شارژر اصلی آیفون، دارای طراحی فوق العاده جمع و جور است. سری شارژر آیفون از قدرت شارژ سریعی برخوردار بوده و ابزار کارآمدی در خانه، دفتر و مسافرت محسوب می شود. این شارژر متناسب با مدل های مختلف آیفون و آی پد است.شارژر آیفون اورجینال مدل زیادی دارد شارژر بی سیم آیفون کارایی بسیار زیبا است شارژر جدید آیفون مدل مختلفی دارد

شرکت عرضه شارژر اصلی آیفون

همه چیز درباره شارژر فندکی

همه چیز درباره شارژر فندکی این شارژر نمونه اصلی است. گوشی های آیفون به شدت نسبت به شارژر تقلبی و فیک حساس هستند. برای حفظ سلامتی باتری گوشی های آیفون باید از اداپتور ایفون و کابل اصلی استفاده کنید. برخی از ویژگی های شارژر اصلی آیفون شامل موارد زیر است: دارای وزن سبک و جنس با کیفیت کم حجم و حمل آسان جنس مرغوب و با دوام برخی بر این عقیده اند که استفاده از شارژر اصلی تاثیر زیادی در شارژ باتری و طول عمر باتری دارد. اگرچه استفاده از شارژر اصلی اهمیت زیادی ندارد و کاربران می توانند از شارژر های دیگر نیز برای شارژ استفاده کنند اما کیفیت شارژر مهم خواهد بود.

تحقیقات مشخص کرده است که از میان شارژر های موجود در بازار تنها تعداد محدودی توانایی کنترل نوسانات برق را دارند و در مقابل شوک های الکتریکی از باتری محافظت می کنند. این امر سبب می شود تا اغلب کارشناسان برای استفاده از شارژر اصلی مبادرت ورزند. در واقع استفاده از شارژر های با کیفیت پایین می تواند هزینه های هنگفتی را بر دوش کاربران بگذارد و به همین خاطر است که این مسئله پر اهمیت است.

با روی کار آمدن اجناس تلقبی و محصولات الکترونیکی بی کیفیت در بازار این معضل برای کاربران ایجاد شده است که با شارژر اصلی می توان مشکل شارژ باتری را حل نمود. در شرایطی که استفاده از شارژر آیفون فست شارژ ممکن نباشد می توان از شارژر های با کیفیت موجود در بازار برای شارژ باتری استفاده نمود. داشتن برچسب ایمنی و خرید برند های معتبر از حجم اشتباهات کاربران می کاهد و در شارژ باتری به صورت صحیح تاثیر گذار خواهد بود.

راهنمای خرید شارژر اصل آیفون

راهنمای خرید شارژر اصل آیفون اگرچه استفاده از شارژر اصلی اهمیت زیادی ندارد و کاربران می توانند از شارژر های دیگر نیز برای شارژ استفاده کنند اما کیفیت شارژر مهم خواهد بود. تحقیقات مشخص کرده است که از میان شارژر های موجود در بازار تنها تعداد محدودی توانایی کنترل نوسانات برق را دارند و در مقابل شوک های الکتریکی از باتری محافظت می کنند. این امر سبب می شود تا اغلب کارشناسان برای استفاده از شارژر اصلی مبادرت ورزند. در واقع استفاده از شارژر های با کیفیت پایین می تواند هزینه های هنگفتی را بر دوش کاربران بگذارد و به همین خاطر است که این مسئله پر اهمیت است.

با روی کار آمدن اجناس تلقبی و محصولات الکترونیکی بی کیفیت در بازار این معضل برای کاربران ایجاد شده است که با شارژر اصلی می توان مشکل شارژ باتری را حل نمود. در شرایطی که استفاده از شارژر آیفون فست شارژ ممکن نباشد می توان از شارژر های با کیفیت موجود در بازار برای شارژ باتری استفاده نمود. داشتن برچسب ایمنی و خرید برند های معتبر از حجم اشتباهات کاربران می کاهد و در شارژ باتری به صورت صحیح تاثیر گذار خواهد بود.

توزیع کنندگان عمده شارژر اصلی آیفون

توزیع کنندگان عمده  شارژر اصلی آیفون شارژر ها مهم ترین بخش گوشی هوشمند هستند در گوشی های اپل انواع شارژر های نوآورانه ای ساخته شده است که معروف ترین آنها شارژر دیواری آیفون است که با سوکت مخصوص خودش به پریز وصل میشود و گوشی را کاملا سریع شارژ میکند . از انواع شارژر آیفون میتوان به شارژر وایرلس آیفون اشاره کرد ، شارژر های وایرلس آیفون یا همان شارژر های بی سیم که به مارک مخصوص در پشت اپل وصل می‌شوند و گوشی را شارژ میکنند و میتوان گفت بهترین شارژر بی سیم متعلق به شرکت اپل است بخاطر کیفیت و شارژ قوی که این شارژر وایرلس دارد. همچنین بخاطر این باید از شارژر های اصلی استفاده کرد که عمر باطری گوشی را بیشتر نگه داری می کند یعنی اگر از شارژر تقلبی استفاده کنیم عمر باطری گوشی کم کم نابود می شود.در ایران متاسفانه قیمت این برند و مخصوصا شارژر آن بسیار گرون است که میتوان گفت قیمت شارژر های نسل قدیمی اپل از شارژر های حال حاضر گوشی های اندروید گران تر است ،

ولی در کل بخاطر کیفیتی که این برند دارد مشتریان آن در ایران حاضر اند قیمت هنگفتی را بدهند تا این برند را داشته باشند . توزیع آداپتور شارژر سریع آیفون در ایران به صورت واسطه انجام میشود به این خاطر که کشور ما از سوی کشور آمریکا تحریم است و ما نمی‌توانیم مستقیم برند هایی که مختص کشور آمریکا هست را به ایران وارد کنیم و این مشکل باعث میشود که سود جویان کالاهای تقلبی خود را همراه با نسخه های اصلی وارد ایران بکنند ، پس توزیع کنندگان برند آیفون باید کالای تقلبی را نسبت به اصل آن تشخیص دهند مخصوصا شارژر آیفون که یکی از مهم ترین بخش های گوشی است و تقلبی بودن آن میتواند مشکلاتی جبران نشدنی را هم به گوشی و هم به فرد وارد کند .

قیمت انواع شارژر اصلی آیفون

قیمت انواع شارژر اصلی آیفون کسانی که مخاطبان برند اپل هستند، هر گاه که نام کابل شارژر اپل به میان می آید به یاد سیم های سفید رنگ USB می افتند. از آغاز عرضه ی این محصولات هوشمند به بازار تا کنون دو مدل کابل شارژر برای آیفون ها و آی پد ها تولید شده است که در نمونه های اولیه از یک کابل بزرگتر 30 پین استفاده می کردند که برای گوشی های آیفون 4 و 4اس و مدل های قدیمی تر و چندین نسل اولیه ایپد ها قابل استفاده بود.

اما کابل شارژر های جدید تر دارای قسمت فلزی کوچکتر و باریکتری هستند. کابل شارژر اکثر محصولات اپل یکسانند و به آداپتور USB متصل می شوند ولی برای ساعت های هوشمند باید حتما از کابل های مخصوص مغناطیسی استفاده نمود.گرچه در محصولات جدید اپل مثل آیفون 11 و آیفون 12 و هم خانواده های آنها طرف دیگر کابل از نوع Type C بوده و مستقیما به درگاه USB قدیمی متصل نمیشود. پس می توان نتیجه گرفت که بهترین راه برای استعلام قیمت شارژر اپل و خرید شارژر اصلی آن مراجعه به فروشگاه های معتبر فروش لوازم جانبی اپل است که تضمین میکند کلیه شارژر های اپل موجود در این صفحه اصلی و درجه یک می باشند و تا 15 روز ضمانت تعویض نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید