این شارژر نمونه اصلی است. گوشی های آیفون به شدت نسبت به شارژر تقلبی و فیک حساس هستند. برای حفظ سلامتی باتری گوشی های آیفون باید از اداپتور ایفون و کابل اصلی استفاده کنید. برخی از ویژگی های شارژر اصلی آیفون شامل موارد زیر است: دارای وزن سبک و جنس با کیفیت کم حجم و حمل آسان جنس مرغوب و با دوام برخی بر این عقیده اند که استفاده از شارژر اصلی تاثیر زیادی در شارژ باتری و طول عمر باتری دارد.شارژر آیفون اورجینال مدل زیادی دارد شارژر آیفون اصل کارایی زیادی دارد شارژر دیواری آیفون بسیار زیبا است انواع شارژر آیفون بسیار زیبا است شارژر وایرلس آیفون مدل زیادی دارد

مرجع فروش شارژر آیفون اورجینال

اصلی ترین تفاوت شارژر آیپد و شارژر آیفون

اصلی ترین تفاوت شارژر آیپد و شارژر آیفون اگرچه استفاده از شارژر اصلی اهمیت زیادی ندارد و کاربران می توانند از شارژر های دیگر نیز برای شارژ استفاده کنند اما کیفیت شارژر مهم خواهد بود. تحقیقات مشخص کرده است که از میان شارژر های موجود در بازار تنها تعداد محدودی توانایی کنترل نوسانات برق را دارند و در مقابل شوک های الکتریکی از باتری محافظت می کنند.

این امر سبب می شود تا اغلب کارشناسان برای استفاده از شارژر اصلی مبادرت ورزند. در واقع استفاده از شارژر های با کیفیت پایین می تواند هزینه های هنگفتی را بر دوش کاربران بگذارد و به همین خاطر است که این مسئله پر اهمیت است.

با روی کار آمدن اجناس تلقبی و محصولات الکترونیکی بی کیفیت در بازار این معضل برای کاربران ایجاد شده است که با شارژر اصلی می توان مشکل شارژ باتری را حل نمود. در شرایطی که استفاده از شارژر آیفون فست شارژ ممکن نباشد می توان از شارژر های با کیفیت موجود در بازار برای شارژ باتری استفاده نمود. داشتن برچسب ایمنی و خرید برند های معتبر از حجم اشتباهات کاربران می کاهد و در شارژ باتری به صورت صحیح تاثیر گذار خواهد بود.

گوشی آیفون را در 5 دقیقه شارژ کنید

گوشی آیفون را در 5 دقیقه شارژ کنید شارژر ها مهم ترین بخش گوشی هوشمند هستند در گوشی های اپل انواع شارژر های نوآورانه ای ساخته شده است که معروف ترین آنها شارژر دیواری آیفون است که با سوکت مخصوص خودش به پریز وصل میشود و گوشی را کاملا سریع شارژ میکند .

از انواع شارژر آیفون میتوان به شارژر وایرلس آیفون اشاره کرد ، شارژر های وایرلس آیفون یا همان شارژر های بی سیم که به مارک مخصوص در پشت اپل وصل می‌شوند و گوشی را شارژ میکنند و میتوان گفت بهترین شارژر بی سیم متعلق به شرکت اپل است بخاطر کیفیت و شارژ قوی که این شارژر وایرلس دارد .

متاسفانه در بازار سیاه از شارژرهای تقلبی آیفون بسیار فروخته میشود که از نظر ظاهری تفاوت چندانی با شارژر آیفون اصل ندارند . در سال‌های گذشته در ایالات متحده آمریکا ، چین و دیگر مناطق جهان حوادثی ناگواری به سبب استفاده از شارژرهای تقلبی آیفون رخ داده است . چنین حوادثی منجر به سوختگی ، برق گرفتگی و یا حتی فوت کاربران شده‌ است .

توزیع انواع شارژر آیفون اورجینال

توزیع انواع شارژر آیفون اورجینال خرید شارژر گوشی خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید . فروشگاه های بسیاری هستند که شارژر اصل اپل را به فروش می رسانند که در این بین فروشگاه آنلاین می تواند بهترین گزینه برای خرید شارژر اپل اصلی باشد . در حال حاضر آسیب به باتری موبایل مخصوصا از محصولات شرکت اپل توسط عدم استفاده از تجهیزات شارژر اصلی آیفون است از این رو استفاده از شارژر و کابل مناسب و تایید شده توسط شرکت آیفون باشد. حفظ عمر باطری اهمیت زیادی دارد. ولتاژ ورودی در شارژر 110 تا 240 ولت و ولتاژ خروجی در این محصول 5 ولت است.

شارژها انواع مختلفی دارند، از جمله آن‌ها می‌توان به شارژر فندکی، شارژر بی‌سیم، شارژر دیواری، شارژر همراه و… اشاره کرد. یکی از انواع این مدل‌ها، شارژر دیواری است. این محصول مانند یک دوشاخه برق، از یک طرف داخل پریز می‌رود و از طرف دیگر یک درگاه خروجی USB 2.0 برای آداپتور دارد. همیشه باید یادتان باشد شرکتهای فرعی قادر به تولید جنس اصلی با همان مواد و دقت طراحی نیستند، زیرا اگر این امکان را داشتند شرکت آیفون دیگر شرکت مطرحی نبود .

محصولات شرکت اپل از ابتدای ورود به بازار در دسته محصولات مخاطب پسند و پرطرفدار جای گرفتند و همیشه در رده ی برترین های بازار نسبت به برند های رقیب و هم رده قرار گرفته اند. لوازم جانبی گوشی های هوشمند و کامپیوتر های این برند، چون شارژر اپل نیز همانند محصولات اصلی دارای طراحی مینیمال، زیبا و با کیفیت بالا هستند.

نکته ای که راجع به مجموعه شارژر اپل یعنی کابل اپل و آداپتور آن وجود دارد این است که مطابق سیاست دیرینه این شرکت، این محصولات طوری طراحی شده اند که قابلیت بازیافت داشته باشند و کمترین ضرر را به طبیعت برسانند بنابراین پس از چند سال استفاده کیفیت اولیه خود را نخواهند داشت، همین موضوع سبب می شود تا شما به عنوان یک مصرف کننده شارژر جدید آیفون از شارژر خود بسیار خوب نگهداری کنید.

عرضه کنندگان فوق العاده انواع شارژر آیفون اورجینال

عرضه کنندگان فوق العاده انواع شارژر آیفون اورجینال در ایران متاسفانه قیمت این برند و مخصوصا شارژر آن بسیار گرون است که میتوان گفت قیمت شارژر های نسل قدیمی اپل از شارژر های حال حاضر گوشی های اندروید گران تر است ، ولی در کل بخاطر کیفیتی که این برند دارد مشتریان آن در ایران حاضر اند قیمت هنگفتی را بدهند تا این برند را داشته باشند .

توزیع شارژهای آیفون در ایران به صورت واسطه انجام میشود به این خاطر که کشور ما از سوی کشور آمریکا تحریم است و ما نمی‌توانیم مستقیم برند هایی که مختص کشور آمریکا هست را به ایران وارد کنیم و این مشکل باعث میشود که سود جویان کالاهای تقلبی خود را همراه با نسخه های اصلی وارد ایران بکنند ، پس توزیع کنندگان برند آیفون باید کالای تقلبی را نسبت به اصل آن تشخیص دهند مخصوصا شارژر آیفون که یکی از مهم ترین بخش های گوشی است و تقلبی بودن آن میتواند مشکلاتی جبران نشدنی را هم به گوشی و هم به فرد وارد کند .

خوشبختانه در ایران مراکز فروش گوشی و شارژر آیفون قابل اعتماد وجود دارد و حتی در سایتهای اینترنتی نیز این قضیه صدق میکند ، به این خاطر که گوشی آیفون نیاز به شارژر اورجینال دارد و متاسفانه در نسخه های جدید آیفون در جعبه گوشی دیگر شارژر قرار نمیدهند پس خریدار مجبور است که شارژر اورجینال جداگانه برای گوشی بخرد تا آسیبی به گوشی و خود شخص نرسد . مراکز فروشی وجود دارد که میتوان به آنجا رفته و شارژر اورجینال آیفون را خریداری کرد و بهتر از آن شارژر را میتوان به صورت اینترنتی نیز سفارش داد ؛ از طریق سایت های معتبر شارژر را سفارش داد و با خیال راحت استفاده کرد .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید