موضوع مورد بحث و بررسی ما در این مقاله فروش کلی لوازم جانبی گوشی موبایل می باشد که این امر از طریق فروشگاه های معتبر و مُجازی که به فروش عمده انواع لوازم جانبی گوشی های موبایل با برندهای خاص مبادرت می ورزند اختصاص دارد. در کنار این موضوع، همچنین موضوعاتی نظیر راهنمای خرید لوازم جانبی گوشی، شرکت لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی اورجینال، لوازم جانبی موبایل خارجی و لوازم جانبی موبایل اصل نیز به بحث گذاشته می ‌شود.

فروش کلی لوازم جانبی گوشی موبایل

راهنمای خرید لوازم جانبی گوشی

راهنمای خرید لوازم جانبی گوشی

قبل از آن که به بررسی نکاتی پیرامون راهنمای خرید لوازم جانبی گوشی موبایل بپردازیم، لازم می‌ دانیم ابتدا معرفی اجمالی و اشاره ‌ای مختصر در رابطه با انواع لوازم جانبی گوشی داشته باشیم. لوازم جانبی گوشی موبایل، همان گونه که از نام آن پیدا است، به لوازمی اطلاق می‌ شود که در کنار گوشی و اضافه بر دستگاه موبایل مورد استفاده قرار می‌ گیرد. برخی از این لوازم جانبی اصلی و برخی دیگر لوازم فرعی به شمار می روند چرا که ضرورتی برای وجود آنها نیست. اما بیشتر جنبه تزیینی یا دکوری می ‌توانند داشته باشند و به زیبایی گوشی موبایل بیافزایند.

منظور از لوازم جانبی اصلی لوازمی نظیر هندزفری، قاب محافظ، گلس برای صفحه ال سی دی یا ال ای دی و همچنین محافظ لنز دوربین و کابل شارژ و آداپتور همراه با آن می باشد. اما منظور از لوازم جانبی فرعی لوازمی نظیر آویز زینتی گوشی، بند گردنی یا دستی گوشی، پاور بانک و اسپیکر است.

به منظور خرید لوازم جانبی انواع گوشی های موبایل لازم است به چند نکته توجه شود. اول این که آن لوازمی که قرار است تهیه شود تا چه میزان برای آن دستگاه که گوشی موبایل یا تبلت و آیفون می باشد ضرورت دارد. سپس باید توجه داشت برای تهیه این لوازم چه میزان مبلغ یا بودجه‌ ای قرار است تخصیص داده شود. از این رو، بایستی به برند و مارک و شرکت سازنده این لوازم توجه ویژه نمود و پس از آن بایستی بررسی شود که این لوازم تا چه میزان باید با رنگ و تم گوشی موبایل هماهنگی داشته باشد یعنی این ست شدن نیاز و ضرورت دارد یا خیر.

نکته دیگری که هنگام تهیه این لوازم باید مورد توجه واقع شود فروشنده آن است. برخی از فروشگاه ها لوازمی با درجه کیفی پایین و مرغوبیت بسیار پایین تری را با قیمت ارزان تری ارائه می کنند که هم فاقد ضمانت نامه و گارانتی می باشند و هم کارایی و عملکرد لازم را ندارد و حتی ممکن است استفاده از آن به دستگاه آسیب برساند. مخصوصاً اگر این لوازم از لوازم جانبی اصلی نظیر کابل شارژ به شمار رود. لذا لازم است جهت تهیه لوازم جانبی انواع موبایل حتما به فروشگاه های معتبری که هم به صورت حضوری و هم به شیوه اینترنتی فعالیت دارند مراجعه شود یعنی فروشگاه هایی که شناخته شده هستند و مشتریان آنها همواره از خرید محصولات آن رضایت داشته و دارند.

مشخصات بارز لوازم جانبی اصل

مشخصات بارز لوازم جانبی اصل

در بخش پیشین اشاره کردیم که لوازم جانبی انواع دستگاه های موبایل و تبلت انواع مختلفی اعم از اصلی و فرعی دارند. باید به این نکته توجه کنیم که هر یک از لوازم اصلی و فرعی این دستگاه ها خود می ‌تواند اورجینال و یا فیک باشد. از این رو لازم است هنگام تهیه لوازم جانبی چنین دستگاه هایی حتماً نوع اورجینال و اصل آن خریداری گردد چرا که لوازم اورجینال به دستگاه آسیب نمی رساند و حتی اگر در کوتاه مدت یا دراز مدت و بر اثر استفاده های مکرر یا سهل انگاری صاحب دستگاه دچار ضربه یا خرابی شود، به راحتی با یک نوع اصل دیگر جایگزین می‌ شود که این جایگزینی می تواند با پرداخت هزینه کمتر و یا با ارائه کارت ضمانت به شیوه رایگان انجام شود.

اما لوازم جانبی غیر اصل یا فیک در صورت خرابی می ‌توانند آسیب‌ رسان باشند چرا که کیفیت و مرغوبیت لوازم اورجینال را نداشته و در صورت نیاز به تعمیر یا خرابی ِ کامل می توانند علاوه بر آن که هزینه زیادی را برای صاحب دستگاه به بار آورند، به دستگاه نیز آسیب برسانند و منجر به پرداخت هزینه زیادی از سوی مالک گوشی بابت تعمیر دستگاه یا حتی جایگزینی دستگاه با یک دستگاه نو شوند. بنابر این، توصیه می شود حتماً قطعات اورجینال برای دستگاه های مختلفی نظیر موبایل، تبلت و آیفون تهیه شود تا با یک بار پرداخت هزینه، یک عمر استفاده به دنبال داشته باشد. ضمن این که رضایت مالک و خریدار را نیز به همراه دارد.

لازم به ذکر است که یکی از مشخصه ها و ویژگی های بارز و بسیار چشمگیر قطعات جانبی اصل و اورجینال انواع دستگاه های الکترونیکی اعم از موبایل این است که برند و نام تجاری شرکت سازنده آن قطعه و لوازم روی خود دستگاه حک شده است. به عنوان مثال، نام آن برند تجاری روی آداپتور مربوط به کابل شارژ موبایل به صورت حک شده و همراه با شیارهایی وجود دارد که همین امر وجه افتراق این قطعه با قطعات فیک و غیر اصل به شمار می رود. از این رو، لازم است خریداران هنگام تهیه این قطعه ها حتماً این موضوع را مد نظر داشته باشند.

شرکت وارداتی لوازم جانبی گوشی موبایل

شرکت وارداتی لوازم جانبی گوشی موبایل

شرکت های وارد کننده این محصولات معمولاً برخی از فروشگاه ها و توزیع کنندگانی محسوب می شوند که با یک برند خاص در تعامل بوده و محصولات آن برند را وارد می کنند و با تنوع بسیار زیادی از حیث شکل ظاهری، کاربرد و قیمت آن را به فروش می رسانند. برخی از این شرکت‌ ها فروش عمده این محصولات را عهده دار بوده و برخی دیگر به صورت تکی و خرده فروشی نیز فعالیت می کنند. این شرکت ها گاه تنها یک مرکز برای توزیع و عرضه این کالا داشته و گاه نمایندگی‌ ها و شعب مختلفی در سراسر استان ها و اقصی نقاط کشور دارند.

قیمت خرید انواع لوازم جانبی گوشی موبایل

قیمت خرید انواع لوازم جانبی گوشی موبایل

به منظور استعلام از آخرین و به روز ترین قیمت خرید انواع لوازم جانبی برای گوشی موبایل لازم است به پایگاه ‌های اینترنتی معتبری که با مراکز عرضه، توزیع و فروش این محصولات ارتباط مستقیم و بلا واسطه دارند مراجعه شود و قیمت، مشخصات و برند این لوازم مورد بررسی قرار گیرد. البته ناگفته نماند که وب ‌سایت‌هایی هم وجود دارند که مراکز عرضه و توزیع این لوازم به شمار رفته و اگرچه با واسطه این کار را انجام می ‌دهند، اما بهترین و با کیفیت ترین محصولات آنان را همراه با آخرین قیمت آن در اختیار مشتری قرار می دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید