یکی از دغدغه های همیشگی صاحبان گوشی های گران قیمت اپل مساله تهیه کردن شارژر اصل و درجه یک برای آن ها است و بر این اساس بسیاری از فروشنده ها اقدام به عرضه این محصولات در کشور ما کرده اند.

برای استعلام کردن به روز ترین قیمت خرید شارژر اورجینال اپل راه های مختلفی در اختیار مصرف کننده ها قرار دارد، که یکی از آن ها استفاده از وب سایت های اصلی پخش کننده محصول می باشد.

قیمت خرید شارژر اورجینال اپل

چه شارژری برای آیفون 11 بهتر است؟

چه شارژری برای آیفون 11 بهتر است؟ برخی از باتری ها طوری طراحی شده اند که قابلیت شارژی کردن مجدد را دارند و بعد از پایان یافتن شارژ و نیروی اولیه آن ها اصلا نیازی به تعویض کردن باتری و دور انداختن آن نیست، از جمله این باتری ها می توانیم به باتری های موجود در گوشی های موبایل اشاره کنیم.

آیفون 11 یک نمونه از گوشی های بسیار پرطرفدار و خوش نام در تمام دنیا است که مساله انتخاب شارژی مناسب برای این موبایل از اهمیت زیادی برخوردر می باشد، چون در صورت به کار گیری یک شارژر نامناسب ممکن است به سلامتی موبایل و باتری آن آسیب وارد شود، که این موضوع ضرر های مالی زیادی به افراد وارد می کند.

با توجه به این موضوع لازم است که شما عزیزان حتما ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا بتوانید شارژری مناسب موبایل خودتان انتخاب کنید و به این ترتیب موجب افزایش یافتن طول عمر این محصول با ارزش الکتریکی شوید و از ضعیف شدن باتری آن جلوگیری کنید.

  • مناسب ترین و بهترین شارژی که می توانید برای گوشی آیفون 11 انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید، شارژر اورجینال و اصل اپل می باشد که سازگاری کاملی با این موبایل ها دارد و از همه مهمتر میزان وات آن ها با هم هماهنگ می باشد.
  • به عنوان مثال شارژر اکثر گوشی های اپل از 5وات انرژی برق پشتیبانی می کند، اما اگر شارژری که 1 واتی است را به آن ها وصل کنیم اصلا گوشی شارژ نمی شود در صورت اتصال شارژری با توان 10وات ممکن است به باتری گوشی آسیب برسد.
  • اما شارژر های اصلی اپل تمام گوشی های این برند را به خوبی پشتیبانی می کنند و استفاده از آن ها برای هر مدل گوشی آیفون هیچ محدودیتی نخواهد داشت، حتی می توان از شارژر تبلت یا آی پد اپل هم برای شارژ کردن این گوشی ها استفاده نمود، فقط ممکن است مدت زمان شارژ شدن تغییر کند.

مشخصات شارژر اورجینال اپل

مشخصات شارژر اورجینال اپل با توجه به اینکه انواع شارژر آیفون وارداتی اورجینال از رونق بسیار زیادی در بازار های مصرف برخوردار هستند و قیمت آن ها نیز قابل توجه می باشد، ممکن است برخی از سود جویان به فکر تولید کردن محصولات فیک و فروش آن ها به عنوان محصول اصل در بازار بیفتند تا بتوانند به سود دست یابند.

با در نظر گرفتن این موضوع و با هدف جلوگیری کردن از بروز مشکلاتی که در اثر کاربرد این محصولات بی کیفیت ممکن است ایجاد شود، بهتر است که شما با مشخصات شارژرهای اصلی اپل آشنا شوید تا بتوانید در زمان خرید آن ها را به درستی تشخیص دهید، پس با ما همراه باشید:

  • یکی از نشانه هایی که شما باید در نظر بگیرید این است که املای کلمات انگلیسی درج شده در پشت شارژر های اصل کاملا درست است، اما در محصولات تقلبی معمولا این کلمات تغییر می کنند یا با اشتباه نوشته می شوند.
  • ممکن است شارژر های تقلبی به راحتی و کامل در داخل پریژ برق یا سوکت مربوط به موبایل فرو نروند، که این نشانه مهمی است.
  • کابل شارژ های تقلبی خیلی زود استحکام خود را از دست می دهد و ممکن است زنگ بزند.
  • شکل پین های شارژر آیفون خارجی اصلی و نمونه های فیک با هم کمی تفاوت دارد، که تشخیص آن به دقت زیادی نیاز دارد.
  • معمولا شارژر های فیک با نرخ خیلی کمتری نسبت به محصولات اصلی به فروش می رسند، که این موضوع ممکن است موجب جلب نظر خریداران شود، اما همواره به یاد داشته باشید که همیشه محصول ارزان قیمت موجب صرفه اقتصادی شما نمی شود و ممکن است زیان زیادی به شما بزند.

شرکت توزیع شارژر اورجینال اپل

شرکت توزیع شارژر اورجینال اپل شرکت ها و فروشگاه های اصلی توزیع کننده انواع و اقسام شارژر اپل اورجینال، این محصولات را از کارخانه تولید کننده خریداری می کنند و بعد تحت عنوان نمایندگی های فروش، آن ها را وارد ایران می سازند و در تمامی نقاط کشور ما پخش می کنند تا به دست تمام مصرف کننده ها برسانند.

این شرکت ها برای اینکه بتوانند شارژر فست آیفون را با سرعت و سهولت خیلی بیشتری توزیع نموده و به دست تمام مصرف کننده ها برسانند، از روش های مختلفی بهره گیری می نمایند، که راه حل قدیمی تر این است که این محصولات را به روش حضوری به فروش برسانند.

اما روش فروش مدرن تری که در حال حاضر مورد توجه همه مردم دنیا قرار دارد استفاده کردن از درگاه های خرید و فروش اینترنتی می باشد و باید بدانید که این روش از هر جای دنیا که باشید برای شما امکان پذیر است.

پس ما به همه مصرف کننده ها توصیه می نماییم برای خرید شارژ های اپل از درگاه های معتبر فعال در زمینه فروش این محصولات استفاده کنند تا از خروج از خانه های خود بی نیاز شوند.

فروش تضمینی انواع شارژر اورجینال اپل

فروش تضمینی انواع شارژر اورجینال اپل شرکت های پخش کننده اصلی انواع آداپتور شارژر سریع آیفون نمونه های اصل و اورجینال این شارژر ها را از طریق مرزهای ایران وارد می کنند و سپس این محصولات را در بازار های داخلی توزیع می نمایند تا به دست تمام مردم کشور ما برسانند.

این مراکز برای جلب اطمینان هر چه بیشتر تمام مصرف کننده ها، شارژر های اصل اپل را با ضمانت نامه معتبر و گارانتی به فروش می رسانند و به این ترتیب مردم از خرید این محصولات کاملا مطمئن هستند و با خیال راحت برای آن ها هزینه می پردازند.

در ضمن فروش تضمینی این محصولات درجه یک در این واحد های اصلی بدون دخالت داشتن واسطه ها انجام می شود، پس تا حد زیادی از سود فروش و نرخ این محصولات کاسته می شود و این مساله می تواند به نفع همه مردم باشد و قدرت خرید آن ها را افزایش دهد.

پس هموطنان عزیز ما می توانند با مراجعه کردن به یکی از این واحد ها محصول مورد نظر خود را با اعتماد کامل و قیمت خیلی مناسب تری از بازار های سطح داخلی ایران خریداری نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید