شما برای خریداری شارژر اصلی آیفون باید به مراکز فروش الکتریکی که شارژر های اصل و با کیفیتی می فروشند مراجعه کنید همچنین می شود از سایت های معتبر به صورت آنلاین خریداری و غیر حضوری خریداری کرد ولی باید از سایت اطمینان خاطر کاملی داشته باشید بهترین روش خریداری به صورت حضوری از فروشگاه ها می باشد.

فروش انواع شارژر اصلی آیفون

نحوه عملکرد شارژرهای دیواری چگونه است؟

نحوه عملکرد شارژرهای دیواری چگونه است؟ همانطور که می دانید یکی از مهمترین موضوع ها در گوشی های هوشمند امروزه تولید و به بازار عرضه شده اند شارژ کردن آنها میباشد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شارژر های سریع یا فست شارژر ها ابداع شدند که برای روند بهتر عملیات شارژ باتری به کار گرفته شده اند. گوشی هایی که از تکنولوژی بالاتری برخوردار هستند دارای امکان فست شارژ می باشند. فست شارژ با ارسال ولتاژ و توان بیشتر به باتری گوشی این محصولات را در زمان کمتری شارژ کرده و باعث عملکرد بهتر گوشی در طول روز خواهند شد زیرا شارژ آنها تا مدت زیادی باقیمانده و مصرف کنندگان می‌ توانند مدت بیشتری از تلفن همراه خود استفاده کنند.

همانطور که می دانید امروزه امکانات گوشی ها بسیار پیشرفته شده که ظرفیت باتری نیز شامل این موضوع می شود. ظرفیت باتری گوشی های تلفن همراه امروزه بسیار بیشتر از گذشته شده تا کاربران بتوانند از تلفن همراه خود زمان بیشتری استفاده کنند و نیاز به شارژ کردن مجدد آن در طول روز نداشته باشند. اما افزایش حجم باتری باعث شده است که زمان شارژ شدن گوشی موبایل نیز افزایش یابد که فست شارژ برای کمک به شارژ سریع با حجم بالا روی کار آمده است.

شارژر آیفون اورجینال را در زمان کمتری شارژ می کند و مصرف کنندگان می توانند با استفاده از شارژر فست در صرف وقت برای شارژ کردن موبایل خود صرفه جویی کنند. همانطور که میدانید در مواردی ممکن است که شارژر ها آسیب دیده و یا گم شوند که در این صورت مصرف کنندگان نیازمند شارژر جدید برای شارژ کردن گوشی همراه خود هستند. شارژر آیفون فست شارژ از جمله شارژر های میباشد که گوشی های مرتبط را در کمترین زمان ممکن شارژ می‌ کند. شارژر بی سیم آیفون یکی از انواع شارژر جدید آیفون می باشد که قابلیت فست شارژ را دارد.

مشخصات شارژر بی سیم آیفون

مشخصات شارژر بی سیم آیفون در موارد بسیاری کاربران آیفون مشکلاتی با لوازم جانبی شان از جمله شارژر گوشی و کابل شارژ های خود تجربه کرده اند متاسفانه، بازار پر شده از شارژرهای تقلبی آیفون که واقعا می توانند گوشی تان را خراب کند یا حتی زندگی شما را در معرض خطر قرار دهند، در سال های اخیر در ایالات متحده آمریکا، چین و دیگر نقاط حوادثی به سبب استفاده از شارژرهای تقلبی آیفون رخ داده است ، چنین حوادثی به سوختگی، برق گرفتگی و یا حتی فوت کاربران منجر شده اند.

کاربران برای صرفه جویی در هزینه ها شاید به خرید لوازم جانبی ارزان قیمت بیشتر تمایل داشته باشند، اما به خاطر داشته باشید که اگر شارژرتان از مواد باکیفیت ساخته نشده باشد و به عبارت دیگر تقلبی باشد ممکن است مشکل ساز شود ، اکنون با وجود میلیون ها شارژر تقلبی تعیین شارژرهای اصلی سخت شده است و به منفجر شدن لوازم زیادی منجر شده اند اما باید بدانید که اگرچه ظاهر شارژرهای تقلبی و اصلی بسیار یکسان است اما قسمت اصلی آن که داخل آن می باشد کاملا متفاوت از هم می باشد.

لازم به ذکر است که بگوییم برای اینکه بتوانید انواع شارژر آیفون را تشخیص دهید باید چند ترفند را درنظر بگیرید مثلا به نوشته هایی که رو شارژر هستند نگاه کنیم روی شارژر آیفون اطلاعاتی نوشته شده است که کاملا صحیح می باشد روی شارژر اصلی عبارت Designed by Apple in California در بین خطوط نوشته شده و در شارژرهای تقلبی تغییراتی در شکل حروف وجود دارد برای مثال شرکت اپل ممکن است به شکل Abble روی شارژر درج شده باشد که به سادگی می توان به جعلی بودن آن پی ببرید.

توزیع کنندگان شارژر اصلی آیفون

توزیع کنندگان شارژر اصلی آیفون کسانی که مخاطبان برند اپل هستند، هر گاه که نام کابل شارژر اپل به میان می آید به یاد سیم های سفید رنگ USB می افتند. از آغاز عرضه ی این محصولات هوشمند به بازار تا کنون دو مدل کابل شارژر برای آیفون ها و آی پد ها تولید شده است که در نمونه های اولیه از یک کابل بزرگتر 30 پین استفاده می کردند که برای گوشی های آیفون 4 و 4اس و مدل های قدیمی تر و چندین نسل اولیه ایپد ها قابل استفاده بود.

اما کابل شارژر های جدید تر دارای قسمت فلزی کوچکتر و باریکتری هستند. کابل شارژر اکثر محصولات اپل یکسانند و به آداپتور USB متصل می شوند ولی برای ساعت های هوشمند باید حتما از کابل های مخصوص مغناطیسی استفاده نمود.

گرچه در محصولات جدید اپل مثل آیفون 11 و آیفون 12 و هم خانواده های آنها طرف دیگر کابل از نوع Type C بوده و مستقیما به درگاه USB قدیمی متصل نمیشود. پس می توان نتیجه گرفت که بهترین راه برای استعلام قیمت شارژر اپل و خرید شارژر اصلی آن مراجعه به فروشگاه های معتبر فروش لوازم جانبی اپل است که تضمین میکند کلیه شارژر های اپل موجود در این صفحه اصلی و درجه یک می باشند و تا 15 روز ضمانت تعویض نیز برای آنها در نظر گرفته شده است.

خرید آسان انواع شارژر اصلی آیفون

خرید آسان انواع شارژر اصلی آیفون گوشی های آیفون از جمله پرطرفدار ترین گوشی های موجود در بازار هستند، یکی از مهم ترین لوازم جانبی این محصولات هم شارژرها هستند که حتما باید آن ها را در کیفیت بالا خریداری کنید در غیر این صورت بعد از مدتی شاهد خرابی گوشی خود خواهید بود. پیدا کردن مراکز خرید شارژر اصلی آیفون بسیار مهم است و شما با پیدا کردن این مراکز می توانید با خیالی راحت خرید کنید.

علاوه بر این می توانید در این مراکز شارژر جدید آیفون را هم مشاهده کنید و نسبت به خرید اقدام کنید. در مرکز ما فروش شارژر آیفون فست شارژ، شارژر بی سیم آیفون اصل و هر نوع شارژر دیگری که شما برای گوشی آیفون به آن نیاز دارید موجود است و شما می توانید به راحتی اقدام به خرید آن ها کنید.

شارژرهای ما کاملا اورجینال هستند و شما هم هنگام استفاده از ان ها متوجه کیفیت بالای آن نسبت به نمونه های دیگر موجود در بازار خواهید شد و از انتخاب خود رضایت خواهید داشت. شما برای خرید این محصول می توانید از طریق تماس تلفنی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید و حتی می توانید از طریق سایت ما اقدام به خرید کنید. در طول هر دو خرید هم مشاوران ما همراه شما هستند و کمک می کنند که محصول را در کیفیت بالا خریداری کنید. علاوه بر این شما می توانید تمامی سوالات خود را در مورد کیفیت، قیمت و نحوه خرید محصول قبل از خرید با مشاوران ما در میان بگذارید و بعد از کسب آگاهی های لازم اقدام به خرید کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید