شارژر اورجینال اپل، هرچند به فروشگاههای سراسر کشور به صورت عمده عرضه شده است تا امکان دسترسی شما فراهم شود همچنین برای اینکه شما بتوانید به صورت آنلاین خرید کنید به همین دلیل از طریق فروشگاه‌ های اینترنتی شارژر فست آیفون این موجود می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما که همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند در ارتباط باشید.

فروش بهترین شارژر اورجینال اپل

روش های تشخیص شارژر تقلبی

روش های تشخیص شارژر تقلبی

  • به دلیل اینکه واسطه گر ها و افراد متقلب در بازار زیاد شده است تولید شارژرهای تقلبی به همان اندازه افزایش پیدا می کند.
  • شارژرهای تقلبی از نظر ظاهری شبیه شارژرهای اصلی هستند که در نگاه اول نمی توانید تشخیص دهید اما راهکارهایی وجود دارد که می توانید مقایسه کنید و یک شارژر اصل بخرید:
  • اگرمدل تقلبی بخرید نه تنها به موبایل خود آسیب می زنید بلکه ممکن است آسیب های جانی و مالی بیش از اندازه برای شما به بار بیاورد از جمله برق گرفتگی سوختگی و یا حتی فوت منجر گردد.
  • جنس های اصلی قیمت بیشتری نسبت به تقلبی دارند و نگران این نباشید که پول زیادی پرداخت می کنید زیرا یک جنس اصل می شوید و جان و مال شما ارزش بیشتری دارد اگر هنگام خرید قیمت بسیار پایین بود شک کنید و مطمئن باشید که کالا تقلبی می باشد. خرید از دستفروش ها نیز امکان تقلبی بودن را افزایش می دهد.
  • برای خرید مکانی را در نظر بگیرید و جنسی را بخرید که به شما گارانتی دهد و امکان بازگشت و یا تعویض کالا را برای شما فراهم کند.
  • بر روی شارژر آیفون خارجی نوشته های وجود دارد که در برخی از موارد روی شارژرهای تقلبی این نوشته ها با غلط املایی همراه می باشد بهتر است که کلمات را بر روی کاغذ بنویسید تا هنگام خرید از روی آن نگاه کنید و از درستی نوشتار مطمئن شوید.
  • برندهای اصل هشدار ها و دستورالعمل ها که شامل محدودیت‌های استفاده و نحوه عملکرد می باشد را دارد همچنین در مورد جزئیات دفع روی این شارژرها توضیح داده شده است.
  • بر روی آن برند و لوگوی تولید کننده هک شده است و شماره سریال و مدل محصول موجود می باشد که بهتر است به آن توجه کنید و علامت ایمنی CE بر روی شارژر اصل وجود دارد که ممکن است در شارژرهای تقلبی نباشد.
  • هنگام خرید به رنگ نوشته های زیر سری شارژ های از توجه کنید باید رنگ خاکستری روشن داشته باشد که بیشتر در شارژرهای تقلبی به رنگ خاکستری تیره است.
  • اگر خرید کرده اید و تلفن خود را به شارژ میزنید و دیر شارژ می شود یا با شارژ شدن طولانی مدت تلفن همراه زیاد داغ می شود نشان دهنده این است که شارژر تقلبی می باشد.
  • همه این موارد بر روی آداپتور شارژر سریع آیفون و یا هر برند دیگر باید موجود باشد تا یک خرید اصل را از یک کالای تقلبی تشخیص دهید.
  • بهتر از هنگام خرید تمامی این موارد را در نظر بگیرید اما اگر سررشته ای در این مورد ندارید با یک فرد مطلع بخرید بروید تا بهترین جنس را بخرید و حتی می‌توانید از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

راهنمای خرید شارژر اورجینال اپل

راهنمای خرید شارژر اورجینال اپل

  • اول از هر چیزی یک مکان مطمئن را برای خرید انتخاب کنید.
  • بهتر است هنگام خرید شارژر را تست کنید و همچنین امکان تعویض آن برای شما وجود داشته باشد، اصولاً کسانی که شارژرهای تقلبی به فروش می‌رسانند هیچ امکان بازگشتی و یا تعویض ندارند زیرا از تقلبی بودن کالای خود مطمئن هستند هنگامی که خرید خود را انجام دادید گارانتی را به دقت مطالعه کنید و بلافاصله از آن استفاده کنید تا در صورت داشتن مشکل بتوانید آن را تعویض کرده و یا پس بدهید.
  • به وزن شارژر توجه کنید شارژرهای تقلبی نسبت به شارژر اصل سبک تر است به خاطر وجود تعداد اجزای کمتر نسبت به شارژر اصل می باشد.
  • جزئیات چاپ شده بر روی شارژر اصلی واضح‌تر از شارژر تقلبی می باشد همچنین هنگامی که شارژ را وصل می کنید شکاف بزرگ تری بین سریع شارژر و سوکت کابل ایجاد می‌شود.
  • شارژر های اصل به صورت های خاصی بسته بندی شده اند که از نظر بسته‌بندی نمی شود تشخیص داد که شارژر تقلبی است یا نه اما بدانید که اگر شارژر بدون کارتن مخصوص بود ۱۰۰% تقلبی به حساب می‌آید.
  • شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر با همکاران ما ارتباط برقرار کنید.

قیمت انواع شارژر اورجینال اپل

قیمت انواع شارژر اورجینال اپل شارژر فست آیفون دارای انواع مختلفی می باشد که هر کدام از قیمت متفاوتی برخوردار هستند علت تفاوت قیمت ها به علت تفاوت مدل های گوشی آیفون می باشد هرچقدر مدل آیفون بالا تر باشد قیمت شارژر اورجینال نیز افزایش پیدا می‌کند.

انتخاب مکانی که خرید می کنید در قیمت تاثیر می گذارد زیرا اگر به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید خود را انجام دهید قیمت بسیار مناسب تر خواهد بود زیرا هیچ واسطه ای وجود ندارد.

وب‌سایت ما این محصول را به همین طریق به فروش می‌رساند و این اطمینان را به شما می دهد که شارژ کاملا اورجینال و اصل می باشد و امکان تعویض آن برای شما عزیزان فراهم شده است.

به علت افزایش تقاضا برای خرید برند اپل و محبوبیتی که در بین مردم دارد شرکت های متقلب برای سودجویی از این بازار و درآمد زایی بیشتر اقدام به تولید شارژرهای تقلبی می کنند.

مراکز عرضه شارژر اورجینال اپل

مراکز عرضه شارژر اورجینال اپل شارژر آیفون وارداتی یکی از محصولاتی است که به ایران وارد می‌شود به علت اینکه محصول وارداتی می باشد امکان تقلبی بودن در آن افزایش پیدا می کند اما اصلاً جای نگرانی نمی باشد با توجه به اینکه مشخصات شارژر اصلی از شارژرهای تقلبی برای شما نام برده شد امکان خرید اصلی را افزایش می دهد همچنین وب سایت معین قول را به شما می دهد که شارژر ها کاملا اصلی و با کیفیت هستند.

اگر از ما خرید کنید در مدت زمان کوتاه پس از ثبت سفارش شما شارژر به همراه گارانتی و ضمانت ارسال خواهد شد به تمامی نقاط ایران.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما که همیشه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند در ارتباط باشید و مشاوره رایگان قبل از خرید دریافت کنید.

پل های ارتباطی شماره تلفن های موجود می باشد که ما به صورت ۲۴ ساعته و همه روز پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم، علت درج نشدن قیمت دقیق شارژ این است که نوسانات بازاری وجود دارد اما نگران نباشید با تماس از ما می توانید در مورد قیمت دقیق سوال بپرسید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید