یکی از لوازم جانبی موبایل که کارایی بسیار خوبی را به همراه داشته و توان لازم را برای باتری تامین می سازد، کابل شارژر است که به شی ای به نام کلگی وصل شده و از آن هم برای شارژ کردن و هم اتصال گوشی به لوازم الکترونیکی دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون و … بهره می برند. اما یکی از بهترین نوع این محصول کابل شارژر هواوی است که به دلیل تقاضای بسیار، اقداماتی مناسب برای پخش شارژر هواوی به صورت عمده صورت گرفته و می توانید آنها را به شکل اورجینال تهیه نمایید.

پخش کابل شارژر هواوی به صورت عمده

تفاوت میان کابل شارژر هواوی با کابل سامسونگ

تفاوت میان کابل شارژر هواوی با کابل سامسونگ کابل شارژر را می توان یکی از مهمترین لوازم جانبی برای گوشی های لمسی معرفی کرد که نه تنها برای انواع موبایل کاربرد دارند، بلکه قابلیت های بیشتر دیگری را هم از خود بروز داده اند، این محصول که به پورت یا یو اس بی معروف گشته؛ اتصال انواع گوشی، هارد اکسترنال و … را به سیستم های کامپیوتری امکانپذیر ساخته و کاربرد مفید خود را در زمینه‌ی انتقال اطلاعات نشان خواهد داد.

همچنین لازم است بدانید از کابل شارژر، نمونه های متعددی وجود داشته که هر یک مشخصات و کارایی های خاص خود را دارند، اما هدف در اینجا بررسی موضوع دیگری است گه آن ذکر مواردی در خصوص تفاوت میان کابل شارژر هواوی با کابل سامسونگ می باشد:

  1. اول از همه باید به لوگوی درج شده روی کابل اشاره کرد که در هوای با نام برند آن ثبت شده و در کابل سامسونگ نیز همینطور است.
  2. کابل شارژرهای اصل سامسونگ دارای طول یا اندازه کمتری نسبت به کابل شارژر هواوی می باشند.
  3. کابل سامسونگ دارای سوکت ظریف تری نسبت به کابل هواوی است.
  4. همچنین تفاوت دیگر آنها این است که کابل شارژر سامسونگ در مقایسه با کابل شارژر هواوی قیمت کمتری دارد، به این دلیل که گوشی های سامسونگ از نظر رده قیمتی، بالاترند.

فروشگاه عرضه کابل شارژر هواوی

فروشگاه عرضه کابل شارژر هواوی اگر به دنبال خرید عمده کابل شارژر هواوی بوده و خواهان دستیابی به کابل اورجینال و باکیفیت هستید، اول از همه باید مسیر خرید خود را به درستی انتخاب کنید تا به نتایج مورد انتظار خود دست یابید؛ مانند این مسیر که به عنوان برترین فروشگاه عرضه کابل شارژر هواوی فعالیت داشته و بهترین محصولات را برایتان آماده نموده است.

در اینجا می توانید انواع کابل شارژر هواوی اصل که دارای چنین مشخصاتی است را تهیه نمایید:

  • این نوع کابل شارژر در مقایسه با نمونه های تقلبی، وزن نسبتاً بیشتری دارد.
  • تمامی نوشته های روی کابل، خوانا و دقیق بوده و تار و یا نامفهوم نیستند.
  • پورت کابل با سوکت شارژر کاملاً همخوانی داشته و کوچک یا بزرگتر از آن نخواهد بود.
  • همچنین انتقال اطلاعات و به طور کلی عملکرد این نوع کابل شارژر، بسیار سریع تر از نمونه های فیک است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید