صفحات گوشی های آیفون ۶ بسیار حساس و آسیب پذیرند به همین دلیل حفاظت از صفحه لمسی این گوشی های گران قیمت موضوع مهمی است، که علاوه بر پوشش دهی باید ظاهر زیبایی هم داشته باشد، جهت اطلاع از قیمت گلس آیفون 6 می توانید از طریق نمایندگی های فروش لوازم جانبی اپل اقدام نمایید.

قیمت گلس آیفون 6 در نمایندگی های لوازم جانبی اپل

بهترین برند برای خرید گلس آیفون 6 در بازار ایران

بهترین برند برای خرید گلس آیفون 6 در بازار ایرانجهت خرید بهترین برند گلس آیفون ۶ در بازار ایران می توانید از طریق نمایندگی های معتبری که از طریق سایت های اینترنتی اقدام به فروش می کنند، با قیمت و کیفیتی مناسب تهیه نمایید. انواع گلس گوشی از شیشه های حرارت دیده تولید شده اند.

اگر در خرید گلس آیفون مارک و برند برایتان خیلی مهم است به شما توصیه میکنیم، از گلس های نامرئی استفاده کنید. این گلاس ها دارای ویژگی های منحصر به فرد زیادی است، و برای افراد حرفه ای می تواند مناسب باشد چون نصب آن احتیاج به دانش و مهارت بالایی دارد.

این محافظ ها دور تا دور صفحه را می پوشانند بدون آنکه ایجاد برآمدگی یا ظاهر نامطلوبی بر روی گوشی شما ایجاد کند.

فروشندگان گلس آیفون 6 ارزان در تهران

فروشندگان گلس آیفون 6 ارزان در تهراناز مهمترین ویژگی هایی که فروشندگان انواع گلس های آیفون ۶ در تهران و سایر شهرها باید داشته باشند، یکی اینکه دانش کافی درباره انواع گلس آیفون داشته باشند و دیگری بتوانند مراحل نصب گلس های حرفه ای را بدون آسیب به گوشی یا خود گلس به درستی به انجام دهند.

وظیفه اصلی گلس گوشی در واقع حفاظت از شیشه و بدنه آن در برابر خراش و ضربه است، که علیرغم این ویژگی ها باید خصوصیات دیگری نظیر موارد زیر را نیز داشنه باشد:

  • از ضخامت مناسبی برخوردار باشد.
  • خوش دست باشد.
  • از ظاهر خوب و شیکی برخوردار باشد.
  • قیمت مناسبی داشته باشد.
  • منافذی جهت عبور و مرور هوا داشته باشد، تا مانع از داغ شدن گوشی حین استفاده شود.

مراکز توزیع و پخش گلس آیفون 6 در تهران

مراکز توزیع و پخش گلس آیفون 6 در تهرانمراکز زیادی جهت توزیع و پخش گلس های آیفون ۶ در تهران هستند که به صورت حضوری و آنلاین اقدام به فروش این محصول با قیمتی مناسب تر از بازار می کنند.

در مورد خرید گلس آیفون حتما دقت داشته باشید که از طریق افراد متخصص جهت نصب گلس های مدل بالا و حرفه ای استفاده نمایید، زیرا گلس های مدل پیشرفته احتیاج به فرد متخصص جهت نصب دارد تا در هنگام نصب، گوشی یا گلس شما صدمه نبیند.

تهیه گلس ال سی دی آیفون برای این گوشی ها بسیار مهم است، چون اگر ال سی این گوشی های گرانقیمت شکسته شود تعمیر آن دشوار و یا غیر ممکن است.

تعویض ال سی دی آیفون مستلزم دستگاه مخصوصی به نام OCA است که بسیار گرانقیمت است، و حتی اگر مجددا درست شود دیگر مثل روز اول خود نخواهد شد.

جهت خرید لوازم جانبی اپل از طریق نمایندگی های مستقیم تولید و عرضه این محصول اقدام نمایید، زیرا شما را در خرید گلس گوشی و محافظ ال سی دی مناسب کمک بسزایی می کنند.

جدید ترین مدل های گلس آیفون 6 در بازار

جدید ترین مدل های گلس آیفون 6 در بازارهمانطور که در مطالب پیشین گفته شد از جدیدترین مدل های گلس گوشی آیفون ۶ و سایر گوشی های آیفون، می توان به گلس های نامرئی اشار کرد، که اگر مستقیما از طریق فروشگاه اصلی آن در اینترنت اقدام نمایید با قیمتی مناسب تر می توانید آن را تهیه کنید.

از بهترین و معتبرترین برندهای تولید کننده گلس ضد خش آیفون می توان به شرکت های ژاپنی در این خصوص اشاره کرد، که این گلاس ها را معمولا در ضخامت های بسیار کم و شفاف تولید می کنند، که هم ظاهر زیبایی به گوشی آیفون می دهد و هم براحتی تمیز شده و در آخر اینکه مقاومت بالایی هم در برابر ضربه از خود نشان میدهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید