به فروشگاه شگفت انگیزها خوش آمدید! در این مقاله شما اطلاعاتی را درباره ی شارژر اورجینال هواوی و شارژ کردن مناسب گوشی یاد خواهید گرفت. در ادامه ما شما را با قیمت استثنایی شارژر هایمان شگفت زده میکنیم! شارژر هایی اورجینال ولی با قیمتی باورنکردنی!
قیمت استثنایی شارژر اورجینال هواوی

روش صحیح شارژ باتری موبایل

روش صحیح شارژ باتری موبایل بهترین راه برای شارژ گوشی هوشمند چیست؟ از چرخه کامل (0-100٪) و شارژ یک شبه خودداری کنید. درعوض، تلفن خود را مرتباً با شارژ جزئی شارژ کنید. پایان دادن به شارژ با 80 تا 90 درصد برای باتری، بهتر از شارژ کامل باتری است. از فناوری‌های شارژ سریع به قدر کم و زمانی که دستگاهتان خنک است؛ استفاده کنید.

گرما قاتل باتری است. هنگام شارژ گوشی خود را نپوشانید و آن را از مکان های گرم دور نگه دارید. برای جلوگیری از گرما و چرخه‌های کوچک، هنگام شارژ، بازی‌های فشرده، پخش جریانی ویدیو یا کارهای فشرده ی دیگری را انجام ندهید..

این شایعه که فقط زمانی باید گوشی خود را شارژ کنید که کاملاً خالی شده باشد درست نیست. می توانید هر چند وقت یکبار که لازم است گوشی خود را شارژ کنید. در اینجا یک اطلاعات ضروری وجود دارد: باتری‌های لیتیوم یونی چرخه‌های شارژ محدودی دارند و برای آیفون معمولاً حدود 500 است. یک چرخه شارژ کامل از 0 درصد تا 100 درصد است. بنابراین، اگر گوشی خود را فقط زمانی شارژ کنید که کاملاً مرده است، چرخه شارژ را خیلی سریع تمام خواهید کرد. اما اگر گوشی را از 90 درصد به 100 درصد شارژ کنید، فقط از 1/10 چرخه استفاده کرده اید. به همین دلیل است که کارشناسان توصیه می کنند شارژ را بین 40 تا 80 درصد نگه دارید تا بتوانید چندین بار در روز گوشی خود را شارژ کنید و از یک چرخه حداکثر بهره را ببرید. این تمرین عمر باتری شما را افزایش می دهد و عملکرد را افزایش می دهد.

شما باید برای شارژ کردن گوشی های خود از شارژر اصل هواوی استفاده کنید!

باورهای غلط درباره استفاده از شارژر

باورهای غلط درباره استفاده از شارژر همه ما در این مورد چند اطلاعاتی شنیده‌ایم که احتمالاً در مقطعی از زندگی‌مان به آن‌ها باور داشتیم. هدف این مقاله این است که برخی از نادرست‌ها را رد کند، به سوالاتی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد و به شما کمک کند تا عادت‌های ایمن شارژ تلفن را تمرین کنید.

1. شما نباید گوشی خود را یک شبه شارژ کنید: هیچ خطری در مورد شارژ یک شبه گوشی شما وجود ندارد. تلفن شما بیش از حد شارژ نمی‌شود، و برق باتری شما را از بین نمی‌برد، شارژر شما را از بین نمی‌برد یا آتش‌سوزی ایجاد نمی‌کند. (ما در اینجا فرض می کنیم که از شارژر معیوب استفاده نمی کنید و سیستم سیم کشی برق شما در سطح بالایی قرار دارد.) گوشی‌های هوشمند مدرن دارای باتری‌های لیتیوم یونی با دستگاه‌های داخلی هستند تا پس از شارژ کامل باتری، از جذب انرژی گوشی شما جلوگیری کنند. این بدان معنی است که، حتی اگر تلفن شما پر است و به برق وصل است، از نظر فنی استفاده نمی شود. با این حال، شما نباید گوشی خود را در طول شب و هر شب وصل کنید. اگر مدلی که استفاده می‌کنید به گونه‌ای ساخته نشده است که در برابر تبادل حرارت مداوم مقاومت کند، می تواند تلفن خود را بیش از حد گرم کند و آسیب واقعی به آن وارد کند.

2. شما نباید از گوشی خود در هنگام شارژ استفاده کنید!! در حالی که ترس های مشروعی در پشت این افسانه وجود دارد، این درست نیست. تا زمانی که از شارژر و باتری غیرقانونی معتبر یا تایید شده توسط سازنده استفاده می‌کنید، می‌توانید در حین شارژ از تلفن خود استفاده کنید. البته باید این اطمینان را نیز داشته باشید که سیم کشی برق شما مشکلی ندارد. داستان های واقعی از انفجار یک تلفن در حین اتصال به برق و متعاقباً برق گرفتگی کاربر یا بیان آتش سوزی در ایجاد این افسانه نقش داشته است. و در حالی که این شرایط ناگوار رخ داده است، مقامات فاش کردند که در بیشتر موارد قربانیان از شارژرهای شخص ثالث تایید نشده یا معیوب استفاده می کردند. عوامل خارجی نیز در این انفجار نقش داشته است. برای تکرار، استفاده از تلفن در حالی که به برق وصل است کاملاً ایمن است. فقط مطمئن شوید که نزدیک آب نیستید و از شارژر شخص ثالث استفاده نمی کنید.

3. گذاشتن شارژر به برق بی خطر نیست: اینکه شارژر خود را وصل کنید یا نه یک تصمیم شخصی است. در حالی که ما معتقدیم هیچ پاسخ درست یا غلطی در اینجا وجود ندارد، باید به این نکته اشاره کنیم که قوانین ایمنی توصیه می کنند شارژرها را بلافاصله پس از استفاده از برق بکشید تا از بروز آتش سوزی جلوگیری شود. اما اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که چنین موقعیت‌هایی به ندرت اتفاق می‌افتد، نباید با وصل کردن شارژر خود مشکلی داشته باشید. برای کمک به شما در تعیین بهترین روش اقدام، قوانین کلی زیر را در نظر بگیرید. اگر: شارژر شما نسبتاً سریع گرم می‌شود و/یا صداهای تق تق در می‌آورد، چه در حال استفاده باشد یا نه. در این صورت توصیه می کنیم یک شارژر جدید بخرید. شما یا همسایگانتان نشت آب دارید. حیوانات آزادانه در خانه های شما پرسه می زنند. آنها می توانند از طریق سیم برق گاز بگیرند یا هنگامی که به یک دستگاه وصل می شود، از آن عبور کنند.

مزایا خرید عمده شارژر اورجینال هواوی

مزایا خرید عمده شارژر اورجینال هواوی شما با خرید عمده ی شارژر اورجینال هواوی و شارژر وارداتی هواوی میتوانید هم در فروش آنها در فروشگاه خود سود کنید هم برای مصرف شخصی؛ تلفن هوشمند شما با خیالی راحت شارژ میشود و شما متیوانید خیالتان را از بابت شارژ شدن درست آن؛ راحت کنید.

از مزایای دیگر میتوان به کیفیت بالای انها اشاره کرد که در مقایسه با قیمت انها؛ بسیار کمتر و با صرفه تر است.

همانطور که قبلاً گفته شد؛ همیشه باید از شارژر اصلی استفاده کنید. استفاده از شارژر اصلی هواوی مزایای زیادی دارد، اما مهمترین آنها ایمن بودن آنهاست. یک شارژر اصلی تلفن به ندرت منفجر می شود، در پریز برق ذوب می شود، باعث ایجاد صداهای متقاطع می شود یا حتی تلفن ها را از بین می برد.

عرضه بی واسطه شارژر اورجینال هواوی

عرضه بی واسطه شارژر اورجینال هواوی عرضه ی بی واسطه ی شارژر هواوی دو امپر و شارژر دیواری هواوی به شما کمک میکند تا از کیفت آن اطمینان داشته باشید. شما از خرده فروشان شارژر تهیه نمیکنید که نگران اورجینال و یا بی کیفت بودن آن باشید؛ شما از مرکزی معتبر و چندین ساله میتوانید با اطمینان از فابریک بودن محصولات، آنها را تهیه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید