیم شیائومی نباید نگرانی از این بابت داشت به این خاطر که در مقابل اشیاء خارجی هوشمندانه عمل میکند و با تشخیص وجود آنها جریان برق را به صورت اتوماتیک قطع میکند و یا با کنترل متغیر ها آن ، مانع از داغ شدن بیش از حد صفحه شارژ میشود تا آسیبی به هیچ کدام یک از قطعات داخلی شارژر و یا گوشی همراه وارد نشود .

وقتی که در ماشین سپری میکنید گاهی اوقات پیش می آید که به گوش خود نیاز دارید ولی گوشی شما شارژ کمی دارد و ممکن است خاموش شود ، شیائومی برای این کار راهکاری ارائه داده است و آن شارژر فندکی شیائومی است . شارژر فندکی به پورت مخصوص خود وارد میشود و از طریق کابل گوشی را شارژ میکند .

شارژر دیواری شیائومی پرکاربردترین شارژر بین نوع های دیگر است فقط کافیست آن را به پریز برق بزنیم تا خیلی سریع تر از مورد های قبلی گوشی را شارژ کند . شارژر میتواند به صورت یک تکه و یا دو تکه باشد و قدرت شارژ آن تا ۲۰ وات نیز هست . شارژر دیواری محبوبیت بیشتری نیز از دو مورد قبلی دارد به این خاطر در کاربران گوشی های جدید شیائومی از این شارژر ها استفاده میکنند .

صادرات شارژر اورجینال شیائومی

صادرات شارژر اورجینال شیائومی شارژر اورجینال شیائومی با فواید بسیار خوبی که دارد توجه مشتریان و دوست داران گوشی شیائومی را به خود جلب می کند و از همین رو زمینه برای تولید و فروش شارژرها فراهم می آید .

اگر در مورد روش فروش این محصولات شیائومی بخواهیم صحبت کنیم صادرات شارژر اورجینال شیائومی نمونه ای از این موارد است که نسبت به دیگر روش ها سود خیلی بیشتری را ایجاد می کند . با این وجود روز به روز بر میزان صادرات اضافه میشود .

دلیل میزان زیاد صادرات شارژر با افزایش سطح تقاضای مشتریان است و همین امر به خودی خود می تواند بر میزان تولیدات تاثیر خوبی بگذارد و خطوط تولید را فعال تر و حتی با کیفیت تر بکند .

توزیع کنندگان انواع شارژر اورجینال شیائومی

توزیع کنندگان انواع شارژر اورجینال شیائومی توزیع شارژر های اورجینال شیائومی را خود شرکت شیائومی انجام میدهد و بخاطر محبوبیتی که در کشورهای دیگر دارد تقریبا به تمام کشور ها صادر میشود و کشور ها هم وظیفه توزیع گوشی را به مشتریان خود دارند .

اما متأسفانه در ایران به دلایل نامعلومی چند قطعه از درون بسته را برمیدارند که معمولا آن قطعه هنذفری گوشی است ولی خوشبختانه شارژر را درون جعبه نگه میدارند ، توزیع شارژر اورجینال شیائومی در ایران به صورت حضوری و اینترنتی انجام میشود و مکانهای کاملا قابل اعتمادی هستند که میتوان شارژر کاملا اصل را از آنجا تهیه کرد .

در مورد توزیع و خرید اینترنتی نیز خیلی از سایتهای معتبری وجود دارد که میتوان شارژر را از آنجا گرفت و اگر شارژر مشکلی داشت شارژر پس میگیرند و با شارژر اصل کاملا سالم عوض میکنند حتی میتوان از سایت ها شارژر دست دوم نیز خریداری کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید