گوشی از رایج ترین و بهترین تکنولوژی های امروزه بشر است از برندهای بسیار رایج و عالی گوشی می‌توان به برند اشاره کرد؛ که رایج ترین برند در دنیای امروز است از مهمترین وسیله گوشی شارژ است گوشی بدون شارژر هیچ کارایی ندارد ؛و شارژر از مهم ترین و پر اهمیت ترین ابزار برای گوشی است اما شارژر باید از باشد تا به سرعت شارژ گوشی را پر کند و به آن آسیب نرساند.شارژر اصل نوکیا مدل زیادی دارد شارژر بی سیم نوکیا مدل زیادی دارد شارژر سوزنی نوکیا کارایی زیادی دارد سری شارژر اصلی نوکیا بسیار کارایی دارد

خرید عمده شارژر اصل نوکیا

شارژر بی سیم موبایل چگونه کار می کند؟

شارژر بی سیم موبایل چگونه کار می کند؟ نشانه ها و علائمی وجود دارد که بیانگر تقلبی بودن یا مشکل ساز بودن شارژر است . برای مثال برخی از شارژرهای تقلبی نمی توانند گوشی آیفون را شارژ کنند و یا اصلا کار نمی کنند . برخی از موارد بوده است که شارژرهای تقلبی آیفون هنگام شارژ زیادی داغ می شود . شارژرهای معتبر و اصل آیفون از ویژگی های با کیفیت ساخته و عرضه شده اند که موقع اتصال به گوشی جریان شارژ قوی برای گوشی فراهم می کنند ،

شارژرهای تقلبی از مواد بی کیفیت و بدون ضمانت ساخته شده اند چرا که کسانی که آن را تولید کرده اند برای استفاده از متریال مناسب برای تولید انرژی پایدار ، وقت و هزینه ای برای آن صرف نمی کنند . شارژرهای تقلبی وسیله هایی درون خودشان ندارند که از زیادی داغ شدن آن یا شوکه الکتریکی که به گوشی یا پریز می‌دهد جلوگیری کند . به عبارت دیگر شما با خریدن شارژرهای تقلبی نه تنها گوشی که دارید

بلکه سلامتی و جان خود را نیز به خطر می‌ اندازید. 3 . پین‌ های دوشاخه یا کلگی شارژر های تقلبی از اصلی تفاوت دارد . به سادگی شارژر آیفون خارجی را به یک سوکت متصل کنید . اگر گوشی شما را روشن نکرد یا به آن متصل نشد در این مورد شارژر به آسانی درون سوکت جا نخوره است و پین های آن ممکن است اندازه مناسبی برای سوکت نداشته باشند . در شارژرهای اصل بین لبه های پین ها و لبه های شارژر باید فاصله حداقل 9.5 میلی متری وجود داشته باشد . و عوامل دیگر به این صورت است : 4 . قیمت شارژرهای تقلبی خیلی ارزان تر از شارژر اصلی هستند

. 5 . وزن شارژرهای اصل نسبت به وزن شارژر های تقلبی بیشتر است . 6 . سوکت شارژرهای اصل آیفون نسبت به سوکت های تقلبی حالت گردتری دارد اما سوکت های شارژر تقلبی لبه های تیزی دارد . 7 . ظاهر پین‌ های شارژر اصل نسبت به تقلبی حالت مات دارد و یکدست است ولی در تقلبی حالت براق دارد و لبه های آن یکدست نیست .

آیا کار با شارژر بی سیم به گوشی آسیب می رساند؟

آیا کار با شارژر بی سیم به گوشی آسیب می رساند؟ در دنیای امروز شارژرها هم بسیار مورد تغییر قرار گرفته اند و انواع مختلف از این شارژرها را در بازار مشاهده می کنیم، این پیشرفت ها کمک زیادی در جهت راحتی ما انجام می دهند و افراد زیادی هم همیشه به دنبال جدیدترین محصولات در این زمینه هستند. شارژرهای وایرلس در حال حاظر از جمله بهترین و جدیدترین شارژرها در بازار هستند که طرفداران زیادی هم در بازار دارند. در این متن قصد داریم که در مورد مزایای کار با این شارژر برای شما صحبت کنیم تا شما هم بیشتر با این محصول آشنا شوید:

این شارژرها برای نظم بخشیدن به خانه بسیار عالی هستند چون سیم های مزاحم در این وسیله وجود ندارد و شما دیگر نگران بی نظمی نیستید. یکی از معایب شارژرهای سیمی این است که بعد از مدتی سیم آن ها قطع می شود و دچار مشکل می شوند اما این محصول این دغدغه را برای خریدار برطرف کرده است. این شارژرها زیبایی بیشتری هم دارند و در طرح ها و رنگ های زیبایی تولید می شوند و می توانید بر روی میز اتاق خود قرار دهید و از دیدن آن لذت ببرید. این محصولات امنیت بیشتری هم دارند و احتمال آتش سوزی و اتصال کوتاه وجود ندارد و از نظر حفاظت بسیار بهتر است.

در این متن به چند مورد از مشخصات خوب این محصول اشاره کردیم، شما هم متوجه بی نظیر بودن این وسیله نسبت به سایرین شدید پیشنهاد می شود که حتما از این دستگاه جالب استفاده کنید و از خصوصیات بی نظیرش بهره ببرید.

قیمت خرید شارژر اصل نوکیا

قیمت خرید شارژر اصل نوکیا شارژ سریع برای تأمین هرچه بیشتر برق از منبع تغذیه طراحی شده است تا باتری را با بیشترین سرعتی که اجزای شیمیایی آن پشتیبانی می‌کنند شارژ کنند . در حالی که شارژر معمولی با مقدار جریان کافی و ثابتی گوشی را شارژ می‌کند تا گوشی به شارژ کامل برسد . هر گوشی هوشمند برای شارژ باتری به ولتاژ مشخصی از شارژر نیاز دارد . یک شارژر عادی با مقدار ولتاژ و جریان ثابتی با سرعت نرمال گوشی را شارژ می‌کند .

به این حالت شارژ معمولی می‌گویند . اگر شارژر بیش از مقدار مشخص ولتاژ تأمین کند، جریان الکتریکی بیشتری نسبت به حالت عادی تولید می‌کند و این باعث می‌شود که گوشی سریع‌تر از قبل شارژ شود . به این حالت شارژ سریع یا شارژ توربو گفته می شود .

عملکرد شارژر سریع به این شکل است که ،از صفر تا ۵۰ درصد با بیشترین سرعت ممکن گوشی را شارژ می‌کند . ممکن است در نیم ساعت شارژ گوشی را به ۵۰ درصد برسد . از 50 تا 80 سرعت کمی کمتر می‌شود اما همچنان نسبت به شارژرهای معمولی سرعت بیشتری دارد . از 80 تا 100 درصد سرعت آن کمتر می‌شود و با سرعتی مشابه یک شارژر معمولی شارژ می‌کند . تفاوت شارژر فست با شارژر معمولی در اجزاء تشکیل دهنده آن ها است .

شارژ سریع دارای یک کابل متفاوت ، یک چیپست در شارژر و یک چیپست در گوشی است . شاید عجیب باشد ، اما در صورتی که از کابل دیگری جز کابل خود گوشی برای شارژ سریع استفاده کنید، گوشی شارژ نخواهد شد . برخی از مواردی که در میزان افزایش سرعت شارژ دستگاه نقش دارند، قطر کابل، طول آن و جنس فلز کابل است.

عرضه کنندگان ویژه شارژر اصل نوکیا

عرضه کنندگان ویژه شارژر اصل نوکیا فروش محصولات ما به صورت مستقیم و عمده انجام می شود و چون هیچ گونه واسطه ای وجود ندارد شما این محصول را مستقیما از خود فروشنده با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب خریداری می کنید و هزینه واسطه در واقع به جیب خود شما بر می گردد. برای خرید شارژر اورجینال نوکیا از مرکز ما می توانید به راحتی از طریق سایت اقدام کنید و یا می توانید به راحتی از طریق تماس تلفنی محصول مورد نظر خود را ثبت کنید. در طول هر دو خرید هم مشاوران ما همراه شما هستند. این امکان فراهم شده است که شما هر گونه سوالی در مورد کیفیت، قیمت و نحوه خرید محصول دارید را با مشاوران ما در میان بگذارید و پس از کسب آگاهی های لازم اقدام به خرید کنید. وقتی آگاهانه خرید کنید متوجه کیفیت بسیار بالاتر محصولات ما خواهید شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید