این شارژر نمونه اصلی است. گوشی های به شدت نسبت به شارژر تقلبی و فیک حساس هستند. برای حفظ سلامتی باتری گوشی های باید از اداپتور و کابل اصلی استفاده کنید.شارژر اصلی سامسونگ مدل زیادی دارد شارژر سریع سامسونگ کارایی زیادی دارد شارژر سامسونگ بی سیم مدل زیادی دارد شارژر سامسونگ با کابل کارایی زیادی دارد انواع شارژر سامسونگ مدل زیادی دارد

شرکت فروش شارژر اصلی سامسونگ

چطور بفهمیم یک شارژر سامسونگ اصل است؟

چطور بفهمیم یک شارژر سامسونگ اصل است؟ برخی از ویژگی های شارژر اصلی شامل موارد زیر است: دارای وزن سبک و جنس با کیفیت کم حجم و حمل آسان جنس مرغوب و با دوام برخی بر این عقیده اند که استفاده از شارژر اصلی تاثیر زیادی در شارژ باتری و طول عمر باتری دارد. اگرچه استفاده از شارژر اصلی اهمیت زیادی ندارد و کاربران می توانند از شارژر های دیگر نیز برای شارژ استفاده کنند اما کیفیت شارژر مهم خواهد بود.

تحقیقات مشخص کرده است که از میان شارژر های موجود در بازار تنها تعداد محدودی توانایی کنترل نوسانات برق را دارند و در مقابل شوک های الکتریکی از باتری محافظت می کنند. این امر سبب می شود تا اغلب کارشناسان برای استفاده از شارژر اصلی مبادرت ورزند.

در واقع استفاده از شارژر های با کیفیت پایین می تواند هزینه های هنگفتی را بر دوش کاربران بگذارد و به همین خاطر است که این مسئله پر اهمیت است. با روی کار آمدن اجناس تلقبی و محصولات الکترونیکی بی کیفیت در بازار این معضل برای کاربران ایجاد شده است که با شارژر اصلی می توان مشکل شارژ باتری را حل نمود. در شرایطی که استفاده از شارژر فست شارژ ممکن نباشد می توان از شارژر های با کیفیت موجود در بازار برای شارژ باتری استفاده نمود. داشتن برچسب ایمنی و خرید برند های معتبر از حجم اشتباهات کاربران می کاهد و در شارژ باتری به صورت صحیح تاثیر گذار خواهد بود.

نکاتی مهم برای خرید شارژر اصلی سامسونگ

نکاتی مهم برای خرید شارژر اصلی سامسونگ متاسفانه در بازار سیاه از شارژرهای تقلبی بسیار فروخته میشود که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با شارژر اصل ندارند . در سال‌های گذشته در ایالات متحده آمریکا ، چین و دیگر مناطق جهان حوادثی ناگواری به سبب استفاده از شارژرهای تقلبی رخ داده است . چنین حوادثی منجر به سوختگی ، برق گرفتگی و یا حتی فوت کاربران شده‌ است . پس برای اینکه از این کارها جلوگیری کنیم باید تفاوت شارژر اصل و تقلبی را بدانیم ، چند مورد وجود دارد برای تشخیص شارژر اصل و تقلبی که به صورت زیر است : نوشته‌های شارژر نسخه اصلی با نسخه تقلبی فرق می‌کند .

روی آداپتور اصل اپل اطلاعاتی و نوشته های درج شده که املای آن‌ها کاملا صحیح و درست است ، مثلاً در نسخه تقلبی به جای واژه اپل ممکن است جمله ابل نوشته شده است . 2 .شارژر دستگاه اپل شما یا گوشی موبایل‌ تان شارژ نمی کند . نشانه ها و علائمی وجود دارد که بیانگر تقلبی بودن یا مشکل ساز بودن شارژر است . برای مثال برخی از شارژرهای تقلبی نمی توانند گوشی را شارژ کنند و یا اصلا کار نمی کنند . برخی از موارد بوده است که شارژرهای تقلبی هنگام شارژ زیادی داغ می شود .

شارژرهای معتبر و اصل از ویژگی های با کیفیت ساخته و عرضه شده اند که موقع اتصال به گوشی جریان شارژ قوی برای گوشی فراهم می کنند ، شارژرهای تقلبی از مواد بی کیفیت و بدون ضمانت ساخته شده اند چرا که کسانی که آن را تولید کرده اند برای استفاده از متریال مناسب برای تولید انرژی پایدار ، وقت و هزینه ای برای آن صرف نمی کنند . شارژرهای تقلبی وسیله هایی درون خودشان ندارند که از زیادی داغ شدن آن یا شوکه الکتریکی که به گوشی یا پریز می‌دهد جلوگیری کند . به عبارت دیگر شما با خریدن شارژرهای تقلبی نه تنها گوشی که دارید بلکه سلامتی و جان خود را نیز به خطر می‌ اندازید.

3 . پین‌ های دوشاخه یا کلگی شارژر های تقلبی اپل از اصلی تفاوت دارد . به سادگی شارژر خارجی را به یک سوکت متصل کنید . اگر گوشی شما را روشن نکرد یا به آن متصل نشد در این مورد شارژر به آسانی درون سوکت جا نخوره است و پین های آن ممکن است اندازه مناسبی برای سوکت نداشته باشند . در شارژرهای اصل بین لبه های پین ها و لبه های شارژر باید فاصله حداقل 9.5 میلی متری وجود داشته باشد . و عوامل دیگر به این صورت است : 4 . قیمت شارژرهای تقلبی اپل خیلی ارزان تر از شارژر اصلی اپل هستند . 5 . وزن شارژرهای اصل اپل نسبت به وزن شارژر های تقلبی بیشتر است . 6 . سوکت شارژرهای اصل نسبت به سوکت های تقلبی حالت گردتری دارد اما سوکت های شارژر تقلبی اپل لبه های تیزی دارد . 7 . ظاهر پین‌ های شارژر اصل نسبت به تقلبی حالت مات دارد و یکدست است ولی در تقلبی حالت براق دارد و لبه های آن یکدست نیست .

تولیدکنندگان ایرانی شارژر اصلی سامسونگ

تولیدکنندگان ایرانی شارژر اصلی سامسونگ شارژر اورجینال سامسونگ نشانه های بسیاری دارد که باید هنگام خرید و فروش به آن توجه کنید این نشانه ها میتوانند : یک به آرم سامسونگ روی شارژر دقت نمایید تمامی شارژرهای اورجینال سامسونگ دارای آرم اصلی که با جوهر مخصوص و بدون کوچکترین اشکال روی آنها نقش بسته است این هک با پرینتر لیزری بوده و بدون اشکال است . شارژرهای تقلبی ممکن است چند تا اشکال داشته باشند و هم از لحاظ رنگ نوشته سامسونگ متفاوت باشند .نکته دوم در شارژر اصل فاصله تمام حروف به یک اندازه است اما در شارژر تقلبی این فاصله ها ممکن است بین حروف A.M.N از بقیه تفاوت داشته باشد.

نکته سوم مدت زمان شارژ گوشی است این زمان یک و نیم تا دو ساعت بوده اما شارژرهای تقلبی و فیک معمولاً زمان بیشتری لازم دارند تا شارژ شوند . نکته مهم بعدی محل اتصال سیم‌ شارژ به شارژر است در اصل این محل کاملاً دقیق و بدون اشکال است اما در فیک و تقلبی این محل صاف نبوده و دارای اشکال و ایراد است. نکته های مهم زیادی نیز وجود دارد که اصلی ترین نکته ها در متن های بالا گفته شد این مجموعه عالی ترین شارژر اورجینال سامسونگ را با اصل بودن تضمینی به شما عرضه می کند. کافیست فقط به فروشگاه مراجعه کرده و این شارژر اصل را با کیفیت خوب و قیمت باور نکردنی و بسیار متناسب از مجموعه خریداری کنید و خیالتان از بابت اصل بودن آن راحت بوده و یک خرید خوب را با مجموعه تجربه کرده و یک محصول عالی را دارا باشید.

عرضه کنندگان انواع شارژر اصلی سامسونگ

عرضه کنندگان انواع شارژر اصلی سامسونگ کسانی که مخاطبان برند اپل هستند، هر گاه که نام کابل شارژر اپل به میان می آید به یاد سیم های سفید رنگ USB می افتند. از آغاز عرضه ی این محصولات هوشمند به بازار تا کنون دو مدل کابل شارژر برای ها و آی پد ها تولید شده است که در نمونه های اولیه از یک کابل بزرگتر 30 پین استفاده می کردند که برای گوشی های 4 و 4اس و مدل های قدیمی تر و چندین نسل اولیه ایپد ها قابل استفاده بود. اما کابل شارژر های جدید تر دارای قسمت فلزی کوچکتر و باریکتری هستند. کابل شارژر اکثر محصولات اپل یکسانند و به آداپتور USB متصل می شوند ولی برای ساعت های هوشمند باید حتما از کابل های مخصوص مغناطیسی استفاده نمود.گرچه در محصولات جدید اپل مثل 11 و 12 و هم خانواده های آنها طرف دیگر کابل از نوع Type C بوده و مستقیما به درگاه USB قدیمی متصل نمیشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید