اپل یکی از برندهای فوق‌العاده با کیفیت برای گوشی و دیگر وسایل پر کاربرد الکترونیکی است ، متأسفانه در کشور ایران به دلیل وجود تحریم ها برنامه های پر کاربرد و بروز رسانی های این برند فوق‌العاده بر روی گوشی ها نمی آید و حتی بعضی از سود جویان برند های تقلبی این گوشی را در بازار عرضه میکنند . شارژر آیفون اورجینال یکی از مهم ترین شارژر ها بین برندهای دیگر است به این خاطر که درگاه ورودی مخصوص خود گوشی آیفون است و نمیتوان با شارژر گوشی ها اندروید گوشی آیفون را شارژ کرد ، پس عرضه شارژر اورجینال آیفون بسیار کار با ارزشی است .

واردکنندگان بزرگ  شارژر آیفون اورجینال

راهنمای عمومی خرید شارژر فست

راهنمای عمومی خرید شارژر فست این شارژر نمونه اصلی است. گوشی های آیفون به شدت نسبت به شارژر تقلبی و فیک حساس هستند. برای حفظ سلامتی باتری گوشی های آیفون باید از اداپتور ایفون و کابل اصلی استفاده کنید. برخی از ویژگی های شارژر اصلی آیفون شامل موارد زیر است: دارای وزن سبک و جنس با کیفیت کم حجم و حمل آسان جنس مرغوب و با دوام برخی بر این عقیده اند که استفاده از شارژر اصلی تاثیر زیادی در شارژ باتری و طول عمر باتری دارد. اگرچه استفاده از شارژر اصلی اهمیت زیادی ندارد و کاربران می توانند از شارژر های دیگر نیز برای شارژ استفاده کنند اما کیفیت شارژر مهم خواهد بود. ت

حقیقات مشخص کرده است که از میان شارژر های موجود در بازار تنها تعداد محدودی توانایی کنترل نوسانات برق را دارند و در مقابل شوک های الکتریکی از باتری محافظت می کنند. این امر سبب می شود تا اغلب کارشناسان برای استفاده از شارژر اصلی مبادرت ورزند. در واقع استفاده از شارژر های با کیفیت پایین می تواند هزینه های هنگفتی را بر دوش کاربران بگذارد و به همین خاطر است که این مسئله پر اهمیت است. با روی کار آمدن اجناس تلقبی و محصولات الکترونیکی بی کیفیت در بازار این معضل برای کاربران ایجاد شده است که با شارژر اصلی می توان مشکل شارژ باتری را حل نمود. در شرایطی که استفاده از شارژر آیفون فست شارژ ممکن نباشد می توان از شارژر های با کیفیت موجود در بازار برای شارژ باتری استفاده نمود. داشتن برچسب ایمنی و خرید برند های معتبر از حجم اشتباهات کاربران می کاهد و در شارژ باتری به صورت صحیح تاثیر گذار خواهد بود.

مقایسه شارژر فست با عادی

مقایسه شارژر فست با عادی شارژر آیفون اورجینال شامل مدل های 5 وات،10 وات، 12 وات، 18 و 20 وات می‌شود. شارژر اصل آیفون (5 وات) اکثر مدل‌های آیفون که قبل از آیفون 11 وجود داشتند به همراه شارژر 5 وات در پک بسته بندی عرضه می‌شدند. این شارژر دارای صورتی بسیار جمع و جور و مناسب برای مسافرت است. همچنین مجهز به شارژ سریع، ولتاژ ورودی 110 یا 220 ولت و ولتاژ خرجی 5 ولت است. شارژ آیفون (10 وات) این شارژر یک خصوصیت مهم دارد و آن هم این است که در هنگام اضافه جریان و اضافه بار به شکل خودکار جریان را قطع می‌کند. بدنه این شارژر به نحوی ساخته شده است

که از گرمای زیاد و انتقال آن به بدنه و آسیب دستگاه جلوگیری می‌کند. ولتاژ ورودی مورد قبول این آداپتور 110-240 ولت و ولتاژ خروجی آن 5.1 ولت است. شارژر اصل آیفون (12 وات) این شارژر نیز ظاهری جمع و جور و مسافرتی دارد. شارژر 12 وات اپل نیز هنگام اضافه بار جریان را قطع می‌کند ولتاژ ورودی 100-240 ولت و ولتاژ خروجی 5.1 ولت است. شارژر اصل آیفون (18 وات) این به لحاظ کارکرد و رضایت کاربر جزء بهترین و مناسب‌ترین انواع شارژر برای محصولات آیفونی است. این شارژر بی سیم آیفون نیز تمام خصوصیات شارژرهای قبلی را دارد. دارای یک خروجی تایپ سی و دو پین طراحی شده است.

شارژر آیفون (20 وات) این نوع شارژر نیز به همراه آداپتور 18 واتی میزان رضایت کاربری مناسبی دارد. این شارژر نیز به شکل دو پین طراحی شده و برای استفاده در ایران نیاز به یک تبدیل دارد. این شارژر برای سری آیفون‌های 12 به بعد طرحی شده. دارای سرعت شارژ بالا است به طوری که در مدت 55 دقیقه دستگاه هوشمند شما را از صفر تا 100 درصد شارژ می‌کند. کلیه دستگاه‌هایی که ولتاژ ورودی 5 تا ولت داشت باشند می‌توانند از این شارژر برای شارژ استفاده کنند. با هر دستگاه مجهز به USB-C سازگار بوده و برای انواع آیفون، آیپد، اپل واچ مناسب است.

پخش انواع شارژر آیفون اورجینال

پخش انواع شارژر آیفون اورجینال تشخیص کابل شارژر اصلی از تقلبی اهمیت بسیار زیادی دارد و افرادی که قصد دارند این محصول را در کیفیت بالا خریداری کنند، حتما باید قبل از خرید به نکاتی توجه کنند تا در نهایت یک محصول خوب و با کیفیت را خریداری کنند. در این متن یک راهنما برای شما تهیه شده است تا بتوانید این محصول را به راحتی در کیفیت بالا شناسایی کنید و با این نکات شما این خرید را در کوتاه ترین زمان ممکن و با خیالی راحت تر انجام خواهید داد: اولین نکته ای که به شما کمک می کند، نوشته هایی است که روی شارژر حک شده است. بر روی شارژرهای اصلی تمام کلمات به درستی نوشته شده اند

اما شارژهای تقلبی یا املای غلطی دارند یا کلمات به صورت کج نوشته می شوند‌. کلماتی که بر روی شارژرهای آیفن اصل نوشته می شوند به رنگ خاکستری کمرنگ است اما در نمونه های تقلبی این کلمات به رنگ خاکستری تیره است. شارژرهای تقلبی بر خلاف نمونه اصلی در مقابل حرارت مقاوم نیست و خیلی سریع داغ می شوند و علاوه بر این این شارژرها در مقابل نوسانات برقی هم مقاوم نیستند. شارژهای اصلی نسبت به تقلبی وزن بیشتری دارند چون در این شارژرها از ابزارهای بیشتری استفاده شده است به همین علت در مقایسه با نمونه های تقلبی وزنی سنگین تر دارند. سوکت کابل را هم وقتی بررسی می کنید مشاهده می کنید که شارژرهای اصلی کنارهای سوکت گرد است ولی در نمونه های تقلبی این محصول کنارهای آن تیز است.

فروش تضمینی شارژر آیفون اورجینال

فروش تضمینی شارژر آیفون اورجینال خوشبختانه در ایران مراکز فروش گوشی و شارژر آیفون قابل اعتماد وجود دارد و حتی در سایتهای اینترنتی نیز این قضیه صدق میکند ، به این خاطر که گوشی آیفون نیاز به شارژر اورجینال دارد و متاسفانه در نسخه های جدید آیفون در جعبه گوشی دیگر شارژر قرار نمیدهند پس خریدار مجبور است که شارژر اورجینال جداگانه برای گوشی بخرد تا آسیبی به گوشی و خود شخص نرسد . مراکز فروشی وجود دارد که میتوان به آنجا رفته و شارژر اورجینال آیفون را خریداری کرد و بهتر از آن شارژر را میتوان به صورت اینترنتی نیز سفارش داد ؛ از طریق سایت های معتبر شارژر را سفارش داد و با خیال راحت استفاده کرد .

شارژر آیفون اصل مدل ززیادی داردشارژر دیواری آیفون مدل زیادی دارد انواع شارژر آیفون بسیار زیاد است شارژر وایرلس آیفون مدل زیادی دارد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید