اشعه UV یا فرابنفش نوعی اشعه که از خورشید نیز ساطع می شود است که برای چشم مضر بوده و به ان آسیب وارد می کند. این اشعه از صفحات گوشی و کامپیوتر نیز ساطع شده و افرادی که مدت طولانی به صفحات گوشی و غیره خیره می شوند، این اشعه باعث آسیب فراوان به چشم های آن ها می شود. گلس UV، شیشه ای بسیار نازک و انعطاف پذیر است که از چشم افراد در برابر اشعه UV گوشی ها محافظت می کند.

توزیع بهترین گلس UV سامسونگ نوت 8

دلایل انتخاب گلس UV برای گوشی های سامسونگ

دلایل انتخاب گلس UV برای گوشی های سامسونگ گلس فرانبفش برای صفحه نمایش های خمیده و صاف تولید شده و اشعه فرابنفش را به خود جذب کرده و از آسیب به چشم جلوگیری می کند. اشعه فرابنفش آسیب های زیادی به چشم وارد می کند مانند؛ تورم قرنیه، التهاب چشم، ایجاد آب مروارید و سرطان چشم. تابش فرابنفش صفحه گوشی ها به گونه ای نیست که در وهله اول باعث آسیب شود بلکه در استفاده مداوم موجب مشکلات می شود.

گلس UV میتواند تمامی قابلیت های انواع گلس های دیگر از جمله ضد خش بودن، نشکن بودن و ضد حرارت بودن را داشته باشد. افرادی که به مدت طولانی در طول روز از گوشی و لپ تاپ استفاده می کنند با استفاده از این گلس می توانند از بیماری های چشمی جلوگیری و خواب شب بهتری داشته باشند. استفاده از این گلس برای این افراد ضرورت دارد. این گلس برای خشک شدن نیاز به لامپ UV داشته و بعد از 60 ثانیه گلس به طور کامل بر روی صفحه خشک می شود. این نوع گلس ماندگاری بالایی دارد و به مدت طولانی می توان بدون اینکه آسیبی به آن وارد شود از آن استفاده کرد.

واردات انواع گلس UV سامسونگ

واردات انواع گلس UV سامسونگ از جدیدترین انواع گلس که در بازار موجود می باشد گلس UV می باشد. این گلس ها در ابتدا برای گوشی هایی با صفحات خمیده طراحی شد ولی الان برای همه انواع گوشی سامسونگ در بازار عرضه می شود.

گلس ها علاوه بر اینکه آسیب های وارد به چشم را کاهش می دهد، از آسیب به صفحه گوشی در اثر ضربه یا هر نوع آسیب دیگر جلوگیری می کند. این نوع گلس ها کاملا ضد آب، ضد خش و ضد ضربه هستند. اکثر گلس های UV موجود در بازار وارداتی می باشند. گلس UV وارداتی در کیفیت های مختلف عرضه می شود.

توزیع گلس UV در گذشت چند سال از عرضه شدن، امروزه در تمامی مناطق کشور یافت شده و قابل تهیه می باشد. حتما در هنگام خرید گلس باید به توضیحات نوشته شده بر روی بسته گلس توجه کرد که قابلیت UV دارد یا خیر و همچنین با خواندن این راهنما می توان با انواع گلس ها آشنا شد و خرید مناسب و بهینه تری را در پیش داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید