شارژر سامسونگ اورجینال یک شارژر سریع با خروجی 2 آمپر است. با اینکه شارژر های متفاوت مثل: شارژر فندکی،شارژر بی سیم،شارژر دیواری، پاور بانک و غیره وجود دارد بیشتر افراد شارژر مورد نظر را بسته به نیازشان تهیه و خریداری می کنند با این حال بسیاری از افراد هستند که همیشه به دنبال شارژر اصلی همان برند گوشی خود می گردند و حاضر به پرداخت هر گونه هزینه ای می شوند.

مرکز واردات شارژر سامسونگ اورجینال

مقایسه شارژر وایرلس با انواع دیگر شارژرها

مقایسه شارژر وایرلس با انواع دیگر شارژرها توضیحاتی درباره شارژر وایرلس: قابلیت شارژ بی سیم بودن در بسیاری از گوشی های پرچمدار در هر برندی دیده می شود. برای اینکه تشخیص دهید گوشی شما قابلیت شارژ بی سیم را دارد یا نه روش خاصی وجود ندارد و بهترین راه برای تشخیص آن جستجو کردن در مورد امکانات و قابلیت های گوشی مان است.

با به دست آوردن اطلاعات ساده می توانید به راحتی نسبت به وجود این قابلیت مطمئن شوید و از انواع شارژر فست اورجینال سامسونگ مدل وایرلس استفاده نمایید. چرا خوب است از شارژر وایرلس استفاده شود؟ اول از همه باید به راحتی استفاده ازآن توجه کرد . شارژرهایی که سیم دار هستند معمولا استفاده از آن زحمت زیادی ایجاد می کنند که شارژر وایرلس سامسونگ اینگونه نیست.

نکته دیگر دوام و طول عمر بالای شارژر دیواری سامسونگ است. برخلاف آنچه که میتوان تصور کرد دوام شارژرهای بی سیم از شارژرهای سیم دار بیشتر است.

شارژرهای سیم دار داغ می شوند، سیم آن ها مدام خراب می شود و همیشه مشکل ساز است ، اما شارژر بدون کابل سامسونگ با طول عمر بالای خود از مشکلات تهیه و تعمیرات سیم شارژر شمارا بی نیاز می کند.

نکته دیگر اینکه در گوشی های تولید شده جدید، اکثرا جای کابل شارژر و جک هدفون یکجا و یا یکپارچه شده اند و قابلیت شارژ بی سیم در این شرایط یک مزیت مهم به حساب می آید. مزیت شارژرهای بی سیم روز به روز در حال افزايش است. شارژر وایرلس علاوه بر تنوع در شکل و نوع و رنگ و برند ان ، در تکنولوژی هم دارای تنوع فراوانی می باشد

از شارژر سامسونگ سریع چه می دانید؟

از شارژر سامسونگ سریع چه می دانید؟ مواردی که در بالا گفته شد نکات قابل توجهی بودند ولی علاوه بر آن برای خرید شارژر سامسونگ اصل مناسب لازم است که نکته هایی که در ادامه خواهیم گفت را هم مد نظر داشته باشید! ابعاد شارژر وایرلس: بسته به نوع سلیقه و روحیه خود و کاربرد مورد نظر خود می توانید از انواع ایرلس در شکل ها و ابعاد متفاوت استفاده کنید. بعضی از شارژرهای بی سیم ایستاده، برخی صاف، برخی مستطیلی و برخی دایره ای طراحی و تولید می شوند. اما انواع شارژرهای بی سیم بیشتر از این موارد می باشد.

وزن شارژر ایرلس: با توجه کردن به مواردی مانند نیاز به جا به جایی و حمل شارژر بی سیم یا عامل دیگر وزن شارژر هم مورد اهمیت است. خوب است که شارژر بی سیم تا حد ممکن سبک باشد. شارژرهای وایرلس معمولا وزنی بیشتر از واحد گرم ندارند و اختلاف وزن آن ها در بیشتر موارد بسیار کم است.

ولتاژ و شدت جریان خروجی شارژر ایرلس: عوامل دیگری که باید مورد بررسی قرار گيرد میزان ولتاژ و شدت جریان خروجی شارژر و هماهنگی داشتن آن ها با مدل گوشی همراه شماست. نداشتن هماهنگی در ولتاژ گوشی و شارژر بی سیم از طرفی می تواند باعث آسیب رسیدن به باتری گوشی در زمان طولانی شود و از طرفی دیگر در سرعت شارژ گوشی تاثیر زیادی دارد. قابلیت شارژ سریع باتری با شارژر وایرلس: بیشتر گوشی های مدل جدیدی که از قابلیت شارژ بی سیم برخوردار هستند از قابلیت شارژ سریع بی سیم پشتیبانی می کنند. مثلا اگر قصد خرید و تهیه شارژر وایرلس برای سامسونگ S8 را داشته باشید باید شارژری تهیه کنید که قابلیت Fast Charge در آن قرار گرفته باشد. توضیحاتی درباره شارژر فندکی: طراحی جمع و جور شارژر فندکی دلیل بر این شده است که فضای زیادی اشغال نکند و به راحتی در اتومبیل شما قابل استفاده باشد و همچنین می توانید در هنگام شارژ شدن به راحتی از گوشی خود استفاده کرده و تماس های خود را پاسخگو باشید و پیام های خود را چک کنید. یکی دیگر از مزیت های این شارژر فندکی، این است که دو پورت خروجی USB با امکان شارژ همزمان دو دستگاه در آن امکان پذیر است.

شارژر فندکی این اجازه را به شما میدهد که در ماشین خود بدون نیاز پیدا کردن به پریز همزمان دو دستگاه را به صورت Fast Charge شارژ کنید و این قابلیت در آن وجود دارد که علاوه بر برند سامسونگ ، آیفون برندهای دیگر و هر دستگاه دیگری نظیر تبلت ، آیپد و آیپاد و غیره که دارای کابل USB باشند را شارژ کند.

با توجه به بدنه مقاوم و باکیفیت، این شارژر دوام و طول عمر بالایی دارد. وقتی در جایی دور از دسترس پریز حرف از خاموش شدن گوشی و تمام شدن شارژ آن می شود، پاور بانک اولین چیزی است که به عنوان حلال این مشکل در ذهنتان پیدا می شود اما پاور بانک هم، با توجه به میزان ظرفیت باتری ای که دارد ، یک همراه موقت است و باتری آن نیز تمام می شود.

البته که مقایسه کارایی پاور بانک و شارژر فندکی به نظر منطقی و درست نمی آید، اما اهمیت و صحبت از شارژر فندکی را وقتی درک می کنید که پی ببرید خیلی بیشتر از پاور بانک مشکلتان را برطرف می کند. ظهور پیدا کردن پاور بانک ها، نفس تازه ای به دنیای تکنولوژی داده است و دغدغه شارژ باتری گوشی و لپ تاپ و گجت ها، تا حدودی کاهش یافته است اما در آخر باز هم جای خالی یک پریز سیار حداقل در اتومبیل خیلی حس می شود

عرضه کنندگان شارژر سامسونگ اورجینال

عرضه کنندگان شارژر سامسونگ اورجینال مزایا شارژر فست اورجینال سامسونگ شامل شارژ شدن گوشی تا 60% در عرض کمتر از 45 دقیقه از مزیت های این گونه شارژر های فست شارژ می باشد. شارژر فست اورجینال سامسونگ دارای خروجی 2 آمپر می باشد که باعث سریع تر شارژ شدن باطری گوشی می شود. این شارژر 100% اورجینال و اصل می باشد که تولید شده توسط خود شرکت سامسونگ است.و سریع شارژ می شود و دارای استاندارد گوشی تلفن همراه می باشد. شارژر فست اورجینال سامسونگ مناسب برای گوشی هایی با قابلیت فست شارژ می باشد. بهترین شارژر تولید شده توسط کمپانی می باشد.

دارای کیفیت مرغوب و اورجینال واصل می باشد از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده است و بهترین جایگزین برای شارژر اصلی گوشی شما می باشد. وزن شارژر مورد تایید شرکت سامسونگ و صد درصد استاندارد می باشد

مرکز توزیع مستقیم شارژر سامسونگ اورجینال

مرکز توزیع مستقیم شارژر سامسونگ اورجینال برای تشخیص شرکت برتر و خرید شارژر سامسونگ سریع باید ابتدا اطلاعاتی درباره شارژر مد نظر خود دانست سپس اطلاعاتی درباره شرکت مد نظر و کارایی آن شارژر و کیفیت آن به دست آورد که در بالا ما توضیح لازم را گفتیم برای اطلاعات بیشتر و خرید شارژر می توانید همین حالا اقدام کنید و با همکاران ما در تماس باشید.

تمامی شارژر های سامسونگ اصل از جمله شارژر سامسونگ مدل فندکی و شارژر سامسونگ با کابل در این مجموعه با قیمت مناسب عرضه میگردد و شما می توانید برای خرید تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید