محافظ صفحه گلس uv در واقع یک تکنولوژی جدید محافظ صفحه نمایش شیشه ای با اشعه ماورا بنفش و چسب مایع UV می باشد. این تکنولوژی در گلس گوشی های خم مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار مقاوم و با کیفیت است. این محافظ در فروشگاه های لوازم جانبی گوشی خرید و فروش می شود. زیرا قیمت گلس این گوشی ها در نمایندگی های فروش بصورت عمده می باشد در اکثر نقاط کشور در مراکز فروش انواع مدل های و اشکال مختلف این محافظ عرضه می شود.

محافظ صفحه گلس uv با قیمتی عالی و کیفیتی بالا

قیمت خرید محافظ صفحه گلس uv برای انواع گوشی ها

قیمت خرید محافظ صفحه گلس uv برای انواع گوشی هاقیمت خرید محافظ صفحه گلس uv برای انواع گوشی ها متفاوت است؛ و برندها و کیفیت این محافظ مختلف است. 

قیمت برچسب گلس یو وی در صورتی که اصل اورجینال و با کیفیت بالا باشد گرانتر است. محافظ در صورتی که تقلبی باشد بی کیفیت و ارزان می باشد اما برچسب گلس موبایل برای تمامی مدل های گوشی بصورت عمده و به صرفه عرضه می شود.

این محافظ ها اغلب وارداتی چینی هستند؛ و قیمت ارز و دلار و نوسانات بازار بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد. خرید عمده و بدون واسطه آن از وارد کننده قیمت مناسب تری خواهد داشت.

فروش انواع محافظ صفحه گلس uv با بهترین قیمت

فروش انواع محافظ صفحه گلس uv با بهترین قیمتفروش انواع محافظ صفحه گلس uv با بهترین قیمت در مراکز فروش عرضه می شود و قیمت انواع گلس ضد خش و ضد ضربه در بازار مراکز فروش نیز مناسب است و آن را به دو صورت تیراژ بالا و تکی به فروش می رسانند. 


محافظ صفحه نمایش در این مراکز به صورت اینترنتی و غیرحضوری از طریق سایت های فروش و شبکه های مجازی نیز به فروش می رسد. محافظ صفخه نمایش شیشه ای نیز در برندهای متفاوت در بازار خرید و فروش می شود که خریداران زیادی دارد.

مراکز فروش عمده محافظ صفحه گلس uv در تهران

مراکز فروش عمده محافظ صفحه گلس uv در تهرانمراکز فروش عمده محافظ صفحه گلس uv در تهران شرکت های پخش کننده می باشند؛ که این محافظ را در انواع مختلف در کل کشور عمده عرضه می کنند. قیمت گلس گوشی در نمایندگی های فروش بسیار مناسب است به همین علت در کار  خرید گلس موبایل و فروش آن در بازار هستند. نماینده وظیفه فروش مستقیم؛ در تهران و سراسر کشور را برعهده دارند.

بیشترین شرکت های پخش و نمایندگان در تهران هستند که وظیفه فروش در کل استان و دیگر شهر ها را بر عهده دارند؛ که تنها مختص محافظ نیستند بلکه انواع لوازم جانبی در برندهای متفاوت را عرضه می کنند.

شرکت های وارد کننده محافظ صفحه گلس uv در تهران

شرکت های وارد کننده محافظ صفحه گلس uv در تهرانشرکت های وارد کننده محافظ صفحه گلس uv در تهران انواع این محصول را از کشور خارجی تیراژ بالا وارد کشور تهران نموده و به دیگر استان ها عرضه می کنند.

این شرکت ها با شرکت های خارجی در ارتباط بوده و انواع برندهای گلس UV فول چسب و برچسب گلس موبایل برای تمامی مدل های گوشی را بدست عمده فروشان می رسانند. تهران به دلیل موقعیت استراتژیک اقتصادی از خریداران زیادی برخوردار است و بیشترین عرضه و تقاضا را در سطح کشور دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید