کانون توجه ما در این مطلب موضوعی است که به شرکت پخش لوازم جانبی گوشی موبایل مربوط می شود. این موضوع را در کنار موضوعات دیگری از جمله شرکت لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی اورجینال، لوازم جانبی موبایل خارجی و لوازم جانبی موبایل اصل مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد. در بخش های بعدی، به ترتیب در خصوص اطلاعاتی پیرامون شارژر فندکی، لوازم جانبی اصل و خرید بهترین انواع لوازم جانبی موبایل صحبت می کنیم. لازم به ذکر است که شرکت های پخش کننده لوازم جانبی گوشی موبایل معمولاً نمایندگی ها و مراکزی هستند که به توزیع و عرضه این محصولات مبادرت می ورزند.

شرکت پخش لوازم جانبی گوشی موبایل

از شارژر فندکی چه می دانید؟

از شارژر فندکی چه می دانید؟

امروزه موبایل یکی از ضروری ترین و لاینفک ترین ابزارها و لوازم زندگی هر فردی در هر رده سنی که باشد به شمار می‌ رود. تمامی موبایل ها و تبلت ها مجهز به لوازم جانبی های مختلفی هستند که برخی از آنها لوازم جانبی اصلی و برخی دیگر لوازم جانبی فرعی یا تزیینی به شمار می روند. انواع لوازم جانبی موبایل به گلس، قاب، شارژ، محافظ لنز دوربین، هندزفری، پاور بانک، کابل او تی جی، اسپیکر و آویز زینتی محدود می شود.

هر یک از لوازم جانبی پیش گفته خود انواع و اقسام مختلفی از حیث رنگ بندی، سایز و ابعاد ِ متناسب با برند خاصی از موبایل و شرکت سازنده این محصول دارد. یکی از این لوازم شارژر می باشد که می تواند شارژر اصل یا شارژر فیک یا غیر اصل باشد و خود به انواع مختلفی از جمله شارژر کابلی، شارژر رومیزی، شارژر ماشینی، شارژر فندکی و شارژر همراه طبقه‌ بندی می ‌شود.

آنچه در این مطلب و در این بخش از این مقاله حائز اهمیت می باشد اطلاعاتی پیرامون شارژر فندکی است که در ادامه به بررسی این نوع شارژر، مشخصات و سایر ویژگی های آن می پردازیم. همان گونه که پیش تر گفته شد شارژر ها انواع گوناگونی دارند که یکی از این انواع، شارژر فندکی می باشد که ظاهری استوانه ای شکل دارد، دارای دو درگاه USB می باشد و جنس بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده است و با اتصال به جایگاه فندک داخل اتومبیل می‌ تواند برق شهر را به برق ۵ ولت تبدیل کند.

یکی از ویژگی ‌های اساسی شارژرهای فندکی این است که برای شارژ کردن دستگاه موبایل می توانند همزمان دو دستگاه مختلف مثل موبایل و پاور بانک را به صورت همزمان شارژ نمایند و در ثانی، نیازی به پریز برق و اتصال به آن ندارند. افزون بر این، لازم به ذکر است که سازنده هر یک از شارژرهای فندکی موجود در بازار یکی از برندهای معروف سامسونگ، شیائومی، نوکیا، پاناسونیک و یا هر برند دیگری می تواند باشد.

آشنایی با لوازم جانبی گوشی اصل

آشنایی با لوازم جانبی گوشی اصل

همان گونه که در بخش های پیشین به آن اشاره کردیم و توضیح تفصیلی دادیم، لوازم جانبی گوشی موبایل ابتدا و در وهله نخست به دو دسته لوازم جانبی اصلی و فرعی طبقه ‌بندی می ‌شود. حال بایستی خاطر نشان کنیم که هر یک از این لوازم جانبی می تواند محصول سازنده اورجینال آن باشد و یا نوع مونتاژ شده آن از یک برند یا شرکت دیگری باشد که به آن لوازم جانبی غیر اصل یا فیک گفته می شود.

لازم به ذکر است که لوازم جانبی گوشی های موبایل یا حداقل آن دسته از لوازم جانبی گوشی که اصلی و ضروری می باشد بهتر است حتی الامکان اصل باشد تا به باطری موبایل و عملکرد آن و طول عمر مفید آن آسیب وارد نکند. از جمله لوازم جانبی اصلی که ضرورت دارد از نوع اصل و اورجینال آن باشد شارژر موبایل است که اغلب موبایل ها هنگام فروش یک نوع کابل شارژ همراه با آداپتور آن به همراه دارند که سازنده آن همان شرکت سازنده موبایل می باشد.

مزیتی که استفاده از لوازم جانبی اصلی دارد، علاوه بر آنچه به آن اشاره شد، این است که باعث می‌ شود استفاده از گوشی‌ های موبایل در دراز مدت امکان پذیر بوده و در صورت نیاز به تعمیر یا تخریب یا هر نوع آسیب دیگری که به موبایل و لوازم جانبی مد نظر آن مثل کابل‌ شارژ وارد می شود، بتوان به‌راحتی کالا را با ارائه گارانتی آن تعویض نمود یا با هزینه به مراتب پایین تری آن را تعمیر کرد.

از این رو، توصیه می شود هنگام خرید لوازم جانبی گوشی موبایل ابتدا همسان‌ سازی برند آن با برند شرکت سازنده موبایل صورت بگیرد و سپس از اصالت کالا و سلامت فیزیکی آن اطمینان حاصل شود.

خرید برترین انواع لوازم جانبی گوشی موبایل

خرید برترین انواع لوازم جانبی گوشی موبایل

به منظور تهیه و خرید برترین انواع لوازم جانبی موبایل از هر نوع برند یا شرکت سازنده ای که باشند لازم است که حتماً به پایگاه ‌های اینترنتی معتبری که عرضه کننده و ارائه دهنده این محصولات می باشند مراجعه کرده و از اصالت برند آن اطمینان حاصل شود و سپس به صورت اینترنتی و حضوری اقدام به خرید تعداد مورد نیاز آن محصول گردد. برخی از این پایگاه‌ های اینترنتی صرفاً توزیع کنندگان و فروشندگان محصولات لوازم جانبی موبایل به شمار می روند و برخی دیگر خود همان فروشندگان و نمایندگی های آن برند خاص در کشور محسوب می ‌شوند که به شیوه اینترنتی فعالیت دارند. لذا لازم است که پایگاه اینترنتی حتماً معتبر و دارای به‌ روز رسانی باشد.

توصیه می شود لوازم جانبی گوشی موبایل از بهترین و معتبر ترین برند هایی که برای موبایل های موجود در کشور ساخته و روانه بازار شده اند تهیه و خریداری شود تا هنگام استفاده مشکلی برای خود آن لوازم و موبایلی که لوازم به آن متصل می شود پیش نیاید.

تولیدکنندگان لوازم جانبی گوشی موبایل

تولیدکنندگان لوازم جانبی گوشی موبایل

تولید کنندگان لوازم جانبی گوشی های موبایل چنانچه تولید کنندگان اصلی و اورجینال باشند سازندگان برند و صاحب نامی هستند که در شرق آسیا همچون کره، ژاپن، تایلند و چین فعالیت دارند. برخی از این تولید کنندگان امتیاز برند خود را به کشورهای دیگری واگذار کرده ‌اند. به عنوان نمونه، امتیاز برند های سامسونگ و نوکیا و سونی حال اکنون دیگر چندین سال است که به کشور چین واگذار شده است، در صورتی که در گذشته برند سامسونگ از آن کره بوده است. در واقع، کشور چین هم اکنون سازنده انواع گوشی های موبایل محسوب می شود و قطعات تولید کنندگان اصلی را در کنار یکدیگر قرار داده و محصول نهایی را به صورت یک موبایل کامل همراه با لوازم جانبی اصلی آن به سراسر دنیا صادر می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید