شارژر اورجینال هواوی یکی از مهم ترین شارژر ها بین برندهای دیگر است به این خاطر که درگاه ورودی مخصوص خود گوشی است و نمیتوان با شارژر گوشی ها اندروید گوشی را شارژ کرد ، پس عرضه شارژر اورجینال بسیار کار با ارزشی است .

مرکز عرضه شارژر اورجینال هواوی

راهنمای عمومی خرید شارژر اورجینال هواوی

راهنمای عمومی خرید شارژر اورجینال هواوی متاسفانه در بازار سیاه از شارژرهای تقلبی بسیار فروخته میشود که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با شارژر اصل ندارند . در سال‌های گذشته در ایالات متحده آمریکا ، چین و دیگر مناطق جهان حوادثی ناگواری به سبب استفاده از شارژرهای تقلبی رخ داده است . چنین حوادثی منجر به سوختگی ، برق گرفتگی و یا حتی فوت کاربران شده‌ است .

پس برای اینکه از این کارها جلوگیری کنیم باید تفاوت شارژر اصل و تقلبی را بدانیم ، چند مورد وجود دارد برای تشخیص شارژر اصل و تقلبی که به صورت زیر است : نوشته‌های شارژر نسخه اصلی با نسخه تقلبی فرق می‌کند . روی آداپتور اصل اطلاعاتی و نوشته های درج شده که املای آن‌ها کاملا صحیح و درست است ، مثلاً در نسخه تقلبی به جای واژه ممکن است جمله نوشته شده است .

2 .شارژر دستگاه شما یا گوشی موبایل‌ تان شارژ نمی کند . نشانه ها و علائمی وجود دارد که بیانگر تقلبی بودن یا مشکل ساز بودن شارژر است . برای مثال برخی از شارژرهای تقلبی نمی توانند گوشی را شارژ کنند و یا اصلا کار نمی کنند . برخی از موارد بوده است که شارژرهای تقلبی هنگام شارژ زیادی داغ می شود . شارژرهای معتبر و اصل از ویژگی های با کیفیت ساخته و عرضه شده اند که موقع اتصال به گوشی جریان شارژ قوی برای گوشی فراهم می کنند ،

شارژرهای تقلبی از مواد بی کیفیت و بدون ضمانت ساخته شده اند چرا که کسانی که آن را تولید کرده اند برای استفاده از متریال مناسب برای تولید انرژی پایدار ، وقت و هزینه ای برای آن صرف نمی کنند .

شارژرهای تقلبی وسیله هایی درون خودشان ندارند که از زیادی داغ شدن آن یا شوکه الکتریکی که به گوشی یا پریز می‌دهد جلوگیری کند . به عبارت دیگر شما با خریدن شارژرهای تقلبی نه تنها گوشی که دارید بلکه سلامتی و جان خود را نیز به خطر می‌ اندازید.

3 . پین‌ های دوشاخه یا کلگی شارژر های تقلبی از اصلی تفاوت دارد . به سادگی شارژر آیفون خارجی را به یک سوکت متصل کنید . اگر گوشی شما را روشن نکرد یا به آن متصل نشد در این مورد شارژر به آسانی درون سوکت جا نخوره است و پین های آن ممکن است اندازه مناسبی برای سوکت نداشته باشند . در شارژرهای اصل بین لبه های پین ها و لبه های شارژر باید فاصله حداقل 9.5 میلی متری وجود داشته باشد . و عوامل دیگر به این صورت است : 4 . قیمت شارژرهای تقلبی خیلی ارزان تر از شارژر اصلی هستند . 5 . وزن شارژرهای اصل نسبت به وزن شارژر های تقلبی بیشتر است . 6 . سوکت شارژرهای اصل آیفون نسبت به سوکت های تقلبی حالت گردتری دارد اما سوکت های شارژر تقلبی لبه های تیزی دارد . 7 . ظاهر پین‌ های شارژر اصل نسبت به تقلبی حالت مات دارد و یکدست است ولی در تقلبی حالت براق دارد و لبه های آن یکدست نیست .

اهمیت استفاده از شارژر اورجینال هواوی

اهمیت استفاده از شارژر اورجینال هواوی شارژر ها مهم ترین بخش گوشی هوشمند هستند در گوشی های انواع شارژر های نوآورانه ای ساخته شده است که معروف ترین آنها شارژر دیواری آیفون است که با سوکت مخصوص خودش به پریز وصل میشود و گوشی را کاملا سریع شارژ میکند .

از انواع شارژر میتوان به شارژر وایرلس آیفون اشاره کرد ، شارژر های وایرلس یا همان شارژر های بی سیم که به مارک مخصوص در پشت وصل می‌شوند و گوشی را شارژ میکنند و میتوان گفت بهترین شارژر بی سیم متعلق به شرکت است بخاطر کیفیت و شارژ قوی که این شارژر وایرلس دارد. همچنین بخاطر این باید از شارژر های اصلی استفاده کرد که عمر باطری گوشی را بیشتر نگه داری می کند یعنی اگر از شارژر تقلبی استفاده کنیم عمر باطری گوشی کم کم نابود می شود.

خرید آسان شارژر اورجینال هواوی

خرید آسان شارژر اورجینال هواوی در ایران متاسفانه قیمت این برند و مخصوصا شارژر آن بسیار گرون است که میتوان گفت قیمت شارژر های نسل قدیمی از شارژر های حال حاضر گوشی های اندروید گران تر است ، ولی در کل بخاطر کیفیتی که این برند دارد مشتریان آن در ایران حاضر اند قیمت هنگفتی را بدهند تا این برند را داشته باشند .

توزیع آداپتور شارژر سریع در ایران به صورت واسطه انجام میشود به این خاطر که کشور ما از سوی کشور آمریکا تحریم است و ما نمی‌توانیم مستقیم برند هایی که مختص کشور آمریکا هست را به ایران وارد کنیم و این مشکل باعث میشود

که سود جویان کالاهای تقلبی خود را همراه با نسخه های اصلی وارد ایران بکنند ، پس توزیع کنندگان برند آیفون باید کالای تقلبی را نسبت به اصل آن تشخیص دهند مخصوصا شارژر آیفون که یکی از مهم ترین بخش های گوشی است و تقلبی بودن آن میتواند مشکلاتی جبران نشدنی را هم به گوشی و هم به فرد وارد کند .

شارژر اصل هواوی ایکی از برندهای فوق‌العاده با کیفیت برای گوشی و دیگر وسایل پر کاربرد الکترونیکی است ، متأسفانه در کشور ایران به دلیل وجود تحریم ها برنامه های پر کاربرد و بروز رسانی های این برند فوق‌العاده بر روی گوشی ها نمی آید و حتی بعضی از سود جویان برند های تقلبی این گوشی را در بازار عرضه میکنند .شارژر وارداتی هواوی مدل زیا دی دارد شارژر هواوی دو امپر مدل زیادی دارد شارژر دیواری هواوی کارایی زیادی دارد

فروشندگان معتبر انواع شارژر اورجینال هواوی

فروشندگان معتبر انواع شارژر اورجینال هواوی خوشبختانه در ایران مراکز فروش گوشی و شارژر فست قابل اعتماد وجود دارد و حتی در سایتهای اینترنتی نیز این قضیه صدق میکند ، به این خاطر که گوشی نیاز به شارژر اورجینال دارد و متاسفانه در نسخه های جدید در جعبه گوشی دیگر شارژر قرار نمیدهند پس خریدار مجبور است که شارژر اورجینال جداگانه برای گوشی بخرد تا آسیبی به گوشی و خود شخص نرسد .

مراکز فروشی وجود دارد که میتوان به آنجا رفته و شارژر آیفون وارداتی را خریداری کرد و بهتر از آن شارژر را میتوان به صورت اینترنتی نیز سفارش داد ؛ از طریق سایت های معتبر شارژر را سفارش داد و با خیال راحت استفاده کرد . عمده فروشان انواع شارژر اورجینال باعث شده آمد که قیمت این محصول کمتر از همیشه باشد تا کسانی که از شرایط خوبی بر خوردار نیستن آن ها را خریداری کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید