اوتی جی تایپ سی که با نام انگلیسی OTG شناخته می شود ، یک مبدل بسیار پر کاربرد و مورد نیاز برای هر شخصی است که با استفاده از آن می توان فلش مموری را به گوشی های همراه و یا تبلت هایی که دارای درگاه USB TYPE-C می باشند وصل کرده و دیتا را با سرعت بالایی انتقال داد.

توزیع عمده اوتی جی تایپ سی

مشخصات فنی اوتی جی تایپ سی

مشخصات فنی اوتی جی تایپ سی برای درک بهتر این موضوع بهتر است کمی با نوع USB ها آشنا شویم:

درگاه USB نوع تایپ سی در گاهی است که دیگر مشکل جهت اتصال را ندارد و به خاطر کوچکی اندازه و نیز سرعت بالا اکنون رایج ترین نوع درگاه در بین گوشی ها و تبلت ها و حتی در لپ تاب ها می باشد . درحال حاضر جدیدترین فناوری شارژ سریع که این نوع USB می باشد حدود 15 وات توان می کشد.

حال که کمی با نوع درگاه تایپ سی آشنا شدیم باید بدانیم که برای اتصال گوشی یا تبلت به فلش مموری به لپ تاب یا کامپیوتر و کابل مبدل نیاز داریم ، اما اکنون توزیع عمده اوتی جی این مشکل را حل کرده است و تنها این قطعه کوچک کار اتصال گوشی را به فلش مموری انجام می دهد.

اوتی جی تایپ سی یک قطعه الکتریکی پر کاربرد است که در بسیاری مواقع مشکلاتی نظیر کافی نبودن فضای ذخیره سازی برای ذخیره عکس ، فیلم، فایل و … در گوشی و یا تبلت ها و همچنین در مواقعی که امکان دسترسی به لپتاب و کامپیوتر وجود نداشته باشد را به راحتی می توان با این مبدل حل کرد. برای مثال زمانی که شما در مسافرت هستید و نیاز به یک فلش مموری با حافظه کافی دارید ، این مبدل بسیار کوچک به کمک شما می آید. نحوه ی عملکرد این مبدل به این صورت است که قسمتی که دارای درگاه USB TYPE_C است را به گوشی یا تبلت وصل کرده و قسمت دیگر را به فلش مموری ، در این حالت شما می توانید به راحتی دیتا را بین دو دستگاه انتقال دهید.


از کاربردهای دیگر این مبدل می توان به وصل کردن کیبورد به گوشی برای راحتی تایپ کردن و یا اتصال دسته ی بازی به گوشی برای راحتی بازی کردن و حتی امکان اتصال دو گوشی به یکدیگر اشاره کرد.

خرید مستقیم اوتی جی تایپ سی

خرید مستقیم اوتی جی تایپ سی برای خرید اوتی جی تایپ سی به صورت مستقیم تنها کافی است به نزدیکترین مغازه گوشی فروشی و یا قطعات جانبی گوشی، مراجعه کنید .قیمت اوتی جی برای برندهای مختلف مختلف است اما در کل قیمت یک اوتی جی تایپ سی معمولی چیزی حدود 15 هزار تومان می باشد که در مقایسه با کاربردی که دارد بسیار مناسب است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید