شیائومی از بزرگترین و معتبر ترین برندهای سازنده گوشی تلفن همراه می باشد. از مهم ترین دلایل محبوبیت این برند می توان به عمر بالای باطری این نوع از گوشی اشاره کرد. البته که برای حفظ سلامت باطری گوشی استفاده از شارژر اصل نیازی ضروری محسوب می شود. این برند در ایران نیز از محبوبیت خاصی برخوردار است.

هر تلفن همراهی لوازم جانبی مخصوص خود را دارد. لوازم جانبی گوشی شیائومی توسط وارد کننده ای معتبر با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش می رسد که شما می توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام داده و استفاده از لوازم جانبی با کیفیت را تجربه کنید.

تولیدکنندگان لوازم جانبی گوشی شیائومی

بررسی وزن شارژر اصل و تقلبی

بررسی وزن شارژر اصل و تقلبی می توان شاژر را به عنوان یکی از مهم ترین لوازم جانبی هر تلفن همراهی به حساب آورد. استفاده از شارژر مناسب بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا کیفیت شارژر تاثیر بسزایی در عمر تلفن همراه دارد. استفاده از شارژر تقلبی آسیب جدی ای به باطری تلفن همراه وارد می کند و به مرور زمان باعث کاهش عمر تلفن همراه می شود.

اخیرا شارژهای تقلبی زیادی در بازار به فروش می رسد که می تواند آسیب های جبران ناپذیری به تلفن همراه شما وارد کند. تشخیص اصل یا تقلبی بودن شارژر راه های مختلفی دارد. یکی از این راه ها تشخیص از روی وزن شارژر است. وزن از بهترین راه ها برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن شارژر محسوب می شود. به طور معمول نسخه تقلبی شارژر از نسخه اصل آن دارای وزن کمتری می باشد.

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که دلیل این اختلاف وزن بین شارژر اصلی و تقلبی چه می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که شارژر اصل به دلیل استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت و همچنین قرار گرفتن در نقطه صحیح بر اساس استاندارد لوازم الکتریکی دارای وزن بیشتری نسبت به نسخه تقلبی آن می باشد. همچنین اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که در شارژر های تقلبی از میزان پلاستیک کمتری نسبت به شارژر های اصل استفاده می شود.

مزایا استفاده از لوازم جانبی گوشی اصل

مزایا استفاده از لوازم جانبی گوشی اصل امروزه با گسترش روز افزون استفاده از گوشی های هوشمند، تنوع لوازم جانبی این گوشی ها نیز افزایش یافته و در قیمت ها و انواع مختلف به فروش می رسند. همانگونه که استفاده از انواع لوازم جانبی اورجینال تجربه ای لذت بخش را به شما هدیه می کند، استفاده از لوازم جانبی تقلبی می تواند باعث آسیب رسیدن به تلفن همراه شما شود. هر کدام از انواع لوازم جانبی گوشی بسته به کابرد آن دارای مزایای خاص خود می باشد.

حال به بررسی انواع لوازم جانبی گوشی و مزایای آن می پردازیم:

  1. گلس: گلس از مهم ترین و کابردی ترین لوازم جانبی هر گوشی هوشمندی محسوب می شود. با توجه به هزینه بالای تعمیرات گوشی های هوشمند استفاده از گلس انتخاب بسیار معقولی برای محافظت از صفحه گوشی محسوب می شود. گلس ها به طور کلی به دو دسته PET و TPU تقسیم می شوند. گلسهای PET درای مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی می باشند اما بدلیل انتقال ضربه به تلفن همراه معمولا نسبت به نوع TPU محبوبیت کمتری دارند.گلس TPU نسبت به نوع قبلی با دوام تر است و مقاومت بالاتری در برابر خط و خش و انتقال ضربه دارد.
  2. قاب گوشی: از محبوب ترین لوازم جانبی هر گوشی هوشمندی قاب آن محسوب می شود. اولین کاربرد یک قاب تلفن جلوگیری از انتقال ضربه و آسیب رسیدن به گوشی همراه می باشد اما امروزه با توجه به تنوع بسیار زیاد این محصول به انتخابی بسیار مناسب برای تغییر ظاهر تلفن همراه و زیبایی بخشیدن به آن تبدیل شده است. قابها در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه می شوند که شما می توانید بسته به سلیقه خود و با توجه به مدل تلفن همراه خود آنرا تهیه کنید.
  3. شارژر: می توان گفت شارژر مهم ترین وسیله جانبی تلفن همراه محسوب می شود. استفاده از تلفن همراه بدون داشتن شارژر غیر ممکن است. شارژرها در دو نوع قابل حمل (پاور بانک) و غیر قابل حمل تولید می شوند. استفاده از شارژر مناسب تاثیر بسزایی در سلامت تلفن همراه شما دارد در نتیجه شما باید در انتخاب شارژر خود دقت لازم را به کار برده و شارژر اصلی و مناسب تلفن همراه خود را انتخاب کنید.
  4. کابل شارژر: جدای از اینکه کابل شارژر وسیله ای بسیار ضروی برای اتصال شارژر به گوشی شما محسوب می شود همچنین این وسیله کاربرد های بسیار فراوانی در زمینه انتقال اطلاعات تلفن همراه از گوشی به رایانه شخصی دارد. شما باید بسته به نوع گوشی خود کابل شارژر مناسب خود را انتخاب کنید از انواع مدل های کابل شارژر می توان به تایپ C، میکرو و کابل شارژر آیفون اشاره کرد.

در مجموع می توان گفت که استفاده از لوازم جانبی اصل علاوه بر زیبایی بخشید به تلفن همراه شما سلامت گوشی شما را تضمین می کند و به شما این امکان را می دهد تا برای مدتی طولانی بدون نگرانی بابت آسیب رسیدن به گوشی از تلفن همراه خود استفاده کنید. استفاده از لوازم جانبی اصل تلفن همراه شما را از تعمیرات بی نیاز می کند.

توزیع کنندگان عمده انواع لوازم جانبی گوشی شیائومی

توزیع کنندگان عمده انواع لوازم جانبی گوشی شیائومی همانگونه که پیش تر اشاره کردیم تهیه لوازم جانبی اصلی تاثیر غیر قابل انکاری در سلامت گوشی شما دارد و از دغدغه های هر مصرف کننده ای محسوب می شود. توزیع لوازم جانبی شیائومی اصل توسط وارد کننده ای معتبر و خوشنام صورت می گیرد، خرید عمده محصولات تاثیر قابل توجهی در کاهش قیمت محصول دارد به همین دلیل انتخابی بسیار معقول در زمینه خرید لوازم جانبی تلفن همراه به حساب می آید. لوازم جانبی شیائومی وارداتی در انواع مختلف و با قیمتی بسیار معقول به صورت عمده به فروش می رسد. شما می توانید برای اطلاع از تنوع محصولات و همچنین دسترسی به قیمت ها با مسئولین فروش ما ارتباط برقرار کنید.

فروش شگفت انگیز انواع لوازم جانبی گوشی شیائومی

فروش شگفت انگیز انواع لوازم جانبی گوشی شیائومی با توجه به وضعیت حال حاضر تصور می شود که کالاهای وارداتی باید دارای قیمت نجومی و سرسام آوری باشند اما زمانی که این فروش توسط توزیع کننده ای معتبر و منصف صورت بگیرد به تجربه ای لذت بخش و تکرار نشدنی برای هر خریداری مبدل می شود. فروش لوازم جانبی گوشی Xiaomi با قیمتی بسیار مناسب و با کیفیتی تضمین شده صورت می گیرد. اگر شما نیز علاقه مند به تهیه انواع لوازم جانبی اورجینال می باشید لحظه ای درنگ نکنید. شما می توانید به سایت فروش این محصول مراجعه کرده و با توجه به نیاز و سلیقه خود خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید