گلس وسیله ای است که از گوشی های موبایل و تبلت ها در برابر ضربه ها محافظت می نماید. در این مقاله قصد داریم درباره انواع گلس گوشی، کاربرد آن ها و عوامل موثر بر قیمت این محصولات صحبت نماییم. همچنین بزرگ ترین وارد کننده گلس از چین را به شما معرفی می نماییم.

بزرگترین وارد کننده و پخش کننده گلس از چین

واردات لوازم جانبی موبایل از چین

واردات لوازم جانبی موبایل از چینامروزه با گسترش تکنولوژی سخت افزار ها و نرم افزار ها، گوشی های هوشمند و تبلت ها کاربرد فراوانی پیدا کرده اند.

قطعات سخت افزاری در کنار برنامه های نرم افزاری، تضمین کننده عملکرد بهتر گوشی های موبایل می باشند. اما موبایل ها برای این که از عملکرد بهتری برخوردار باشند به لوازم جانبی زیادی نیازمند می باشند.

برخی از ابزار هایی که برای کارایی بیشتر و عمر طولانی تر گوشی های هوشمند لازم است به این شرح هستند:

هندزفری، کابل تبدیل یو اس بی به لایتنینگ، محافظ صفحه یا گلس، شارژر لمسی، شارژر فندکی، شارژر دیواری، کابل، کاور و پایه نگهدارنده برخی از تجهیزات جانبی موبایل ها می باشد.

گلس در واقع ابزاری است که شفاف و شیشه ای است و لوازمی مانند گوشی ها، ساعت های هوشمند و تبلت ها را در برابر ضربه ها محافظت می نماید.
در خصوص اهمیت این وسیله باید گفت که اگر گوشی بدون گلس از دست ما بر روی زمین بیفتد ممکن است صفحه نمایشگر آن آسیب جدی ببیند. اما در صورت داشتن گلس بر روی آن از شدت ضربات وارده کاسته شده و در بیشتر مواقع گوشی سالم می ماند.

به دلیل این که کشور چین بزرگ‌ ترین کشور تولید کننده لوازم جانبی موبایل می باشد و ایران نیز یکی از پر مصرف ترین کشور ها در زمینه استفاده از تجهیزات موبایل می باشد،  هر ساله تعداد زیادی از محصولات جانبی گوشی از چین به کشور ما وارد می شود.

فروش انواع گلس چینی با گارانتی تعویض

شاید این سوال در ذهن بسیاری از افراد مطرح شود که چرا باید از گلس ها استفاده نمایند و اصلاٌ لزوم استفاده از گلس ها برای گوشی های هوشمند چیست؟

برای لزوم اهمیت محافظ های صفحه شیشه ای گوشی باید ابتدا به اهمیت خود گوشی های هوشمند پی برد.
حدود 15 سال پیش شاید وقتی یک گوشی را خریداری می کردید تنها کاربردی که از آن انتظار داشتید این بود که بتوانید با آن با دیگر افراد ارتباط تلفنی برقرار نمایید و از حال دوستان و نزدیکان خویش با خبر شوید.

اما امروزه گوشی های هوشمند علاوه بر این که امکان تماس و ارسال پیام در آنها فعال می باشد قادر به انجام کار های بسیار گسترده تری نیز هستند.

می توان از دوربین های پیشرفته متصل به آن که از پیکسل های بالایی برخوردارند استفاده کرد و فیلم و عکس های بی نظیری را با آن گرفت؛ این نوع از گوشی ها توانایی ضبط و پخش صدا را با کیفیت زیاد دارند و برای دانشجویان، خبرنگاران و بسیاری از مشاغل دیگر کارایی دارند. به عنوان مثال دانشجویان برای ضبط صدای استاد در کلاس درس دیگر نیاز به حمل ریکوردر ندارند و با گوشی خود به راحتی می توانند کار ضبط را انجام دهند.

امروزه ارسال فایل ها و سند های مهم با این ابزار بسیار آسان شده است؛ یکی از بیشترین استفاده هایی که در دنیای امروز از گوشی ها می شود سرگرمی و بازی است. انواع نرم افزار های سرگرم کننده مانند گیم ها، فیلم و یا موسیقی را می توان با این ابزار انجام داد؛ با گسترش تجارت الکترونیک همزمان با گسترش موبایل های هوشمند، جستجو در دنیای بزرگ فضای مجازی یکی از کاربرد های دیگر موبایل است.

نرم افزار کنترل هوشمند را می توان بر روی گوشی خود نصب کرد و توسط آن دما، نور و سایر پارامتر ها را در خانه و یا محل کار کنترل نمود؛ با وجود این ابزار های هوشمند دیگر نیازی به حمل کیف پول ندارید و می توانید با نصب اپلیکیشن های همراه بانک و یا اینترنت بانک، داد و ستد های خویش را به انجام برسانید.

پرداخت قبض های برق، آب، تلفن، موبایل و گاز توسط برنامه های مخصوصی درون این وسیله قابل پرداخت است. با استفاده از بارکد خوان هم می توان برخی قبض ها را پرداخت نمود؛ با استفاده از نرم افزار های مکان یابی که بر روی آن فعال است می توان موقعیت ها و مناطق مختلف را جستجو نمود.

همچنین متراژ و اندازه گیری مساحت بنا یکی دیگر از کارایی این ‌گونه از گوشی ها می باشد که شما را قادر می سازد در زمان هایی که نیاز به دانستن اندازه مکانی دارید به راحتی به ان دسترسی داشته باشید؛ اگر در مکانی قرار دارید که به تلویزیون دسترسی ندارید می ‌توانید با این نوع گوشی به راحتی برنامه مورد علاقه خود را تماشا نمایید.

بنابراین با این همه کاربرد و مزیت هایی که این گوشی های مدرن دارند، لازم است در نگهداری از آن ها بیش از گذشته تلاش نمود. بدین سبب با آگاهی از با ارزش بودن گوشی همراه خود در می یابیم که باید آن را در برابر فشار و ضربه توسط تجهیزاتی مانند گلس ها حفظ نماییم و از اینرو می توان به اهمیت گلس ها و کاربرد آن ها پی برد.

خرید محافظ صفحه گلس با کیفیتی بالا

خرید محافظ صفحه گلس با کیفیتی بالاجنس محافظ های گوشی از شیشه و پلاستیک ساخته می شود. این گلس ها بر اساس مقاومت و ضربه پذیری و یا بر اساس ضد خش بودن قیمت گذاری می شوند.
به عنوان مثال فیمت گلس ضد خش از قیمت نوع معمولی و پلاستیکی محافظ ها بیشتر می باشد. بهترین مارک گلس از نوع گلس های حرارت دیده می باشد که استحکام زیادی در برابر ضربات وارده از خود نشان می دهد.

برای خرید گلس ها باید به برند و شرکت سازنده، جنس گلس، قیمت کالا و بسیاری از پارامتر های دیگر توجه نمود.

قیمت بهترین مارک گلس تبلت و ارسال با پست پیشتاز

فروش لوازم جانبی موبایل و تبلت و انواع محافظ صفحه گلس چینی با کیفیتی بالا و با گارانتی تعویض به صورت عمده در این مرکز انجام می شود.

اگر درباره قیمت محصولات، نحوه ارسال کالا ها، تضمین خرید و خدمات پس از فروش سوالی دارید، میتوانید با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس برقرار نمایید. متخصصان حرفه ای ما آماده پاسخگویی به پرسش های شما در زمینه های گفته شده می باشند.

ارسال کالا ها توسط پست پیشتاز و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید