صادر کنندگان زیادی در سطح کشور مشغول به فروش و پخش شارژر اصلی آیفون هستند و با بهترین کابل ها و مواد و با استانداردهای معتبر و معیارهای مشخص شده وارد بازار می کنند.

امروزه شارژر آیفون فست شارژ بسیار پر کاربرد بوده و واردکنندگان و فروشندگان فروش خود را چند برابر افزایش داده اند. خرید و فروش انواع شارژر جدید آیفون به صورت عمده و جزئی رایج شده است. عرضه کنندگان با قیمت های مناسبی و جنس متنوع، انواع مختلفی از شارژر آیفون اورجینال را در اختیار مشتریان قرار داده اند و به راحتی می توان خریداری کرد.

خرید عمده شارژر اصلی آیفون

مزایا شارژ موبایل با شارژر اصلی آیفون

مزایا شارژ موبایل با شارژر اصلی آیفون از مهم ترین وسایل و ابزار های هر گوشی، می توان به دوربین ، حافظه داخلی، رم، باتری، اینچ صفحه، جا شارژی و شارژر اصلی اشاره کرد که هر یک از اینها کار خاص مربوط به خود را انجام می دهند . در صورت نبود یا خراب شدن هر یک از آنها، قطعات دیگر خراب و غیر فعال می شوند و یا حتی ممکن است به ابزارهای دیگر گوشی آسیب رساند.

تمام برق و روشنایی هر گوشی از طریق باتری تامین می شود، اگر باتری حذف شود و یا حتی کوچکترین مشکلی در آن پیش بیاید، حتما تاثیر منفی بر عملکرد گوشی می گذارد.

خرابی باتری می تواند بعضی مشکلات و مسائل را برای گوشی به وجود بیاورد که با هزینه های خیلی زیادی توانایی برطرف کردن آنها را نداشته باشید. برای مثال فرض کنید که شما اطلاعات و مدارک بسیار مهمی را در حافظه گوشی خود دارید که با وصل کردن شارژر تقلبی به آن، ممکن است گوشی بسوزد و تمام اطلاعات شما حذف شود و دیگر به آن اطلاعات دسترسی پیدا نخواهید کرد .

پس برای اینکه به این مشکل دچار نشد حتما باید از شارژر اصلی استفاده کرد تا باطری و گوشی آسیب نبینند.

از عیوب شارژر تقلبی خطر سوختن سیم کشی خانه و آسیب به سایر وسایل برقی ، خطر منفجر شدن گوشی ، داغ شدن بیش از حد گوشی و درنتیجه خراب شدن باتری گوشی را نام برد. هر گوشی شارژر اصلی مربوط به خود را دارد. کسانی که از گوشی آیفون آیفون استفاده میکنند حتما باید از شارژر اصلی مربوط استفاده کنند که مزایای زیادی برای گوشی دارد و باعث حفظ عمر باتری آیفون میشود.

شرکت اپل مدت هاست که گوشی های خود را بدون شارژر وارد بازار میکند چون گفته هدفش از اینکار حفظ محیط زیست است. مصرف کنندگان گوشی اپل باید در بازار به دنبال شارژر اصلی باشند. امروزه انواع شارژر چینی، وینام ، کره ای در بازارموجود است ، شارژر اصلی گوشی آیفون هم چینی است و باید دقت کرد نمونه تقلبی آن را خریداری نکنند. هنگام خرید شارژر باید به قدرت آدابتور و ولتاژ آن توجه کرد و حتما باید شارژری خرید که سریع گوشی را شارژ کند.

با انواع شارژر آیفون آشنا شوید

با انواع شارژر آیفون آشنا شوید داشتن شارژر اصل ایفون بسیار مهم است زیرا استفاده از شارژر تقلبی و فیک آسیب های بسیاری به گوشی های مدل اپل وارد میکند، که این آسیب ها برای گوشی بسیار مخرب است که باعث خراب شدن گوشی و باتری در گذر زمان میشود. لوازم جانبی گوشی های اپل توسط شرکت های واردات که دارای مجوز رسمی از کشور هستند وارد میشود و این شرکت ها به صورت مجاز لوازم جانبی موبایل را وارد کشور میکنند . خریدار عمده شارژرهای اصل ایفون موبایل فروشی ها و صاحبان ثروت هستند . در تمام شهر های ایران مراکز تجاری خاصی لوازم جانبی اصل ایفون را دارند و آنها با توجه به نیاز عموم این لوازم جانبی را تهیه میکنند. فروش مستقیم و بدون واسطه این شارژرها برای خریدار بسیار مفید است چون شارژر اصل را با قیمت کمتری تهیه میکنند. واردات مجاز لوازم جانبی نیاز به مجوز های خاصی دارد.و این بسیار مهم است. شارژر های اصل در بازار های ایران عرضه میشود که دارای لوگوی شرکت اپل است و اصل میباشد.

انواع شارژر در بازار موجود است که از آنها میتوان : شارژر فندکی ، شارژر بی سیم، شارژر دیواری، شارژر همراه را نام برد، که باتوجه به نیاز مصرف کنندگان میتوانند از آن ها استفاده کنند . معمولا اکثر دلیلی که گوشی اپل خراب می شود مربوط به استفاده نکردن از شارژ اصلی است. استفاده از شارژر اصلی باعث حفظ عمر باتری گوشی میشود.

فروش مستقیم شارژر اصلی آیفون

فروش مستقیم شارژر اصلی آیفون بسیاری از شارژر تقلبی ایفون تحت عنوان شارژر اصل به فروش میرسد.که اغلب باعث آسیب رساندن به گوشی میشود. شارژر اورجینال در مدت زمان بسیار کمتر از شارژر تقلبی گوشی راشارژ میکند و باعث میشود عمر تلفن همراه بیشتر شود. در شارژر های تقلبی چون مدت زمان شارژ بیشتر است باتری گوشی در طول زمان دچار خرابی میشود . هر چه قدر زمان شارژ گوشی بیشتر باشد گوشی بیشتر دچار مشکل میشود. ویژگی هایی اصلی شارژر اصل که آن را از شارژر های تقلبی تفکیک میکند کابل آن اصل میباشد و دارای آرم شرکت اپل است.

آیفون یکی از مدل های پرطرفدار گوشی است . وقیمت شارژر اصلی ایفون باتوجه به نوع مدل های آن متفاوت است .شارژر دیواری یا بی سیم با قیمت های مختلف در بازار فروش وجود دارد. از شارژر های بی سیم هم با توجه به نیاز استفاده کنندگان میتوان استفاده کرد.

مرکز توزیع شارژر اصلی آیفون

مرکز توزیع شارژر اصلی آیفون عرضه کنندگان زیادی در سطح کشور به پخش و توزیع تشارژ اصلی مشغول هستند که توزیع مستقیم را رایج داده است و از طریق مراکز اینترنتی می توان خریداری و ثبت سفارش کرد و به راحتی محصول مورد نظر را خریداری کرد .

امروزه‌ برای خرید عرضه کنندگان روشی را برای سهولت حال خریداران ارائه داده اند که می توان با استفاده از این روش خرید به راحتی به بقیه کارهای روز مره رسیدگی کرد. علاوه بر این بر کاهش هزینه های حمل ونقل نیز تاثیر زیادی می گذارد و برای خرید بدون واسطه میتوان به آسانی مراجعه کرد.

از همه مهمتر با استفاده از این روش خرید، بر قیمت آن تاثیر بسیار زیادی دارد و می توان آنها را خریداری کرد. هزینه حمل و نقل این محصول را کاهش می دهد و به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از قیمت شارژر بی سیم آیفون مرغوب آن اطلاع پیدا کرد و در صورت لزوم این محصول را در کمترین وقت و هزینه در مکان مورد نظر تحویل گرفت.

امروزه‌ توزیع کنندگان توانسته اند انواع شارژر را به کشورهای خارجی نیز صادر کنند و این امر بر اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذار می باشد و صادر این نوع محصول به تمام نقاط جهان‌ امکان پذیر می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید