شارژر آیفون اورجینال شامل مدل های 5 وات،10 وات، 12 وات، 18 و 20 وات می‌شود. شارژر اصل آیفون (5 وات) اکثر مدل‌های آیفون که قبل از آیفون 11 وجود داشتند به همراه شارژر 5 وات در پک بسته بندی عرضه می‌شدند. این شارژر دارای صورتی بسیار جمع و جور و مناسب برای مسافرت است. همچنین مجهز به شارژ سریع، ولتاژ ورودی 110 یا 220 ولت و ولتاژ خرجی 5 ولت است.شارژر اورجینال اپل مدل زیادی دارد شارژر فست آیفون کارایی زیادی دارد شارژر آیفون وارداتی مدل بسیاری دارد شارژر آیفون خارجی بسیار زیبا است آداپتور شارژر سریع آیفون مدل بسیاری دارد

شرکت وارداتی شارژر اورجینال اپل

از شارژر سریع آیفون چه می دانید؟

از شارژر سریع آیفون چه می دانید؟ شارژ آیفون (10 وات) این شارژر یک خصوصیت مهم دارد و آن هم این است که در هنگام اضافه جریان و اضافه بار به شکل خودکار جریان را قطع می‌کند. بدنه این شارژر به نحوی ساخته شده است که از گرمای زیاد و انتقال آن به بدنه و آسیب دستگاه جلوگیری می‌کند. ولتاژ ورودی مورد قبول این آداپتور 110-240 ولت و ولتاژ خروجی آن 5.1 ولت است. شارژر اصل آیفون (12 وات) این شارژر نیز ظاهری جمع و جور و مسافرتی دارد.

شارژر 12 وات اپل نیز هنگام اضافه بار جریان را قطع می‌کند ولتاژ ورودی 100-240 ولت و ولتاژ خروجی 5.1 ولت است. شارژر اصل آیفون (18 وات) این به لحاظ کارکرد و رضایت کاربر جزء بهترین و مناسب‌ترین انواع شارژر برای محصولات آیفونی است. این شارژر بی سیم آیفون نیز تمام خصوصیات شارژرهای قبلی را دارد. دارای یک خروجی تایپ سی و دو پین طراحی شده است. شارژر آیفون (20 وات) این نوع شارژر نیز به همراه آداپتور 18 واتی میزان رضایت کاربری مناسبی دارد. این شارژر نیز به شکل دو پین طراحی شده و برای استفاده در ایران نیاز به یک تبدیل دارد. این شارژر برای سری آیفون‌های 12 به بعد طرحی شده.

دارای سرعت شارژ بالا است به طوری که در مدت 55 دقیقه دستگاه هوشمند شما را از صفر تا 100 درصد شارژ می‌کند. کلیه دستگاه‌هایی که ولتاژ ورودی 5 تا ولت داشت باشند می‌توانند از این شارژر برای شارژ استفاده کنند. با هر دستگاه مجهز به USB-C سازگار بوده و برای انواع آیفون، آیپد، اپل واچ مناسب است.

مزایا کار با شارژر سریع آیفون

مزایا کار با شارژر سریع آیفون تشخیص کابل شارژر اصلی از تقلبی اهمیت بسیار زیادی دارد و افرادی که قصد دارند این محصول را در کیفیت بالا خریداری کنند، حتما باید قبل از خرید به نکاتی توجه کنند تا در نهایت یک محصول خوب و با کیفیت را خریداری کنند. در این متن یک راهنما برای شما تهیه شده است تا بتوانید این محصول را به راحتی در کیفیت بالا شناسایی کنید و با این نکات شما این خرید را در کوتاه ترین زمان ممکن و با خیالی راحت تر انجام خواهید داد: اولین نکته ای که به شما کمک می کند، نوشته هایی است که روی شارژر حک شده است. بر روی شارژرهای اصلی تمام کلمات به درستی نوشته شده اند

اما شارژهای تقلبی یا املای غلطی دارند یا کلمات به صورت کج نوشته می شوند‌. کلماتی که بر روی شارژرهای آیفن اصل نوشته می شوند به رنگ خاکستری کمرنگ است اما در نمونه های تقلبی این کلمات به رنگ خاکستری تیره است. شارژرهای تقلبی بر خلاف نمونه اصلی در مقابل حرارت مقاوم نیست و خیلی سریع داغ می شوند و علاوه بر این این شارژرها در مقابل نوسانات برقی هم مقاوم نیستند. شارژهای اصلی نسبت به تقلبی وزن بیشتری دارند چون در این شارژرها از ابزارهای بیشتری استفاده شده است به همین علت در مقایسه با نمونه های تقلبی وزنی سنگین تر دارند. سوکت کابل را هم وقتی بررسی می کنید مشاهده می کنید که شارژرهای اصلی کنارهای سوکت گرد است ولی در نمونه های تقلبی این محصول کنارهای آن تیز است.

توزیع کنندگان انواع شارژر اورجینال اپل

توزیع کنندگان انواع شارژر اورجینال اپل متاسفانه در بازار سیاه از شارژرهای تقلبی آیفون بسیار فروخته میشود که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با شارژر آیفون اصل ندارند . در سال‌های گذشته در ایالات متحده آمریکا ، چین و دیگر مناطق جهان حوادثی ناگواری به سبب استفاده از شارژرهای تقلبی آیفون رخ داده است . چنین حوادثی منجر به سوختگی ، برق گرفتگی و یا حتی فوت کاربران شده‌ است . پس برای اینکه از این کارها جلوگیری کنیم باید تفاوت شارژر اصل و تقلبی را بدانیم ،

چند مورد وجود دارد برای تشخیص شارژر اصل و تقلبی که به صورت زیر است : نوشته‌های شارژر نسخه اصلی با نسخه تقلبی فرق می‌کند . روی آداپتور اصل اپل اطلاعاتی و نوشته های درج شده که املای آن‌ها کاملا صحیح و درست است ، مثلاً در نسخه تقلبی به جای واژه اپل ممکن است جمله ابل نوشته شده است . 2 .شارژر دستگاه اپل شما یا گوشی موبایل‌ تان شارژ نمی کند . نشانه ها و علائمی وجود دارد که بیانگر تقلبی بودن یا مشکل ساز بودن شارژر است . برای مثال برخی از شارژرهای تقلبی نمی توانند گوشی آیفون را شارژ کنند و یا اصلا کار نمی کنند .

عرضه مستقیم انواع شارژر اورجینال اپل

عرضه مستقیم انواع شارژر اورجینال اپل گوشی های آیفون از جمله پرطرفدار ترین گوشی های موجود در بازار هستند، یکی از مهم ترین لوازم جانبی این محصولات هم شارژرها هستند که حتما باید آن ها را در کیفیت بالا خریداری کنید در غیر این صورت بعد از مدتی شاهد خرابی گوشی خود خواهید بود. پیدا کردن مراکز خرید شارژر اصلی آیفون بسیار مهم است و شما با پیدا کردن این مراکز می توانید با خیالی راحت خرید کنید. علاوه بر این می توانید در این مراکز شارژر جدید آیفون را هم مشاهده کنید و نسبت به خرید اقدام کنید. در مرکز ما فروش شارژر آیفون فست شارژ، شارژر بی سیم آیفون اصل و هر نوع شارژر دیگری که شما برای گوشی آیفون به آن نیاز دارید موجود است و شما می توانید به راحتی اقدام به خرید آن ها کنید. شارژرهای ما کاملا اورجینال هستند و شما هم هنگام استفاده از ان ها متوجه کیفیت بالای آن نسبت به نمونه های دیگر موجود در بازار خواهید شد و از انتخاب خود رضایت خواهید داشت. شما برای خرید این محصول می توانید از طریق تماس تلفنی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و حتی می توانید از طریق سایت ما اقدام به خرید کنید. در طول هر دو خرید هم مشاوران ما همراه شما هستند و کمک می کنند که محصول را در کیفیت بالا خریداری کنید. علاوه بر این شما می توانید تمامی سوالات خود را در مورد کیفیت، قیمت و نحوه خرید محصول قبل از خرید با مشاوران ما در میان بگذارید و بعد از کسب آگاهی های لازم اقدام به خرید کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید