متاسفانه در بازار سیاه از شارژرهای تقلبی بسیار فروخته میشود که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با شارژر اصل ندارند . در سال‌های گذشته در ایالات متحده آمریکا ، چین و دیگر مناطق جهان حوادثی ناگواری به سبب استفاده از شارژرهای تقلبی رخ داده است .شارژر اصل نوکیا مدل زیلادی دارد شارژر بی سیم نوکیا مدل زیادی دارد شارژر اورجینال نوکیا کارایی زیادی دارد شارژر سوزنی نوکیا مدل مختلفی دارد سری شارژر اصلی نوکیا کارایی زیادی دارد

مرکز توزیع شارژر اصل نوکیا

مشخصات شارژر اصل نوکیا

مشخصات شارژر اصل نوکیا چنین حوادثی منجر به سوختگی ، برق گرفتگی و یا حتی فوت کاربران شده‌ است . پس برای اینکه از این کارها جلوگیری کنیم باید تفاوت شارژر اصل و تقلبی را بدانیم ، چند مورد وجود دارد برای تشخیص شارژر اصل و تقلبی که به صورت زیر است : نوشته‌های شارژر نسخه اصلی با نسخه تقلبی فرق می‌کند . روی آداپتور اصل اطلاعاتی و نوشته های درج شده که املای آن‌ها کاملا صحیح و درست است ، مثلاً در نسخه تقلبی به جای واژه ممکن است جمله ابل نوشته شده است . 2 .شارژر دستگاه شما یا گوشی موبایل‌ تان شارژ نمی کند . نشانه ها و علائمی وجود دارد که بیانگر تقلبی بودن یا مشکل ساز بودن شارژر است . برای مثال برخی از شارژرهای تقلبی نمی توانند گوشی را شارژ کنند و یا اصلا کار نمی کنند .

برخی از موارد بوده است که شارژرهای تقلبی هنگام شارژ زیادی داغ می شود . شارژرهای معتبر و اصل از ویژگی های با کیفیت ساخته و عرضه شده اند که موقع اتصال به گوشی جریان شارژ قوی برای گوشی فراهم می کنند ، شارژرهای تقلبی از مواد بی کیفیت و بدون ضمانت ساخته شده اند چرا که کسانی که آن را تولید کرده اند برای استفاده از متریال مناسب برای تولید انرژی پایدار ، وقت و هزینه ای برای آن صرف نمی کنند .

شارژرهای تقلبی وسیله هایی درون خودشان ندارند که از زیادی داغ شدن آن یا شوکه الکتریکی که به گوشی یا پریز می‌دهد جلوگیری کند . به عبارت دیگر شما با خریدن شارژرهای تقلبی نه تنها گوشی که دارید بلکه سلامتی و جان خود را نیز به خطر می‌ اندازید.

3 . پین‌ های دوشاخه یا کلگی شارژر های تقلبی از اصلی تفاوت دارد . به سادگی شارژر خارجی را به یک سوکت متصل کنید . اگر گوشی شما را روشن نکرد یا به آن متصل نشد در این مورد شارژر به آسانی درون سوکت جا نخوره است و پین های آن ممکن است اندازه مناسبی برای سوکت نداشته باشند . در شارژرهای اصل بین لبه های پین ها و لبه های شارژر باید فاصله حداقل 9.5 میلی متری وجود داشته باشد . و عوامل دیگر به این صورت است

: 4 . قیمت شارژرهای تقلبی خیلی ارزان تر از شارژر اصلی هستند . 5 . وزن شارژرهای اصل نسبت به وزن شارژر های تقلبی بیشتر است . 6 . سوکت شارژرهای اصل نسبت به سوکت های تقلبی حالت گردتری دارد اما سوکت های شارژر تقلبی لبه های تیزی دارد . 7 . ظاهر پین‌ های شارژر اصل نسبت به تقلبی حالت مات دارد و یکدست است ولی در تقلبی حالت براق دارد و لبه های آن یکدست نیست.

آشنایی با انواع مدل های شارژر اصل نوکیا

آشنایی با انواع مدل های شارژر اصل نوکیا شارژ سریع برای تأمین هرچه بیشتر برق از منبع تغذیه طراحی شده است تا باتری را با بیشترین سرعتی که اجزای شیمیایی آن پشتیبانی می‌کنند شارژ کنند . در حالی که شارژر معمولی با مقدار جریان کافی و ثابتی گوشی را شارژ می‌کند تا گوشی به شارژ کامل برسد.

هر گوشی هوشمند برای شارژ باتری به ولتاژ مشخصی از شارژر نیاز دارد.

یک شارژر عادی با مقدار ولتاژ و جریان ثابتی با سرعت نرمال گوشی را شارژ می‌کند . به این حالت شارژ معمولی می‌گویند. اگر شارژر بیش از مقدار مشخص ولتاژ تأمین کند، جریان الکتریکی بیشتری نسبت به حالت عادی تولید می‌کند و این باعث می‌شود که گوشی سریع‌تر از قبل شارژ شود به این حالت شارژ سریع یا شارژ توربو گفته می شود.

عملکرد شارژر سریع به این شکل است که ،از صفر تا ۵۰ درصد با بیشترین سرعت ممکن گوشی را شارژ می‌کند . ممکن است در نیم ساعت شارژ گوشی را به ۵۰ درصد برسد . از 50 تا 80 سرعت کمی کمتر می‌شود اما همچنان نسبت به شارژرهای معمولی سرعت بیشتری دارد . از 80 تا 100 درصد سرعت آن کمتر می‌شود و با سرعتی مشابه یک شارژر معمولی شارژ می‌کند. تفاوت شارژر فست با شارژر معمولی در اجزاء تشکیل دهنده آن ها است . شارژ سریع دارای یک کابل متفاوت ، یک چیپست در شارژر و یک چیپست در گوشی است.

شاید عجیب باشد ، اما در صورتی که از کابل دیگری جز کابل خود گوشی برای شارژ سریع استفاده کنید، گوشی شارژ نخواهد شد . برخی از مواردی که در میزان افزایش سرعت شارژ دستگاه نقش دارند، قطر کابل، طول آن و جنس فلز کابل است.

صادرکنندگان شارژر اصل نوکیا

صادرکنندگان شارژر اصل نوکیا در ایران متاسفانه قیمت این برند و مخصوصا شارژر آن بسیار گرون است که میتوان گفت قیمت شارژر های نسل قدیمی از شارژر های حال حاضر گوشی های اندروید گران تر است ، ولی در کل بخاطر کیفیتی که این برند دارد مشتریان آن در ایران حاضر اند قیمت هنگفتی را بدهند تا این برند را داشته باشند . توزیع شارژهای در ایران به صورت واسطه انجام میشود به این خاطر که کشور ما از سوی کشور آمریکا تحریم است و ما نمی‌توانیم مستقیم برند هایی که مختص کشور آمریکا هست را به ایران وارد کنیم و این مشکل باعث میشود که سود جویان کالاهای تقلبی خود را همراه با نسخه های اصلی وارد ایران بکنند ،

پس توزیع کنندگان برند باید کالای تقلبی را نسبت به اصل آن تشخیص دهند مخصوصا شارژر که یکی از مهم ترین بخش های گوشی است و تقلبی بودن آن میتواند مشکلاتی جبران نشدنی را هم به گوشی و هم به فرد وارد کند.

صادرکنندگان شارژر اصل نوکیا این محصول را در اختیار همه قرار داده است

عمده فروشان انواع شارژر اصل نوکیا

عمده فروشان انواع شارژر اصل نوکیا تولید شارژرهای را کمپانی که در کره جنوبی قرار دارد ، بر عهده دارد و انواع شارژر ها از شارژر با کابل تا شارژ بی سیم را تولید میکند. در کل تولید شارژر های از نوع سریع از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به اعتقاد بعضی از منتقدین بهترین شارژر های فست را این کمپانی دارد ، تولید کنندگان این نوع شارژر ها از بهترین متریال ها استفاده میکنند تا محصولات این کمپانی الخصوص شارژر های فست را با بهترین کیفیت و سازگاری های روز دنیا به بازار عرضه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید