اورجینال به معنی اصل یک وسیله میباشد،بدین معنا که زمانی که مثلا ما یک گوشی سامسونگ میگیریم اصل آن (اورجینال) آن را بخریم نه فیک(شبیه یا به عبارتی تقلبی ) ان را.

در مورد شارژر سامسونگ اورجینال نیز به همین منوال است. زمانی که ما قصد خرید گوشی میکنیم یکی از ابزارهای ضروری که همراه گوشی است شارژر ان است،چرا که به وسیله آن شارژ و باتری آن پر میشود.

ارائه انواع شارژر سامسونگ اورجینال

بررسی عملکرد شارژر دیواری موبایل

بررسی عملکرد شارژر دیواری موبایل وسایل دیجیتالی از جمله وسایل ضروری امروزه همه ی خانواده ها است که بدون شک هر ساعت با این وسایل دیجیتالی مثل(گوشی،لپ تاپ،پاور بانک)سر و کار داریم.

بنابراین برای شارژ کردنشان خیلی وقتها شاید خود شارژر اصلیشان نیاز ما را رفع نکرده و همیشه کارمان گیر کرده،البته نه اینکه شارژر اصلیشان خراب باشد یا بی کیفیت بلکه ما همیشه به چیزی نیاز داریم که سریع وسایل دیجیتالمان را شارژ کند ومدت طولانی نیز شارژ را نگه دارد.در اینجاست که ما به شما شارژر دیواری را معرفی میکنیم.

شارژر دیواری یا آداپتور دستگاهی است که به پریز برق وصل میشود و دارای چند USBمتفاوت است که میتوان همزمان چند وسیله دیجیتالی خود را شارژ کنیم.

خوبی این شارژرهای دیواری به ویژه شارژر دیواری سامسونگ این است که:

1.خیلی زود با کیفیت بالا وسایل دیجیتالی را شارژ میکند به ویژه گوشی

2.از داغ شدن وسایل خودداری میکند یعنی طبق حسگرهایی که دارد به محض اینکه حس کند گوشی در حال داغ شدن است سرعت شارژ کردنش کم میشود.

3.اگر شب تا صبح گوشیتان را به شارژ بزنید زمانی که صد درصد شارژ شد،شارژر دیواری به طور خودکار از ادامه شارژ شدن جلوگیری میکند.

4.همزمان میتوانیم 4وسیله را شارژ کنیم و مطمئن باشیم که نه باطری وسایل خراب میشود و نه اینکه زود شارژشان تمام میشود.

به طور کلی اگر به دنبال بهترین نوع شارژر برای گوشی خود هستید حتما یک شارژر دیواری سامسونگ تهیه کنید حتی اگر شارژر اورجینال دارید چرا که کیفیت شارژر دیواری حرف اول را میزند و شما با این کار هم طول عمر گوشیتان را زیاد میکنید و هم کیفیت آن را بالا میبرید.

همه چیز درباره مدل های شارژر سامسونگ

همه چیز درباره مدل های شارژر سامسونگ مدل گوشی سامسونگ چنان با کیفیت و عالی است که تولید کننده ها این مدل گوشی توانسته اند انواع شارژر نیز برای آنها تولید کنند.چرا که کارایی این گوشیها زیاد است و بعد از چند وقت استفاده از آن هر فردی احساس این را میکند که باید شارژری جایگزین شارژر قبل کنند.

بنابراین در اینجا چند مدل شارژر سامسونگ را برایتان نام میبریم:

1.شارژر وایرلس سامسونگ(وایرلس به معنای بی سیم است یا به عبارت دیگر شارژر بدون کابل سامسونگ که در گذشته یکی از بزرگترین مشکلات برای بشر سیم و کابل های فراوانی بود که باید به دستگاهای دیجیتالی وصل میشد و بیشتر اوقات هم زمانی که برق نبود گوشیهایمان بدون شارژر میماندند بنابراین تولیدکننده های معتبر به فکر تولید شارژر بدون سیم و کابل افتادند.

بدین گونه که این شارژرهای وایرلس با یک کابل خودشان برق را میگیرند و سپس ما با قرار دادن گوشیمان روی این شارژرها بدون اینکه بهش کابلی وصل کنیم شارژ میکنیم.مزیت این شارژرها این است که در همه جا بدون اینکه دغدغه برق و سیم داشته باشیم میتوانیم گوشیمان را شارژ کنیم.

این شارژرها برای هر نوع گوشی جواب میدهد بدین صورت که گوشی شما که سامسونگ است میتوانید شارژر وایرلس آی فون را برایش بگیرید.چراکه کیفیت این شارژرها بسیار بالا و در کوتاه ترین زمان شارژ میکند.)

2.شارژر دیواری سامسونگ(همان طور که در توضیحات قبلی نیز گفتیم این شارژرها دارای چندتا USBهستند که همزمان میتوانیم چند وسیله ی برقی را شارژ کنیم به ویژه گوشی ها را.

این مدل شارژر نیز طرفداران زیادی دارند.)

3.شارژرهای کابل دار اصلی(این نوع شارژرهای از شارژرهای اورجینال و اصل گوشی ها و لپتابها هستند،که مستقیما به خود گوشی وصل میشوند و شارژ میکنند.کیفیتشان خوب است و هر دستگاهی شارژر خودش را دارد ولی با این حال کاراییشان کمتر از انواع دیگر است.)

(این نکته را توضیح بدهیم که استفاده از شارژرهای مختلف برای گوشیتان عوارض جانبی زیادی دارد به طور مثال:

باتری گوشیتان را خراب میکند،کارایی گوشیتون کم میشود،سوکت ان هرز میشود و دیگر به خود شارژر اصلی نمیخورد) فکر کنیم همین دلایل کافی باشد که نخواهید از شارژ های دیگر استفاده کنید.

پس در این مواقع شما باید یک شارژر دیگر برای گوشیتان بخرید پس چه بهتر که اورجینال آن را بخرید،به ویژه اگر شارژر سامسونگ اصل را بتوانید بخرید.تفاوت بین اورجینال و تقلبی چند مورد دقیق است که در ادامه توضیح میدهیم تا گوشیتان دچار صدمه نشود.

توزیع عمده شارژر سامسونگ اورجینال

توزیع عمده شارژر سامسونگ اورجینال امروزه برای خرید شارژرهای اصل باید به فروشگاها و سایتهایی بروید که مطمئن از انها هستیم.بدین معنی که وقتی به طور مستقیم به یک فروشگاه میرویم و یک شارژر اورجینال میخریم باید دارای گارانتی(ضمانت نامه) باشد تا زمانی که فهمیدیم شارژر اصل نیست یا دارای مشکل است راحت بتوانیم تعویضش بکنیم.

همچنین اگر از سایت و به طور غیر مستقیم شارژر میخریم باید از خود سایتها نیز گارانتی تهیه کنیم.بنابراین شما را با سایت خودمان آشنا میکنیم.مجموعه سایت ما انواع شارژرهای اورجینال را با گارانتی هم به فروش میرساند و هم انواع شارژرهای سامسونگ را به شما عرضه میکند تا با بهترین نوع انها اشنا و خریداری کنید.

شما میتوانید با هر نوع سلیقه ای که هستید و با هر نوع درامد وارد سایت ما شوید و با برندهای معتبر اشنا شوید و حتی با ثبت سفارش، نوع شارژر،گوشی را انتخاب و در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان به دستتان برسد.

قیمت باورنکردنی شارژر سامسونگ اورجینال

قیمت باورنکردنی شارژر سامسونگ اورجینال شارژرهای اورجینال با شارژرهای تقلبی تفاوت زیادی را دارند کی یکی از این تفاوت ها در قیمتشان است.

این نکته را همیشه بدانید که قیمت بالا کیفیت یک کالا را نشان میدهد.

در موقع خرید شارژر سامسونگ اگر قیمتش خیلی پایین بود سریع شروع به خریدش نکنید چرا که امروزه بازار کالاهای تقلبی چنان زیاد شده است که فقط افراد سود جو فکر فروش هستند حتی بدترین کالا را با کمترین قیمت.

شارژرهای اورجینال سامسونگ به علت اینکه از جنس خوب و با کیفیت ساخته میشوند و برچسب های اصل دارند معمولا قیمت بالایی نیز دارند چرا که شارژر اصل هستند و از شرکتهای معتبر وارد بازار میشوند.

بنابراین در هنگام خرید شارژر کمی بیشتر هزینه کنید و بهترین شارژر را خریداری کنید تا از گوشیتان نیز محافظت کنید.

همچنین در خرید شارژر بهتر است به سایت ما بیایید و مهمترین تفاوتهای شارژر اصلی و تقلبی را بخوانید تا در هنگام خرید،شارژر تقلبی بدون گارانتی به شما ارائه ندهند.

یا سعی کنید از سایت معتبر ما خریداری کنید تا خیالتان راحت باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید