محافظ صفحه نمایش شیشه ای یا همان گلس، متداول ترین محافظ گوشی در بازار موبایل ایران است که مورد استفاده قرار می گیرد که، از جنس شیشه ساخته شده اند. گلس، شیشه ای ضد خش و ضد ضربه می باشد. به هیچ عنوان خش نمی افتاد هر چند با ضربه خود گلس می شکند ولی از شکسته شدن صفحه نمایش گوشی موبایل محافظت می کند. تهیه ی این لوازم جانبی در نمایندگی های وسایل ارتباطی و الکترونیکی به راحتی امکان پذیر است. اما شما می توانید با مراجعه به مراکز توزیع عمده ، باپایین ترین قیمت عمده گلس را تهیه نمایید.

خرید عمده انواع گلس اصلی با پایین ترین قیمت

قیمت عمده گلس فول ارزان با کیفیتی بالا

قیمت عمده گلس فول ارزان با کیفیتی بالاخرید عمده گلس، با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در مرکز فروش به راحتی قابل ارائه میباشد. خرید عمده گلس برای  انواع برندهای موبایل را می توان با مراجعه به مرکز فروش انجام داد. بهترین گلس ها را با کیفیت چسبندگی، در مرکز عمده فروشی لوازم جانبی موبایل خرید نمود. این گلس ها بدون حباب و خط و خش ظاهری می باشند و از نظر استحکام فشار زیادی را تحمل می کنند. قیمت گلس گوشی، به صورت عمده بسیار ارزانتر از قیمت این محصول به صورت تکی می باشد. پیدا کردن یک مجموعه کامل از گلس هایی که دارای بهترین کیفیت هستند کار ساده ای نیست. قیمت گلس صفحه گوشی با توجه جنس و اندازه آن تعیین می شود. برخی از این گلس ها شیشه ای و برخی پلاستیکی هستند. گلس یو وی برای گوشی هایی که دارای انحنا هستند بسیار خوب است. اگر گلسی که خریداری می کنید از استاندارد های لازم برخوردار باشد؛ می توانید اطمینان حاصل کنید که یک بار هزینه کردن، شما را از شر هزینه های بالاتر شکستن صفحه نمایش گوشی خلاص می کند.برای بالا بردن طول عمر گوشی خود می توانید از گلس ضد خش استفاده کنید. این گلس با دارا بودن مقاومت بالا صفحه گوشی را به طور کامل پوشش می دهد و از آن محافظت می کند. امروزه بازار گوشی تلفن همراه بسیار گسترده تر از گذشته شده است .این موضوع باعث شده است که گلس های زیادی مورد نیاز باشد. فروش عمده انواع گلس ساده و شیشه ای با کیفیت بالای تمام چسب، در این مرکز فروش لوازم جانبی موبایل  انجام می گیرد. خرید عمده گلس ساده را در این مرکز  می توان انجام داد. اگر به دنبال بهترین نوع مارک گلس  هستید بهتر است به فروشگاه آنلاین و اینترنتی مراجعه کرد. 

مرکز پخش انواع گلس موبایل به صورت عمده

پخش عمده انواع گلس موبایل میتواند به دوصورت باشد یکی به صورت آنلاین و از طریق وبسایت و دیگری فروش حضوری که هر کدام ویژگی هایی دارند:

وبسایت خرید و فروش  آنلاین  در ایران مجموعه ای از پرسنل زبده و با تجربه در زمینه واردات و پخش لوازم جانبی موبایل و تبلت  هستند که در این زمینه فعالیت دارند و با توجه به شناخت و نیاز بازار ، به صورت مداوم اجناس پرمصرف بازار را رصد نموده و توسط تیم خرید خود تهیه و جهت ارائه به خریداران و فروشندگان  در فروشگاه خود  فراهم می نمایند ، تمرکز فعالیت های خود را در جهت پیشبرد تجارت الکترونیک و تمرکز کاری تیمی بر روی فروش اینترنتی قرار داده است.

اما فروشگاه فروش حضوری این مرکز که مشهورترین مرکز خرید و فروش موبایل می باشد ، بخاطراینکه برخی از خریداران و فروشندگان  تمایل به خرید حضوری دارند این امکان را فراهم کرده است که چه با هماهنگی  و چه بی هماهنگی در فروشگاه ها حضور پیدا کرده و خرید خود را انجام دهند. البته لازم به ذکر است تمامی قیمت ها با احتساب 8 الی 15 درصد تخفیف خرید حضوری نسبت به سایت ها در نظر گرفته است که این امر در جهت اهداف پیشبردی این مجموعه و سایرمراکز پخش عمده حضوری می باشد.محوریت فعالیت این مجموعه، فروش به صورت عمده محصولات بوده و قیمت ها برای عمده فروشانی که تیراژ بالایی خرید دارند قابل انعطاف و کاهش می باشد.

خرید عمده قاب و گلس ساده در تهران

خرید عمده قاب و گلس ساده در تهران

برای خرید عمده قاب و گلس در نمایندگی و فروشگاه عرضه موبایل و لوازم جانبی که برای تهیه ی آدرس وبسایت و مکان آن جهت خرید غیر حضوری وحضوری می توان در اینترنت جست وجو کردو لیست مرکز خریدو فروش و توزیع عمده موبایل و لوازم جانبی این مرکز را یافت. خریدار می تواند از طریق وبسایت  یا مراجعه حضوری به  نمونه های مختلف گلس مانند گلس ساده , گلس فول چسب ، گلس گلاستیکی و …غیره تهیه نماید. افرادی که از مدل های خاص گوشی استفاده می نمایند ، برای خرید گلس گوشی خود که در بازار رایج نیست می توانند با یافتن این مرکز پخش انواع گلس به طور عمده ، گلس مورد نیاز خود را تهیه نمایند. یکی از خریداران گلس که تهیه ی گلس مورد نیاز ان ها در بازار به آسانی یافت نمی شود ، خریدار گلس آیفون است. اما با توجه به اینکه تمرکز اصلی توزیع و پخش عمده در نمایندگی اصلی است ، برای راحتی خرید و فروش و سریع تر در دسترس قرار گرفتن محصولات نمایندگی های خود را در سرتاسر ایران متمرکز کرده اند و امروزه به ندرت برای ثبت سفارش جزیی یا عمده نیاز به مراجعه ی حضوری  است.

فروش اینترنتی گلس فول چسب درجه یک

یکی از آسیب پذیرترین قسمت های گوشی در برابر ضربه و سقوط، قسمت صفحه نمایش آن می باشد. این بخش گوشی به خاطر حساسیت بالا و جنسی که دارد تقریبا به راحتی به هنگام ضربه و یا سقوط از ارتفاع دچار شکستگی و آسیب می شود و به خاطر قیمت بالایی که دارد هزینه نسبتا زیادی را به استفاده کننده تحمیل می نماید. بنابراین هر کاربری برای جلوگیری از این مشکل، به فکر تهیه محافظی برای صفحه گوشی می افتد که حداقل تا اندازه ای جلوی این آسیب را بگیرد. باتوجه به این نیاز کاربران، شرکت های تولید کننده لوازم جانبی گوشی اقدام به تولید انواع مختلفی از محافظ صفحه نمایش در جنس و مدل های مختلف نموده و روانه بازار کرده اند.گلس های فول چسب درجه ی یک یا تمام صفحه ,بهترین گزینه برای گوشی موبایل میباشند. گلس فول چسب رنگی هم هستند و تمام صفحه نمایش گوشی موبایل را کامل پوشش میدهند. امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیار زیادی هستند که, اقدام به فروش گلس فول چسب درجه ی یک می نمایند. شما می توانید با مراجعه به آنها به راحتی این محصول را خریداری کنید. یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی که برای خرید این دستگاه می توانید به آن مراجعه کنید، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که، خدمات فوق العاده ای را برای متقاضی و مصرف کننده فراهم کرده است  ومی توانید بیشترین استفاده را از این خدمات ببرید. خرید  گلس فول چسب درجه ی یک  موبایل و گوشی, از طریق فروشگاه اینترنتی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید