واردکنندگان لوازم جانبی موبایل عمده تمامی اقلام مورد نیاز انواع گوشی های موبایل را به شکل اصل و از مبادی مجاز و قانونی وارد کشور می کنند. لوازم جانبی موبایل اورجینال تضمین کننده عملکرد درست و کمک به طول عمر مفید دستگاه خواهد بود که همگی دارای برچسب های معتبر و مورد تایید سازمان های نظارتی در کشور هستند.

واردکنندگان لوازم جانبی موبایل عمده

پیامد داغ شدن بیش از حد شارژر

پیامد داغ شدن بیش از حد شارژر امروزه انواع گوشی های موبایل به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی افراد در جوامع مختلف تبدیل شده اند. با توجه به گسترش اینترنت و لزوم انجام بسیاری از کارها به شیوه آنلاین، فروش گوشی های هوشمند سهم بزرگی از بازار انواع موبایل در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است. به دلیل ذخیره سازی حجم بالایی از اطلاعات شخصی، فیلم، عکس و… در این نوع موبایل ها، هیچ مصرف کننده ای علاقه ندارد گوشی موبایل خود را در معرض خرابی قرار دهد.

بروز کوچکترین خرابی در گوشی موبایل می تواند به منزله نابودی بخشی و یا همه اطلاعات شخصی موجود در حافظه آن باشد، به همین دلیل مصرف کنندگان همواره تلاش می کنند موبایل های خود را در بهترین شرایط فنی نگهداری کرده و کوچکترین عیب و نقصی را فورا برطرف کنند.

یکی از عیوب شایع میان گوشی های موبایل، داغ شدن بیش از حد شارژر آن است. این موضوع زنگ خطری در ارتباط با خراب بودن شارژر و یا حتی دستگاه گوشی موبایل است. اولین نکته ای که می تواند موجب بروز این مشکل شده باشد، خرابی کابل شارژر است. اهمیت خرید لوازم جانبی موبایل اصل در اینجا به خوبی نمایان می شود.

بطور کلی شارژر هنگام متصل شدن به برق و تغذیه انرژی گوشی موبایل تا حدی گرم می شود اما اگر این میزان گرم شدن با دست قابل تحمل نباشد، بدون شک نقصی جدی در آن وجود داشته که نیازمند تعمیر فوری است. اگر به شارژ کردن های مداوم در این حالت ادامه داده شود، قطعا یا شارژر به دلیل تحمل بار اضافی می سوزد و یا گوشی موبایل دچار خرابی های اساسی در برد الکتریکی خواهد شد.

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل به صورت عمده

راهنمای خرید لوازم جانبی موبایل به صورت عمده برای هر استفاده کننده از موبایل پیش آمده است که نیاز به یک یا چندین قطعه اضافی برای دستگاه گوشی همراه خود داشته باشد. انواع لوازم جانبی موبایل یا برای اضافه کردن برخی کاربردها به گوشی خریداری می شوند و یا برای جایگزین کردن قطعات خراب شده که در گذشته مورد آسیب دیدگی قرار گرفته اند.

برای خرید انواع شارژر اورجینال گوشی های آیفون، شیامی، نوکیا، هواوی و سامسونگ راهی به جز استفاده از لوازم جانبی موبایل وارداتی وجود ندارد. لزوم اصل بودن این لوازم تا اندازه ای است که استفاده از نوع تقلبی و بی کیفیت آن می تواند به قیمت خرابی کامل دستگاه موبایل تمام شود. به همین دلیل باید تلاش شود چنین لوازمی حتما از واردکنندگان مجاز که دارای کارت بازرگانی و مجوزهای لازم برای وارد کردن قطعات الکترونیکی به کشور هستند، خریداری شود.

لوازم جانبی موبایل اورجینال دارای شماره سری ساخت و شناسه معتبر هستند که به راحتی می توان آن را در اینترنت وارد و از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کرد. همچنین تمام کالاهای اصل وارد شده به کشور که قاچاق نبوده و از مبادی رسمی گمرکی وارد ایران شده اند، دارای هلوگرام، بارکد و کد ۱۶ رقمی پیگیری اصالت محصول هستند. لوازم جانبی موبایل هم از این قاعده مسنثنی نیستند و در صورت اصل بودن تمامی مشخصه های یاد شده را دارا می باشند.

لوازم جانبی موبایل باید به شکل بسته بندی و دارای شناسنامه فنی کالا باشد. نمی توان کیفیت و یا اصالت لوازمی که فاقد هرگونه بسته بندی هستند را تضمین کرد. همچنین فروشنده کالا باید دارای مجوز کسب در حوزه قطعات الکترونیکی و لوازم مربوط به موبایل باشد. افراد غیرمتخصص و ناآشنا به امور گوشی های موبایل می توانند با راهنمایی های اشتباه و یا تبلیغ نادرست درمورد قطعه ای خاص، مشتری را به اشتباه انداخته و یا موجب وارد آمدن خساراتی به موبایل وی شوند.

قیمت خرید لوازم جانبی موبایل عمده

قیمت خرید لوازم جانبی موبایل عمده هیچگاه در خرید لوازم جانبی موبایل نباید صرفه جویی اقتصادی را ملاک خرید قرار داد. خرید شارژر یا دیگر لوازم ارزان قیمت می تواند در بلند مدت خسارات سنگین تری به مالک موبایل وارد کند. هرچند که همیشه هم قیمت بالای یک محصول ملاک خوبی برای باکیفیت بودن آن نیست و در همه حال باید به شناسه های معتبر کالا توجه ویژه کرد.

با توجه به وارداتی بودن قطعات اورجینال انواع لوازم جانبی موبایل و نوسانات روزانه و حتی لحظه ای ارز، قیمت این نوع کالا همواره متغییر بوده و چندان نرخ ثابتی ندارند. برای خریدی مطمئن و به صرفه بهتر است از نمایندگی های مجاز واردکننده لوازم جانبی دستگاه های الکترونیکی خرید شود تا از نحوه محاسبه قیمت و وجود هماهنگی میان کیفیت و قیمت محصول اطمینان کامل حاصل شود.

توزیع کنندگان عمده لوازم موبایل، تمامی محصولات این حوزه را بصورت کلی و در تعداد بالا از واردکنندگان مجاز خریداری می کنند. خرید عمده همواره با تخفیفات ویژه ای همراه است که موجب ارزان تر شدن قیمت نهایی کالا می شود. کشورهای خارجی مختلفی بطور رسمی مشغول به تولید انواع لوازم جانبی هستند. با کمی مطالعه درمورد کشورهای سازنده این نوع لوازم می توان دریافت، کدامیک شهرت و اعتبار بیشتری در عرصه تامین لوازم جانبی دارند.

بدون شک وقتی کیفیت لوازم تولید شده در کشوری خاص مورد تایید بازارهای مختلف جهانی باشد، می توان با اطمینان خاطر بیشتری آن را خریداری کرد. چنین کالاهایی قیمت بالاتری دارند، اما صرف هزینه در این بخش یک سرمایه گذاری هوشمندانه در بلندمدت به حساب می آید که سلامت گوشی موبایل با قیمتی بسیار بالاتر را تضمین می کند.

عرضه کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل عمده

عرضه کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل عمده عرضه کننده مستقیم لوازم جانبی موبایل عمده، تمامی قطعات و لوازم مورد نیاز موبایل را از منابع رسمی و قانونی خریداری کرده و در اختیار فروشگاه های مجاز در سراسر کشور قرار می دهد. این قبیل کالاها حتما باید از فروشندگان مجاز خریداری شود تا احتمال تقلب در آن وجود نداشته باشد. عرضه مستقیم کالا کمک می کند دست واسطه ها از قیمت گذاری محصول کوتاه شده و لوازم جانبی انواع موبایل با برندهای مختلف با قیمت واقعی به دست مصرف کننده برسد.

می توان تمامی قطعات و لوازم مخصوص موبایل را از طریق سایت های اینترنتی و بطور مستقیم خریداری کرد. انواع لوازم جانبی همراه با شرحی از مشخصات فنی آن بر روی سایت درج شده است و برای کمک به مشتری در انتخاب مناسب ترین کالا، قیمت هرکدام بطور جداگانه در سایت قابل مشاهده خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید