از زمان پدید آمدن گوشی موبایل، برندهای مختلفی به تولید آن پرداختند. هر کدام شان هم در زمان خودشان موفقیت های خوبی را کسب نمودند. یکی از این برندها که در چند سال اخیر توانسته مردم را جذب خود نماید، شیائومی است که علاوه بر دستگاه گوشی، لوازم جانبی گوشی را هم تولید می کند.

اگر به دنبال مکانی برای خرید انواع لوازم جانبی هستید، سری به مرکز فروش لوازم جانبی گوشی شیائومی بزنید و با قیمت مناسب خرید کنید.

مرکز فروش لوازم جانبی گوشی شیائومی

آنچه درباره لوازم جانبی گوشی شیائومی نمی دانید

آنچه درباره لوازم جانبی گوشی شیائومی نمی دانید شیائومی برندی است که با وجود سابقه محدود خود توانسته با دیگر برندها رقابت کند. این برند چینی در سال 2010 کار خودش را آغاز نمود و در سال 2015 به عنوان یکی از برندهای پرفروش در جهان تبدیل شد. یکی از تفاوت های این برند نسبت به سایر برندهای دیگر، حاشیه سود پایین در فروش است که همین امر باعث شده که افراد به سمت آن کشیده شوند.

شعار شرکت شیائومی بر پایه “قیمت پایین، کیفیت بالا” است که از حق نگذریم توانسته با همین شعار پیش برود. جالب است بدانید دلیل موفقیت این شرکت به خاطر تبلیغات محدود و فروشگاه‌های متعدد است. در واقع بیشتر از آنکه تبلیغ محصولاتش را انجام دهد، محصولاتش را در شعبات گسترده در سرتاسر جهان به فروش می رساند و بر این عقیده است که تمامی محصولات باید به طور فیزیکی لمس شوند تا اطمینان مشتری را به خود جلب نماید.

چیزی که باعث شده تمام لوازم جانبی گوشی شیائومی بسیار مرغوب باشند، استفاده از تمامی سخت افزارهای باکیفیت است. اما نکته جالب اینکه، تمام لوازم جانبی شیائومی در خود شرکت تولید نمی شوند و توسط شرکت‌هایی دیگر، زیر نظر کمپانی اصلی ساخته و به بازار عرضه می شوند. اما این شرکت چنان نظمی دارد که توانسته تمامی زیرمجموعه هایش را کاملا مدیریت نماید و بهترین محصولات را وارد بازار جهانی کند.

می بندها، آمازفیت و هایلو از جمله زیرمجموعه های لوازم جانبی شیائومی هستند که هر کدام شان در یک حوزه خاص فعالیت دارند. به طور مثال آمازفیت بر روی ساخت ساعت های هوشمند فعالیت دارد. هایلو در حوزه تولید انواع هدفون ها و عرضه آن به بازار مشغول است. می بندها هم همان طور که از نامش پیداست در زمینه ساخت انواع بندهای سلامتی فعالیت می کند.

مزایا کار با شارژر موبایل اصل

مزایا کار با شارژر موبایل اصل بی شک هر کمپانی ساخت موبایل، لوازم جانبی سازگار با گوشی را هم روانه بازار می کند. استفاده از شارژر اصلی می تواند در طول عمر و دوام باتری موبایل تاثیرگذار باشد. همچنین تمامی شارژرهای اصل قادرند گوشی را در برابر نوسانات برق شهری محافظت کنند و در نهایت باعث بهبود کیفیت شارژ شوند و ساعت ها گوشی را از شارژ شدن مجدد مصون دارد.

گاها بعضی از افراد به دلیل قیمت بالای شارژرهای اصلی گوشی، از شارژرهای بی کیفیت بازار خریداری می نمایند و به نظر خودشان توانسته اند زرنگ کار خودشان باشند. اما در واقعیت نمی دانند که چه ضررهای جبران ناپذیری را می توانند برای گوشی خود به بار آورند. اتفاق افتاده است که شارژرهای تقلبی باعث ایجاد آتش سوزی شده اند.

و همین امر نه تنها باعث از بین رفتن گوشی شده بلکه امکان صدمه جدی به خود شخص و خساراتی به اطراف هم شده است. با توجه به آنچه گفته شد هیچ گاه کیفیت را فدای کمیت نکنید و سعی کنید انواع لوازم جانبی اورجینال خریداری نمایید.

واردات لوازم جانبی گوشی شیائومی

واردات لوازم جانبی گوشی شیائومی همه می دانیم که لوازم جانبی شیائومی اصل، تماما وارداتی می باشد. شرکت هایی در این زمینه در کشورمان فعالیت دارند که تمام لوازم جانبی شیائومی وارداتی از جمله کاور، ساعت هوشمند، هندزفری، پاوربانک، گلس، شارژر، مچ بند هوشمند، لوازم جانبی گوشی Xiaomi و… را به فروش می رسانند. کلیه کالاها اورجینال بوده و دارای مجوزهای قانونی واردات می باشند. همچنین مجوزهای سازمان استاندارد کشور را هم کسب نموده اند.

علاوه، تمامی کالاهای وارداتی با ضمانت پس از فروش به فروش می رسند که مشتری از اصل بودن کالا مطمئن شود. چنانچه کالایی فاقد کیفیت لازم باشد، می توان به راحتی آن را مرجوع نمود و میزان هزینه ای که بابت آن پرداخت شده را پس گرفت. بنابراین می توان با خیال راحت نسبت به خرید آنچه مورد نیاز است اقدام نمود.

در کنار مزایای بی شمار برند شیائومی، چند نکته منفی هم وجود دارد که امیدواریم در آینده نزدیک به آن رسیدگی شود. اگر چه واردات لوازم جانبی گوشی شیائومی به صورت گسترده انجام می شود اما متاسفانه هیج نمایندگی رسمی در کشور وجود ندارد که برای تعمیرات به آنان رجوع نمود.

بعضی از شرکت‌هایی هم که خود را نماینده معرفی می کنند، متاسفانه رسمی نیستند و تنها از طریق تجربه کاری نسبت به تعمیر اقدام می کنند. نکته منفی دیگر، تنوع بالای تجهیزات برند شیائومی است که خرید را برای مشتری بسیار سخت می کند. چرا که بین این همه انتخاب، نمی توان فهمید که بهترین، کدام یک می تواند باشد.

عرضه کنندگان بی واسطه لوازم جانبی گوشی شیائومی

عرضه کنندگان بی واسطه لوازم جانبی گوشی شیائومی یکی از دلایلی که برند شیائومی را در بین مردم محبوب کرده است، قیمت پایین گوشی و لوازم جانبی آن است. شاید از خود بپرسید که دلیل قیمت ارزان این برند چیست؟ در جواب باید گفت، یکی از دلایل اصلی آن حذف واسطه های فروش است. همین امر باعث شده که هزینه های اضافه در رسیدن کالا از طریق واسطه به مشتری حذف شود و کالا با قیمت واقعی خود به فروش برسد.

عرضه کنندگان مختلفی در زمینه لوازم جانبی گوشی شیائومی فعالیت دارند که می توانید با اطمینان از آنها خرید نمایید. علاوه بر خرید حضوری، به منظور آسایش مشتریان در خرید، سایت فروش هم راه اندازی شده است که می توانید با مراجعه به آن و مطالعه مشخصات هر کدام از لوازم، آنچه نیاز دارید را انتخاب نمایید.

تمامی محصولات با ضمانت فروش به دست مشتری خواهند رسید. علاوه واحد پشتیبانی پس از فروش آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در زمینه خریدشان می باشد که می توانید به راحتی با آنها در ارتباط باشید و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید. چنانچه از خرید خود راضی نبودید، می توانید کالا را همراه با جعبه و ضمانت نامه مرجوع کنید.

در صورت مرجوعی، می توانید کالایی جدید با ضمانت، دریافت نمایید بدون آنکه هزینه ای بابت آن پرداخت کنید. پس در صورت نیاز، بدون کمترین تردید، آنچه مورد نیازتان است را ثبت سفارش کنید. نهایت چیزی که به دست می آورید، رضایت از خرید است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید