آنچه در این مقاله کانون توجه اصلی بحث و بررسی ما قرار می گیرد سفارش انواع لوازم جانبی گوشی موبایل به همراه موضوعاتی از قبیل شرکت لوازم جانبی موبایل، لوازم جانبی اورجینال، لوازم جانبی موبایل خارجی و لوازم جانبی موبایل اصل می باشد. جهت سفارش انواع لوازم جانبی گوشی موبایل لازم است به فروشگاه های عرضه کننده مرتبط با این محصول مراجعه شود و یا این که به پایگاه‌ های اینترنتی معتبری که مراکز عرضه و توزیع آن به شمار می ‌روند مراجعه گردد. در بخش بعدی، به بحث و بررسی پیرامون رایج ترین انواع لوازم جانبی موبایل و علت خریداری لوازم جانبی اورجینال می پردازیم.

سفارش انواع لوازم جانبی گوشی موبایل

رایج ترین انواع لوازم جانبی موبایل

رایج ترین انواع لوازم جانبی موبایل

امروزه موبایل و تبلت و انواع لوازم مشابه آن از رایج‌ ترین، پر کاربرد ترین و یکی از ضروری ترین ابزارهای مورد نیاز و همواره همراه هر فردی محسوب می شود. لازم به گفتن نیست که هر وسیله مورد نیاز و پر کاربردی دارای قطعات و لوازم جانبی و یدکی مختص آن می‌ باشد که در صورت در اختیار داشتن چنین لوازمی می توان گفت آن محصول یا کالای مورد استفاده عملکرد بهتر و قابل قبول تری خواهد داشت.

از میان آن، موبایل ها یکی از وسایل و ابزارهای کاربردی در تکنولوژی روز به شمار می‌ روند که لوازم جانبی فراوانی از جمله هندزفری، گلس، قاب، آویز زینتی، کابل او تی جی، شارژر و کابل اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ و یا تلویزیون های هوشمند می باشد. لازم به ذکر است که لوازم جانبی پیش‌گفته از رایج ترین و ضروری ترین لوازم جانبی هر موبایل یا تبلت به شمار می رود که معمولاً هر دارنده موبایل یا تبلت ای این لوازم را همراه با موبایل خود هنگام خرید و یا اضافه بر پک محصول خریداری شده دریافت می کند.

اما علاوه بر محصولاتی که به آن اشاره شد، دیگر لوازم جانبی موبایل که از جمله لوازم نسبتاً فرعی موبایل به شمار می ‌روند عبارت است از پایه نگهدارنده، کارت حافظه، اسپیکر، کیف چرمی چند منظوره، شارژر فندکی، مودم همراه، هدست مجازی، پاور بانک و محافظ لنز دوربین. این ابزارها در صورت وجود و استفاده، می تواند به طول عمر و دوام دستگاه مورد نظر بیافزاید. اما چنانچه وجود نداشته باشد هم ضرورتی برای استفاده از آن نیست. اما برخی از افرادی که مراقبت بیشتری از موبایل های خود به عمل می آورند و برای حفظ ظاهر و عملکرد دستگاه خود ارزش زیادی قائلند، علاوه بر لوازم جانبی اصلی، لوازم جانبی فرعی را نیز خریداری می نمایند.

چرا باید لوازم جانبی اورجینال بخریم؟

چرا باید لوازم جانبی اورجینال بخریم؟

لوازم جانبی، همان طور که پیش تر به آن اشاره شد، به دو دسته لوازم جانبی اصلی و لوازم جانبی فرعی طبقه ‌بندی می‌ شود. لوازم جانبی اصلی آن دسته از ابزارها و لوازمی به شمار می رود که حضور آن برای کیفیت و بهبود عملکرد موبایل و دستگاه های مشابه آن ضرورت دارد و در صورت فقدان آن امکان کاهش طول عمر و پایین آوردن کیفیت عملکرد دستگاه وجود خواهد داشت.

اما لوازم‌جانبی فرعی می ‌تواند به حفظ ظاهر و باطن موبایل بیافزاید و چنانچه وجود نداشته باشد، آسیب جدی به دستگاه مورد نظر وارد نخواهد شد. حال آنچه حائز اهمیت است این است که این لوازم جانبی اعم از اصلی یا فرعی هم می ‌تواند ساخته و تولید شده شرکت ‌های اصلی و برند آن باشد و هم مونتاژ و فیک به شمار رود. اما باید توجه داشت که خریداری و تهیه لوازم جانبی اورجینال چند مزیت عمده دارد. اولین مزیت آن این است که با خریداری لوازم اورجینال می توان ضمانت و گارانتی اصالت فیزیکی کالا را دریافت نمود و در صورت آسیب و صدمه و عدم کارایی آن لوازم می‌ توان به شرکت یا نمایندگی عرضه کننده آن محصول مراجعه کرده و آن را یا به صورت رایگان و یا با نرخ پایین ‌تری تعمیر و یا جایگزین نمود.

ضمن این که لوازم جانبی اورجینال و اصل کیفیت و عملکرد بهتری در قیاس با لوازم فیک دارند و دیرتر دچار آسیب و خرابی شده و طول عمر و دوام بیشتری به همراه خواهد داشت. حال آن که نمی ‌توان چنین انتظاری را از لوازم جانبی فیک داشت؛ اگر چه ممکن است برخی از لوازم فیک نیز به ندرت عملکردی مشابه با لوازم اصل داشته باشند.

قیمت انواع لوازم جانبی گوشی موبایل

قیمت انواع لوازم جانبی گوشی موبایل

به منظور استعلام از آخرین و به روز ترین قیمت انواع لوازم جانبی گوشی موبایل می توان به چند شیوه مختلف عمل کرد. یکی از این شیوه ها مراجعه حضوری به مراکز و نمایندگی های عرضه و توزیع انواع لوازم جانبی گوشی های موبایل با برندهای مختلف می باشد. این فروشگاه ها معمولا اغلب لوازم جانبی موبایل برای به روز ترین و مدرن ترین موبایل ها و تبلت ها و آیفون ها را ارائه می ‌دهند.

ضمن این که بسته به نوع برند و شرکت سازنده این لوازم جانبی و البته تناسب این لوازم با برند گوشی مورد نظر، قیمت این محصولات بسیار متغیر و متنوع می‌ باشد. شیوه دیگر مراجعه پایگاه های اینترنتی معتبری است که با این فروشگاه ها به صورت مستقیم یا همراه با واسطه در ارتباط هستند و محصولات آنها را به طور عمده یا در بسته بندی های چند عددی و یا به تعداد سفارش و نیاز مشتری در اختیار وی قرار می ‌دهند.

نکته دیگری که لازم به ذکر می باشد این است که قیمت این لوازم بسته به نوع آن محصول و همچنین کشور سازنده آن بسیار متفاوت است. به عنوان مثال، اگر این لوازم ساخت آلمان یا کشورهای اروپایی باشد، قیمت به مراتب بیشتری نسبت به محصولات چینی و تایوانی دارد و به‌ ندرت محصولات لوازم جانبی انواع موبایل و تبلت را می ‌توان از سازندگان و تولیدکنندگان داخلی تهیه کرد.

شرکت ارائه دهنده لوازم جانبی گوشی موبایل

شرکت ارائه دهنده لوازم جانبی گوشی موبایل

شرکت های ارائه کننده لوازم جانبی گوشی موبایل چند دسته هستند که هر یک به شیوه های مختلفی فعالیت دارند. برخی از آنها شرکت ‌هایی هستند که نمایندگی های وارداتی محصولات وارداتی سازندگان خارجی به شمار می روند و برخی دیگر شرکت‌ های کوچک تر یا بزرگ تری هستند که با این نمایندگی ‌ها به طور مستقیم یا با واسطه در ارتباط می باشند و محصولات وارداتی را در اختیار مشتریان داخلی و وطنی قرار می دهند. اما آنچه حائز اهمیت می ‌باشد این است که این شرکت ‌ها به دو شیوه حضوری و اینترنتی محصولات موجود در بازار را به دو صورت عمده و خرده به خریداران خود عرضه می‌ کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید