مورد های بسیار هستند که باعث میشود که یک گوشی سریع تر از حد انتظار خراب شوند و هزینه بسیاری را روی دست صاحبشان میگذارد که یکی از این موارد شارژ نکردن صحیح گوشی موبایل است یا استفاده نکردن از شارژر های اورجینال که باعث میشود گوشی خراب شود. بهترین زمان برای شارژ باتری به عنوان قانون طلایی این است که باتری خود را در بیشتر مواقعی که در شارژ میزنید بین ۳۰ تا ۹۰ درصد شارژ نگه دارید. بنابراین وقتی پایین تر از ۵۰ درصد افت میکند، باتری را میتوانید شارژ کنید، اما قبل از رسیدن به ۱۰۰درصد؛ آن را باید از برق جدا کنید.لوازم جانبی گوشی هواوی مدل زیادی دارد

تولیدکنندگان انواع لوازم جانبی گوشی هواوی

مقایسه لوازم جانبی گوشی هواوی اصل و تقلبی

مقایسه لوازم جانبی گوشی هواوی اصل و تقلبی شارژ کامل به معنی نابودی باتری نیست و به نظر می رسد که این کار تقریباً منطقی نیز باشد، اما با هر بار شارژ کردن کامل باتری؛ طول عمر باتری کم میشود. به همین منظور ، در حالت عکس این قضیه؛ وقتی شارژ باتری شما پایین می آید، اجازه ندهید که شارژ آن به کمتر از ۲۰درصد برسد. این سوال در ذهن هر کس به وجود می آید که باتری خود را ۱۰۰درصد شارژ کنیم در جواب به این سوال باید گفت خیر ، یا حداقل نه هر بار که شارژ کنید . برخی از کاربران توصیه می کنند که یک بار در ماه ، شارژ کامل باتری ، صفر تا ۱۰۰ درصد ، برای باطری مناسب و مفید خواهد بود ؛ زیرا این کار ، باتری را دوباره کالیبره می کند ؛

یعنی مثل یک راه اندازی مجدد عمل می کند ، پس این نکته را در نظر داشته باشید؛ برای شارژ باتری موبایل به صورت بهینه، شارژهای مکرر و کوتاه ، بهتر از شارژ کامل خواهد بود. در صورت امکان باید از شارژر اصلی خود گوشی استفاده کرد مانند شارژر اصل هواوی؛ زیرا مطمئناً از ولتاژ درست و بهتری نسبت به بقیه باتری ها دارا می‌باشد، یا باید مطمئن شد که شارژر گوشی یا افراد دیگر توسط سازنده تلفن هواوی یا برند های دیگر تأیید شده باشد. شارژر های ارزان قیمت و فیک که ممکن است به گوشی آسیب برساند و چندین مورد است که شارژرهای ارزان قیمت و فیک ، در حین شارژ تلفن همراه، آتش گرفته اند و باعث شده اند که هم گوشی از بین برود و هم جان خود فرد به خطر بیفتد که این یک خطر جدی است.

بررسی مدل های شارژر گوشی هواوی

بررسی مدل های شارژر گوشی هواوی لوازم جانبی گوشی از مهم‌ ترین مسائلی هستند که هنگام خرید آنها باید به آنها توجه کنید برخی از این لوازم بسیار ضروری می باشند که از جمله آنها می توانیم به شارژر اشاره کنیم. خریداران هنگام خرید باید به کیفیت و کارایی این محصولات بسیار توجه داشته باشند چراکه در این میان فروشندگانی اقدام به فروش اجناس از تقلبی خواهند کرد که استفاده از شارژر های تقلبی موجب خرابی باتری و آسیب به گوشی خواهد شد. هنگام خرید باید اطلاعات کامل در این زمینه داشته باشید و بتوانید شارژر های تقلبی را از شارژر های اورجینال تشخیص دهید تا پس از خرید دچار مشکلات ناشی از استفاده از شارژر های تقلبی نشوید. همچنین شارژر های تقلبی به زودی از بین رفته و دیگر استفاده نبوده اند. از دیگر لوازم جانبی گوشی همراه می توان به کارت حافظه اشاره کرد که از مهمترین قطعات به شمار می‌ روند چرا که شما محتویات گوشی موبایل خود را درون کارت حافظه نگهداری می کنید.

هنگام خرید باید توجه داشته باشید که از برند های اصلی و با کیفیت خریداری کنید چرا که کارت حافظه های تقلبی پس از مدتی غیر قابل استفاده می شوند یا به عبارتی دچار سوختگی شده تمامی اطلاعات کاربران با سوخت کارت حافظه از بین خواهد رفت. یکی دیگر از لوازم جانبی گوشی همراه پاور بانک می باشد که در خرید این محصول باید توجه داشته باشید زیرا خرید پاوربانک های تقلبی باعث خرابی باتری گوشی شما خواهند شد. پاور بانک ها دارای کابل های کوتاه و خصوصی هستند که برای شارژ گوشی موبایل مورد استفاده قرار میگیرند. در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که کامل های خریداری شده امکان فست شارژ را داشته باشد تا بتوانید گوشی موبایل خود را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کنید.

فروش برترین انواع لوازم جانبی گوشی هواوی

فروش برترین انواع لوازم جانبی گوشی هواوی بیشتر باتری‌هایی که امروزه در گوشی های هوشمند استفاده می‌شوند، باتری های یون‌لیتیوم هستند و در نسخه های ویژه مستعد فرسودگی می‌باشند؛ بنابراین، شارژ کردن نامناسب گوشی ممکن است به تداوم آن آسیب برساند و در طولانی مدت به باتری آسیب برساند. اولین باور غلطی که وجود دارد این است که زمانی که گوشی در شارژ است به هیچ وجه از آن استفاده نکنید . خیلی از رسانه ها باور دارند که زمانی که گوشی در شارژ است اگر از آن استفاده کنیم گوشی منفجر میشود اما باز کردن برنامه ها، پاسخگویی به تماس های تلفنی و بررسی پیام های متنی هنگام اتصال تلفن در واقع کار بلامانع است. تنها مشکلی که ممکن است با آن روبه رو شوید این است که شارژ باتری شما بیشتر طول می‌کشد؛ هرچند ممکن است

شارژ بیشتر طول بکشد، استفاده از تلفن در هنگام اتصال کاملاً ایمن است. فقط مطمئن شوید، از شارژرهای اصلی و کابل های شارژ با کیفیت بالا استفاده می‌کنید. دومین باور غلط این است که اگر فقط یک شب گوشی خود را در شارژ قرار دهید باتری گوشی از بین میرود ،تلفن‌های امروزی دارای تراشه‌های محافظتی اضافی هستند که در باتری تعبیه شده اند تا شارژ اضافی اتفاق نیفتد ، هنگامی که باتری داخلی تلفن شما به ظرفیت کامل خود رسید، شارژ متوقف خواهد شد .

با این حال، توجه به این نکته مهم است که اگر تلفن هوشمند خود را به برق وصل کنید تا یک شب شارژ شود، از میزان قابل توجهی انرژی استفاده می‌کند؛ یعنی هر بار که تلفن شما به ۹۹ درصد کاهش می‌یابد، دستگاه شما برای تأمین باتری کامل از برق استفاده می‌کند؛ این را شارژ بدون چربی می‌نامند.

قیمت خرید انواع لوازم جانبی گوشی هواوی

قیمت خرید انواع لوازم جانبی گوشی هواوی محبوبیت انواع لوازم جانبی گوشی هواوی باعث شده تا امکان خرید عمده ی آن به روش های مختلف برای آسودگی خریداران ایجاد شود. با توجه به این شرایط بهتر است مناسب ترین راه را برای خرید لوازم جانبی گوشی هواوی انتخاب کنید که علاوه بر هزینه کمتر برای شما، در زمان خرید نیز صرفه جویی شود. عمده فروشان لوازم جانبی گوشی هواوی با توجه به سفارشات خریداران، به تولید لوازم جانبی گوشی هواوی با متریال درجه یک می پردازند.

تولیدکنندگان لوازم جانبی گوشی هواوی جدید، محصولات خود را به صورت عمده در اختیار نمایندگی های فروش لوازم جانبی گوشی هواوی در سراسر کشور قرار می دهند. این نمایندگی ها که مورد اعتماد مشتریان هستند، با ارائه ی شرایط مناسب، میزان فروش لوازم جانبی گوشی اصل خود را بالا می برند. عرضه کنندگان مستقیم و عمده فروشان لوازم جانبی گوشی هواوی که تامین کنندگان اصلی نیاز های بازار هستند، سعی دارند تا با توجه به تقاضای خریداران، لوازم جانبی گوشی Huawei مد نظر مشتریان را با قیمت مناسب تولید کنند و به صورت عمده و جزیی در اختیار آن ها قرار دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید