ازجمله لوازم ضروری برای موبایل‌ ها که در هر جایی‌ که باشید به آن نیاز پیدا می‌ کنید و باید همراهتان باشد شارژ است .شارژر اورجینال شیائومی یکی از انواع برند های معروف جهانی موبایل و قطعات الکترونیکی می باشد هر گوشی تلفن همراهی که داشته باشید نیاز است تا شارژر آن را نیز داشته باشید این نوع شارژر ها در سایت‌ ها در انواع های مختلفی وجود دارند و شما می‌ توانید هر نوع شارژری که مورد نیازتان است را تهیه کنید .

مرکز واردات شارژر اورجینال شیائومی

آنچه باید درباره شارژر فست بدانید

آنچه باید درباره شارژر فست بدانید شرکت شیائومی یکی از شرکت‌ های تولید کننده لوازم الکترونیکی می‌باشد که در دنیا شناخته‌ شده است این شرکت در سال 2010 در کشور چین تاسیس شد و در کمتر از چند سال شهرت فراوانی در جهان گرفت. شارژرهای شیائومی در سه رنگ سفید مشکی و طوسی وجود دارند.

با استفاده از شدت جریان استاندارد که مخصوص موبایل و تبلت می‌باشد باعث می‌شود که آسیبی به وسایل شما نرسد .

شارژر های گوشی شیائومی اورجینال نقش بسیار مهمی در سلامت گوشی شما و طول عمر باتری آن دارند اگر از شارژر اورجینال استفاده نکنید علاوه‌ بر این‌ که به باتری تان آسیب‌ های زیادی وارد می‌ شود در دستگاه‌تان نیز خرابی‌ هایی بوجود می آورد که حتی در مواردی ممکن است نیاز باشد بعضی قطعات آن را تعویض کنید اما اگر از شارژر فست شارژ شیائومی استفاده می‌کنید هیچکدام از این مشکلات را نخواهید داشت.

شارژر فست شارژ آخرین فناوری برای سریع شارژ کردن گوشی‌ های همراه می‌ باشد با خرید کابل شارژ اورجینال و همچنین فست شارژ ، باتری گوشی شما به‌ زودی خالی نخواهد شد .

شارژر های فست شارژ در زمان کمتری ولتاژ های بیشتری را به دستگاه‌ تان منتقل خواهند کرد اما نگران خراب شدن گوشی تان پس‌ از استفاده از شارژر های فست شارژ نباشید چون با استفاده از برخی چیپست ها و معماری داخلی قطعات دستگاه باعث شده تا این گونه شارژر ها هیچ گونه خرابی بوجود نیاورند.

این شارژر ها ولتاژ را به‌ طور خودکار با توجه به نیاز دستگاه تلفن همراهتان تنظیم می‌کنند یک مدار ایمنی یکپارچه برای گرم شدن بیش‌ از حد اضافه ولتاژ و اضافه‌ ی بار را داراست.

این نوع لوازم شارژر های هوشمند از تلفن همراه شما در برابر ولتاژ خرابی و شارژ بیش‌ از حد و اتصال کوتاه محافظت خواهد کرد .

از انواع این شارژر های این برند می توان شارژر فندکی شیائومی، شارژر بی سیم شیائومی و انواع شارژر دیواری شیائومی نام برد.

چگونه بفهمیم شارژر ما تقلبی است؟

چگونه بفهمیم شارژر ما تقلبی است؟ تحت هیچ شرایطی از شارژر های تقلبی و غیر اصل استفاده نکنید زیرا باعث خرابی باتری گوشی شما خواهند شد اگر نگران این هستید که باتری گوشی تان سالم بماند و به آن آسیبی وارد نکنید به کابل شارژ توجه ویژه‌ ای داشته باشید کابل‌ های شارژر غیر اصل ضرر های جبران‌ ناپذیری به گوشی تان وارد می‌کنند

از آنجایی‌ که هزینه تعمیر باطری و ای سی شارژ گوشی بسیار بالاست پیشنهاد می‌ شود تا از شارژر های اصل و اورجینال استفاده کنید تا از ضرر های احتمالی جلوگیری فرمایید.

می‌ خواهیم فرق شارژر های تقلبی را از شارژر های اصل دربیاوریم و تفاوت آن‌ ها را به شما آموزش دهیم تا اشتباهاً شارژر تقلبی را به‌ جای شارژر اصل خریداری نکنید.

با گشت‌ و گذار در اینترنت و فروشگاه‌ های اینترنتی به‌ راحتی می‌ توانید انواع شارژر ها را از انواع قیمت‌ ها مشاهده کنید. اولین ویژگی شارژر های غیر اصل قیمت ارزان آن‌ ها می‌ باشد اما لفظ تقلبی برای همه شارژر های ارزان لفظ درستی نیست همان‌ طور که ممکن است لفظ شارژر های اصل برای شارژر های گران‌ قیمت هم واژه ی درستی نباشد.

اما از عمده‌ ترین راه‌حل‌ های تشخیص شارژر تقلبی می‌ توانیم به این‌ موضوع اشاره کنیم که شارژ های اصل و اورجینال در طراحی آنها ظرافت خاصی لحاظ شده که با یک نگاه ساده می‌ توانیم تفاوت اصل بودن و غیر اصل بودن را تشخیص دهید.

برای تشخیص کیفیت شارژر می‌توانید از طریق جنس بدنه این شارژر و رنگ چاپ روی آن نیز تشخیص بدهید که کالا اصل است یا نه.

در مورد کابل شارژ باید این را بدانید که کابل‌ های اصلی نرم‌ تر و کابل‌ های تقلبی بسیار خشک‌ تر هستند از طریق اندازه سوکت ها و نوع طراحی آن‌ ها هم می‌توانید تشخیص دهید که این محصول اصل است یا نه

از طریق وزن شارژ می‌ توانیم اصل بودن یا غیر اصل بودن آن را تشخیص دهیم چون شارژر های تقلبی با قیمت‌ های بسیار کم و هزینه‌ های کم ساخته می‌شوند بعضی فروشگاه‌ها با قیمت‌ های زیاد آن‌ ها را به عنوان شارژرهای اصل می‌فروشند نباید قیمت را به تنهایی در تشخیص اصل بودن استفاده کنید.

شارژر های اصلی وزن بسیار بیشتری نسبت‌ به شارژر های تقلبی دارند شما به‌ راحتی می‌توانید یک شارژر اصل و تقلبی را در کنار شارژر که می‌خواهید بخرید قرار دهید تا بتوانید تشخیص دهید که آن شارژر اصل است یا نه.

وزن شارژر ها به‌ طور کلی بین56 گرم تا 113 گرم می‌باشد که حداقل وزن آن حدود 40 گرم است.

پس اگر شارژری را خریداری کرده‌ اید که وزن آن از40 گرم کمتر بود یا از 113گرم بیشتر بود بدانید که آن شارژر غیر اصل می باشد.

خرید آسان شارژر اورجینال شیائومی

خرید آسان شارژر اورجینال شیائومی خرید اینترنتی شارژر موبایل شیائومی از طریق فروشگاه ما به‌ راحتی با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن امکان‌ پذیر می‌باشد مجموعه ما جدیدترین برند های جهانی را دارا است که اصل بودن آن‌ها را تضمین می‌کند. مجموعه ما با ارائه بهترین لوازم الکترونیکی موبایل از جمله شارژر آیفون اورجینال ، شارژر اصل شیائومی، شارژر نوکیا اورجینال، شارژر هواوی اورجینال و شارژر سامسونگ اورجینال فعالیت دارد .

اگر می‌خواهید یک شارژر اصل شیائومی بخرید باید به‌ خوبی محصول مورد نظرتان را بررسی کنید چون بیشتر شارژر های موجود در بازار تقلبی می‌باشد شما می‌ توانید با استفاده از فروشگاه ما از ضمانت ارجینال بودن و اصل بودن شارژر ها مطمئن باشید.

قیمت باورنکردنی انواع شارژر اورجینال شیائومی

قیمت باورنکردنی انواع شارژر اورجینال شیائومی شرکت ما با ارائه بهترین قیمت های کالا ها و با بالاترین کیفیت انواع شارژر های برند های جهانی از جمه هواوی سامسونگ آیفون و شیائومی سعی در خدمت رسانی به مشتریان عزیز دارد.

لازم به ذکر است این نوع لوازم جانبی موبایل همگی اصل شرکتی می باشند و دارای ضمانت و گارانتی برای آسودگی خیالتان هستند

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که همه محصولات ما با ارائه قیمت های باور نکردنی انواع شارژر های اورجینال سعی در کمک رسانی به اقتصاد خانواده ها دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید