امروزه با روی کار آمدن انواع موبایل شیائومی و فراگیر شدن این محصول در بازار، فروش انواع کابل شارژر شیائومی به بالاترین میزان خود رسیده است و این محصول در مدلهای مختلف برای گوشی های متفاوت به بازار عرضه می گردد. فروش انواع کابل شارژ شیائومی با در نظر گرفتن نوع محصول و قابلیت های آن انجام می شود و به دلیل دارا بودن قیمت نسبتا بالا، باید تنها آن را از محل فروش مجاز تهیه نمود.
فروش انواع کابل شارژر شیائومی

چگونگی تشخیص کابل شارژر اصل

چگونگی تشخیص کابل شارژر اصل امروزه با توجه به بالاتر رفتن قیمت محصولات مختلف، قیمت کابل شارژر شیائومی نیز تا حدود زیادی بالاتر رفته است و همین موضوع باعث می شود بسیاری از فروشندگان سودجو محصول تقلبی را با نام محصول اصلی به فروش برسانند. به همین منظور تشخیص کابل اصلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به صورت کلی می توان گفت برای تشخیص کابل شارژر اصلی باید به موارد زیر دقت نمایید:

  1. طول کابل: کابل اصلی گوشی شیائومی در اکثر موارد حدود یک متر طول دارد. به همین دلیل اگر متوجه شدید کابل از یک متر خیلی کوچکتر و یا بزرگتر است، باید در خرید آن تجدید نظر کنید.
  2. قابلیت اتصال به کامپیوتر: کابل های اصلی دارای قابلیت اتصال گوشی به کامپیوتر می باشند و به اصطلاح از انواع کابل های دیتا دار هستند، در حالی که قابل های تقلبی ممکن است نتوانند گوشی را به کامپیوتر اتصال دهند.
  3. اندازه سوکت: دقت به اندازه سوکت می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. برای این منظور باید سوکت را به گوشی وصل کنید و سوکت باید به صورت کامل تمامی جای شارژر در گوشی را پوشش دهد و از آن کوچک تر و یا بزرگتر نباشد.
  4. علامت موجود روی شارژر: در بعضی از موارد دقت به علامت موجود بر روی شارژر می تواند به شما در انتخابی بهتر کمک کند. برای این منظور باید علامت روی شارژر از انواع کمرنگ باشد.

توزیع کننده معتبر کابل شارژر شیائومی

توزیع کننده معتبر کابل شارژر شیائومی تمامی روشهایی که در بالا در مورد روش های تشخیص کابل اصل از کابل تقلبی به آنها اشاره شد، کاملا درست هستند، اما مسئله خرید کابل شارژر اصل تنها در این مسائل خلاصه نمی شود و در بعضی از موارد نیازمند دقت بیشتری است که تنها از پس افراد حرفه ای در این زمینه بر می آید.

یکی از بهرین روشها برای اطمینان از اصل بودن کابل شارژر شیائومی را می توان خرید این محصول از توزیع کننده معتبر دانست. توزیع کابل شارژر شیائومی توسط توزیع کننده معتبر به تمامی نقاط ایران انجام می شود.

فروش کابل شارژر شیائومی توسط این توزیع کنندگان با کیفیت اصلی . قیمت مناسب تر نسبت به بازار انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید