گلس به صفحه ای شیشه و مقاوم اشاره دارد که روی گوشی و تبلت های هوشمند نصب گشته و از ایجاد آسیب های جزئی و عمیق به آنها جلوگیری می کند. اما یکی از انواع گلس که مورد تقاضای بسیار واقع شده، گلس تبلت است. اکنون در بازار پخش گلس تبلت می توانید با نمونه های اورجینال این گوشی مواجه گشته و آنها را که از قابلیت محافظتی بسیار بالا، تنوع مناسب و طراحی زیبا برخوردار هستند را سفارش دهید.

بازار پخش گلس تبلت اورجینال

گلس تبلت چه کارایی دارد؟

گلس تبلت چه کارایی دارد؟ یک گوشی هوشمند از اجزای مختلفی برخوردار بوده که مهمترین بخش آن صفحه نمایشگر آن می باشد که از تکنولوژی ال سی دی برخوردار می باشد.
در واقع این بخش از گوشی، اهمیت زیادی داشته و اگر در معرض صدمات سنگین قرار گیرد، باید حتماً صفحه آن تعویض گشته و خیلی هزینه بردار خواهد بود. لذا برای جلوگیری از چنین پیشامدهایی از وسیله ای به نام گلس استفاده می کنند.

گلس، نقش محافظتی عالی را بر عهده داشته و علاوه بر گوشی هوشمند، بر روی لوازم الکترونیکی مشابه دیگر مانند تبلت نیز نصب گشته و فواید لازم را نشان می دهد.
حال اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که گلس تبلت چه کارایی دارد؟
در جواب باید بگوییم این صفحه که از جنس های مختلف برخوردار می باشد، ضد ضربه و ضد خش بوده و اگر تبلت بیفتد، هیچ آسیبی متوجه آن نخواهد شد یا حتی در صورت برخوردار اشیاء تیز با آن، خط و خشی ایجاد نخواهد گشت.

در ادامه شما را با انواع جنس گلس تبلت که در بازار موجود بوده و کارایی مناسبی را به همراه دارند، آشنا خواهیم کرد:

  1. گلس شیشه ای حرارتی: مجهز به چندین لایه بوده و از نقاط قوت آنها این است که ردی از اثر انگشت روی گلس باقی نخواهد ماند، همچنین نسبت به چربی نیز تاثیرناپذیر بوده و آثار دیگری مثل خراش هم در آنها هویدا نخواهد شد.
  2. گلس پلی اتیلن: نسبت به گلس پلاستیکی، در رده پایین تری از مقاومت قرار گرفته و لذا ارزان تر است.
  3. گلس پلاستیکی: نسبت به ضربه های ناگهانی، مقاومت بیشتری داشته و همچنین اثری از خراشیدگی در آنها نخواهد بود.

فروش محصولات گلس تبلت سامسونگ

فروش محصولات گلس تبلت سامسونگ هم اکنون فروش گلس سامسونگ در انواع مختلف از جمله گلس تبلت سامسونگ انجام شده و می توانید طبق شرایطی عالی اقدام به خرید نمایید.
همچنین این محصولات همراه با مدل های متنوع و جدیدی بوده و بنابراین فرصت یک انتخاب دلخواه را به شما خواهند داد، مانند:

  • گلس تبلت براق: دارای سطح صاف و درخشانی بوده و به زیبایی هرچه بیشتر تبلت خواهد انجامید، همچنین در صورت بروز هر نوع آلودگی مانند چربی، مایعات و … به سرعت پاک شده و دارای قطر بسیار نازک و البته میزان مقاومت مناسبی است.
  • گلس مات: صفحه نمایش را به صورت مات نشان داده و مانع از انعکاس نور خورشید خواهد شد، به همین دلیل از چشم ها نیز مراقبت کرده و حس اذیت شدن ناشی از انعکاس نور را برای فرد برطرف خواهد کرد.
  • گلس یو وی: از محاسن این نوع گلس این است که دیگر گرد و غبار به زیر گلس راه نخواهند یافت و ضمناً مختص استفاده برای تبلت های فرم خمیده نیز بوده و تمام صفحه را به خوبی پوشش می دهد.
  • نانو: یکی از بهترین گلس ها محسوب گشته و در مقایسه با انواع دیگر، بیشترین درصد مراقبت را از تبلت به عمل می آورد، به خوبی به صفحه اصلی تبلت چسبیده و از ایجاد حباب قسمت زیرین جلوگیری می کند، ضمناً مایعات را به خوبی دفع کرده و اصلاً اجازه‌ی نفوذ آنها را نخواهد داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید