گوشی هوشمند هواوی شما که از نظر کیفیت توانسته با رقبای دیگری به خوبی رقابت کند و در عرصه بازار، مورد انتخاب شما قرار گرفته اگر به خوبی و اصولی مورد استفاده قرار نگیرد عمر آن کوتاه خواهد شد و مشکلات ناشی از عدم استفاده ی صحیح باعث نارضایتی و تحمیل هزینه های اضافه به شما خواهد شد. یکی از مواردی که باید در مورد استفاده‌ی صحیح از گوشی همراه، مدنظر قرار گیرد استفاده‌ی درست از باطری و شارژر اورجینال هواوی است.

واردکنندگان شارژر اورجینال هواوی

مقایسه شارژر هواوی دو آمپر و یک آمپر

مقایسه شارژر هواوی دو آمپر و یک آمپر شارژرها عموماً از دو بخش آداپتور (کلگی) و کابل رابط تشکیل شده اند که این دو بخش در بعضی وسایل به هم متصل هستند و در بعضی وسایل دیگر قابل جداشدن، شارژهای گوشی همراه عموما از نوع قابل جدا شدن هستند و همین امر کمک می کند که اگر هر یک از دو بخش دچار اشکال گردید، به راحتی فقط همان قسمت تعویض گردد. یک شارزر اصل در هر دو بخش علائم و نشانه‌هایی دارد که قابل تشخیص توسط افراد با تجربه است.

آداپتور

برق ساختمانی در ایران با ولتاژ 220 ولت به مصرف کننده ارائه می شود اما مصرف کننده های کاربری مسکونی و غیر مسکونی به ولتاژ و جریان های متفاوتی نیاز دارند، به همین دلیل برای تغییر ولتاز و آمپر از آداپتورها استفاده می شود. شارژرهای گوشی همراه، همین عمل تعدیل کنندگی را برای گوشی‌های همراه انجام می دهند. یعنی قسمتی از شارژر که درون پریز قرار می گیرد، آداپتور شارژر است و ولتاژ را به 5 ولت و جریان را به دو آمپر یا یک آمپر کاهش می دهد.

از نظر ساختار و عملکرد دو شارژر یک آمپر و دو آمپر مانند هم هستند فقط میزان حداکثر جریانی را که از خود عبور می دهند متفاوت است. حداکثر جریان عبوری از شارژها، که روی شارژرها نوشته می‌شود به این معنی نیست که به همه‌ی گوشی ها دو آمپر جریان منتقل می کند بلکه کار شارژرها تامین جریان مورد نیاز گوشی است، اگر نوعی از گوشی یک آمپر جریان نیاز داشته باشد همان یک آمپر جریان را از شارژر دریافت می کند. شارژر اصل هواوی و متناسب با نیاز گوشی شما، دوام باطری گوشی شما را تضمین خواهد کرد. شارژر دو آمپر هواوی در قسمت آداپتور دو شاخه یا سه شاخه است که نوع سه شاخه ‌ی آن به مبدل سه به دو نیاز دارد.

کابل رابط

کابل شارژرها دارای دو پورت ورودی و خروجی است که متناسب با درگاه ورودی وسیله‌ی مورد نظر هستند. معمولا اتصال کابل به آداپتور پورت USB A است که در سمت دیگر با توجه به پورت ورودی گوشی، تفاوتهایی بین کابل‌های رابط وجود دارد. شارژر دو اهم هواوی، دارای کابل رابط با پورت USB 2 می باشد و طول کابل در نوع اروجینال یک متر است. اگر بیشتر از یک متر باشد احتمالا تقلبی بوده و برای اطمینان از اصل بودن آن باید به قسمت پورت USB و عدم وجود ناهمواری در طول سیم توجه شود.

آشنایی با شارژر هواوی دو امپر

آشنایی با شارژر هواوی دو امپر دامنه‌ی تغییرات ولتاژ در کشورهای مختلف جهان متفاوت است و از 120 تا 240 ولت متغیر است برهمین اساس شارژر هواوی دو آمپر، برای ولتاژ های ورودی 100 تا 240 طراحی شده که در همه نقاط جهان قابل استفاده باشد بنابراین اگر قصد سفر به سایر کشورها را دارید با اطمینان می توانید از شارژر وارداتی هواوی در همه کشورها استفاده نمایید. توان الکتریکی انتقال یافته به گوشی از طریق شارژر اصل با ولتاژ 5 ولت و جریان دو آمپر است.

جنس بدنه‌ آداپتور در شارژر هواوی دو امپر دارای بافت خاصی است و لوگوی برند روی آن به صورت چاپی نیست بلکه به صورت فرورفته است. از نظر رنگ این نوع شارژر در دو رنگ مشکی و سفید و از نظر فرم آداپتور هم نوع صاف و هم نوع منحنی آن در بازار وجود دارد؛ اما متاسفانه با ورود هر کالایی، نوع تقلبی آن هم به سرعت وارد بازار می شود. بنابراین لازم است که نسبت به تفاوت شارژرهای اصل و تقلبی آگاهی پیدا نمایید.

شارژر دیواری هواوی یا به عبارتی آداپتور شارژر دیواری این قابلیت را دارد که با درگاه خروجی خود هر دستگاهی که اتصال USB داشته باشد را پشتیبانی نماید و در سریعترین زمان ممکن شرایط شارژ شدن گوشی یا هر وسیله الکترونیکی سازگار را فراهم نماید. در بعضی نمونه های شارژر های دیواری این قابلیت وجود دارد که به طور همزمان دو یا چند دستگاه از شارژر خروجی دریافت کنند. بدین صورت که پورت های متفاوت می توانند به آن متصل شوند و در نتیجه آداپتور دارای چند درگاه خروجی است.

قیمت خرید شارژر اورجینال هواوی

قیمت خرید شارژر اورجینال هواوی اگر شارژ اصلی گوشی شما که در زمان خرید گوشی هواوی در بسته بندی اصل تحویل گرفته اید؛ صدمه دیده است و ناچار به خریداری شارزر جدیدی هستید باید سعی نمایید حتماً شارژر اورجینال هواوی را از مراکز معتبر خریداری نمایید. زیرا در زمان خرید گوشی، شارژر اصلی متناسب با گوشی به شما ارائه می گردد؛ در صورتیکه از شارژرهای دیگر استفاده نمایید بر عملکرد باتری شما تاثیر خواهد گذاشت.

باتری‌های تلفن همراه به دو دسته‌ی لیتیوم یون (LI-ION) و لیتیوم پلیمر (LI-PO) تقسیم می شوند و هر کدام ویژگی خاصی از نظر شارژ دارند هر کدام از انواع باتری‌ها اگر به دلیل عدم استفاده از شارژر نامناسب دچار اشکال شوند دیگر امکان استفاده از حداکثر ظرفیت باتری وجود نخواهد داشت و این امر منجر به هزینه‌ی اضافی برای خرید باتری جدید می شود. ضرورت استفاده از شارزر مناسب از همین موضوع آشکار می شود. استفاده از شارژر غیر اصل با قیمت پایین تر شاید در یک مقطع زمانی صرفه‌ی مالی داشته باشد اما در دراز مدت هزینه‌ی تعویض باتری را به شما تحمیل خواهد کرد بنابراین در زمان خرید شارژر، کیفیت بالاتر و اصل بودن آن باید در اولویت قرار گیرد نه قیمت پایین آن.

فروش بهترین انواع شارژر اورجینال هواوی

فروش بهترین انواع  شارژر اورجینال هواوی با توجه به فراگیر شدن استفاده از دستگاه‌های الکترونیکی خصوصا گوشی‌های هوشمند، نیاز بازار به شارژرها به طور صعودی رو به افزایش است و همین امر زمینه‌ی سوء استفاده‌ی سودجویان را فراهم کرده است به نحوی که نمونه های تقلبی و غیر قابل اعتماد این کالای پر مصرف به وفور در فروشگاه های نامعتبر دیده می شود، این امر تا به آن حد است که حتی بسیاری از دستفروشان نیز اقدام به فروش این کالای مهم می نمایند، اما شما مصرف کننده‌ی گرامی برای تضمین کارکرد گوشی همراه و سایر وسایل الکترونیک خود حتماً سعی نمایید از نوع اورجینال شارژرها استفاده نمایید تا عمر مفید باتزی آنها افزایش یابد. برای اطمینان از اصل بودن شارژر حتما آنرا از مراکز معتبر و واردکنندگان شارژرهای اورجیتال تهیه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید