فروشگاه شارژر هواوی معتبر و خرید از فروشگاه شارژ اصلی گوشی هواوی یک آمپر و دو آمپر موضوع مورد بحث ما میباشد.

فروشگاه شارژر اصلی گوشی هواوی یک آمپر و دو آمپر

خرید شارژر اورجینال گوشی موبایل هواوی

خرید شارژر اورجینال گوشی موبایل هواویبا توجه به پیشرفت دنیای فناوری در عرصه ارتباطات استفاده از گوشی های همراه در زندگی روزمره به شدت فراگیر شده است. همانطور که میدانید امروزه بسیاری از افراد در طول روز ساعات زیادی را از گوشی های همراه خود استفاده میکنند. همین استفاده مداوم باعث میشود که داشتن شارژ برقی تلفن همراه موضوع بسیار مهمی باشد. بخاطر همین موضوع همیشه داشتن یک شارژ خوب و قوی بسیار مهم است. یک شارژر خوب باید با ولتاژ مناسب و زمان بهینه شارژر برقی گوشی را برای شما تامین کند. در رابطه با گوشی های هواوی نیز که مانند سایر گوشی های امروزی باطری لیتیومی دارند وجود شارژر اصلی هواوی الزامی است. زیرا یک شارژ خوب نه تنها به گوشی شما آسیب نمیرساند. بلکه به کارایی بهتر و افزایش عمر گوشی شما کمک میکند. نکته ای که همیشه در خرید شارژر برای همه وجود دارد خرید یک شارژر اصل است. اما چیزی که مهم است تشخیص و شناخت شارژر اصلی نسبت به نمونه های مشابه و بی کیفیت است. در مرحله اول سعی کنید حتما خرید خود را از نمایندگی این برند یا فروشگاه های معتبر انجام دهید. در هنگام خرید دقت کنید که جنس شارژر اصلی با کیفیت و محکم است اما شارژرهای تقلبی پلاستیکی و نا مرقوب هستند. شارژر اصلی وزن بیشتری نسب به نمونه مشابه خود دارد. در مدل های هواوی مارک اصلی یک فرورفتگی دارد که در نمونه تقلبی درست مشابه سازی نشده است.

فروشگاه شارژر هواوی همراه با شش ماه ضمانت

از کجا میتوانم یک شارژر اصل با ضمانت بخرم؟ شاید اکثر ما این سوال را داشته باشیم. با توجه به افزایش استفاده و نیاز به تلفن همراه تمام نشدن شارژ برقی یک دغدغه روزمره است. گاهی شارژ تلفن همراهمان را برای مدت بیشتری نیاز داریم. این ها مشکلاتی در مورد گوشی های همراه هستند. همانطور که تجربه به همه ما ثابت کرده است استفاده از یک شارژر قوی و اورجینال در کارکرد و زمان شارژ باطری بسیار موثر است. هنگامی که از یک شارژر اصلی با ولتاژ رسانی مناسب برای گوشی خود استفاده میکنیم به مراتب بازدهی و زمان تمام شدن شارژ گوشی بیشتر میشود. اما خرید شارژر اصلی که ضمانت داشته باشد را از کجا تهیه کنیم؟ همانطور که قبلا اشاره کردیم اولین اقدام برای خرید شارژر اصلی مراجعه به نمایندگی ها و یا فروشگاه های معتبر میباشد. در مورد گوشی های هواوی میتوان گفت این مارک توانسته رتبه دوم را در زمینه خدمات پس از فروش به خود اختصاص دهد. این خدمات در اکثر نقاط ایران به صورت آفلاین و آنلاین انجام میشوند. از فروشگاه های معتبری که لوازم جانبی مارک هواوی اعم از شارژر را با شش ماه ضمانت میفروشند میتوان شعبات فروشگاه پیریزپلاس را نام برد. این فروشگاه و سایر فروشگاه های معتبر تمامی لوازم های اورجینال را در اختیار شما قرار میدهند. نمایندگی های هواوی نیز پس از خرید گوشی در ضمان مشخص به شما فرصت عودت و یا تعویض گوشی، یا شارژر و سایر لوازم جانبی را میدهند.

قیمت شارژر هواوی با ولتاژ خروجی دو آمپر و یک آمپر

قیمت شارژر هواوی با ولتاژ خروجی دو آمپر و یک آمپراگر از گوشی های هواوی و لوازم های جانبی آن اطلاعاتی داشته باشید میدانید این تلفن همراه دو نوع شارژر دارد. این دو نوع شارژر با ولتاژ خروجی یک آمپر که برای مدل های گوشی هواوی قدیمی تر میباشد و با همین مقدار ولتاژ به خوبی شارژ برقی آنها تامین میشود. مدل دوم نیز شارژر هایی با خروجی دو آمپر میباشند که برای مدل های جدیدتر گوشی های هواوی طراحی شده اند. هر یک از این شارژرها با توجه به میزان نیاز و تغذیه باطری و مدل های مختلف گوشی کارایی دارند. فقط لازم است هنگام خرید شارژر به مقدار ورودی ولتاژ گوشی خود دقت کنید و شارژر مناسب را خریداری کنید. خوب است بدانید که کابل شارژرهای دوآمپر به عنوان کابل فست شارژ هواوی یا همان شارژ سریع عمل میکنند. از کابل شارژر آن میتوان برای تبلت و اتصال به لپ تاپ نیز استفاده کرد. در مورد قیمت شارژر نیز با توجه به نوسانات قیمت نمیتوان مبلغ مشخصی را تعیین کرد اما به طور میانگین قیمت شارژرهای یک آمپر بین ۳۵_۶۰ هزار تومان میباشد. شارژرهای دو آمپر نیز با توجه به قابلیت خاص خود معمولا بین ۶۰_۹۰ هزار تومان میباشند. برای اطلاع دقیق و خرید مطمئن بهتر است از سایت های رسمی فروش لوازم جانبی هواوی و یا فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر این برند خریدهای خود را انجام دهید. از آنجایی که کارایی بهتر و با دوام بودن گوشی تا میزان زیادی به باطری گوشی بستگی دارد. لذا داشتن یک شارژر اورجینال و قوی بسیار مهم است. شما با توجه به نیاز خود میتوانید شارژر کامل، آداپتور و یا کابل شارژ را از فروشنده سیم سارژر به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری کنید.

فروش شارژر دیواری هواوی با وزنی سبک

باطری گوشی یکی از حساس ترین قسمت های گوشی است که حتما باید حواستان به آن باشد. مقدار ولتاژ و آمپر خارج شده از شارژر حتما باید همسان با میزان ولتاژ و آمپری باشد که باطری میتواند آن را بپذیرد و استاندارد تعریف شده برای باطری است. پس اگر شارژر خود را گم کردید و یا خراب شد حتما باید با توجه به مقدار آمپر و ولتاژ مورد نیاز ورودی گوشی خود اقدام به خرید شارژر نمایید. اگر نتوانستید مقدار استاندارد را از روی شارژر خود یاداشت کنید حتما از فروشنده سیم شارژر و آداپتور که در نمایندگی های مجاز هستند راهنمایی لازم را دریافت کنید. و در آخر حتما از اصلی بودن شارژر اطمینان حاصل کنید. توجه کردن به همه ی نکاتی که در بالا گفته شد باعث میشود عمر باطری شما افزایش پیدا کند و کارایی آن بیشتر شود. باید در نظر داشت استفاده زیاد از شارژر های بی کیفیت زیان جبران ناپذیری به باطری گوشی وارد میکند که ورم کردن باطری و همچنین خالی شدن سریع باطری ازین دسته مشکلات هستند که موجب تعویض باطری توسط شما میشود. شارژر های دیواری از قدیمی ترین نوع شارژر ها هستند. در جدید ترین تکنولوژی که در زمینه شارژر های دیواری رخ داده است تولید کانکتور نوع c یا همان usvmb typ-c میباشد. این نوع شارژر دارای سرعت بالای انتقال داده و همچنین شارژ سریع باتری میباشد که با خروجی 2 آمپر جزء دسته های فست شارژ و یا حتی سوپر شارژ قرار میگیرد. از مزایای دیگر این نوع شارژر وزن بسیار سبک آن میباشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید