اولین گوش های وایرلس در سال ۱۹۷۳، با وزنی حدود ۲ کیلوگرم ساخته شده بودند، اما رفته رفته با پیشرفت علم و فناوری،در تولید گوشی تلفن انقلابی به وجود آمد. و گوشی های هوشمند جایگزین گوشی های قدیمی تر شدند. در عصر جدید شرکت های معتبری در طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی و نرم افزار فعالیت دارند مانند شرکت اپل،نوکیا،سامسونگ،هواوی و .‌.

امروزه موبایل های ساخته شده در شکل های متنوع و توسط شرکت های گوناگونی ساخته می شوند‌. یکی از این شرکت ها،شرکت اپل است،که یک شرکت آمریکاییست و در زمینه طراحی و ساخت مبایل شهرت دارد.این شرکت سخت افزار هایی را نیز مانند: آی پد،آیفون،اپل واچ و … را طراحی و تولید کرده است.و در زمینه نرم افزار نیز فعالیت دارد.

اولین مبایل ساخته شده شرکت اپل،مبایل آیفون است،آیفون یک گوشی هوشمند است با قابلیت های بالا که در سال ۲۰۰۷ توسط استیو جابز،بنیانگذار شرکت اپل،به جهان معرفی گردید.مبایل های اورجینال از کیفیت بالایی برخوردار هستند و طول عمر آن ها بالاست و هنگام استفاده از آن ها ایمنی لازم وجود دارد.

مبایل آیفون اورجینال، دارای لوازم جانبی نیز می باشد مانند کابل آیفون اورجینال و شارژر آیفون اورجینال. پس برای خرید به لوازم جانبی آن توجه کنیم و شارژی خریداری کنیم که متناسب با گوشی آیفون باشد.

عرضه انواع شارژر آیفون اورجینال

چگونه شارژر تقلبی را تشخیص بدهیم؟

چگونه شارژر تقلبی را تشخیص بدهیم؟ شارژر وسیله ای است که ولتاژ ۲۲۰ ولت را می تواند به ولثاژ مناسب گوشی تبدیل کند. برای خرید شارژر اصل، باید دقت شود زیرا که شارژر های تقلبی در بازار زیاد شده است و تشخیص اصل بودن یا نبودن در آن ها سخت است.روش های زیادی وجود دارد که می توان شارژر اصل را از تقلبی آن تشخیص داد، شارژر های اصلی وزن بیشتری دارند،جریان ورودی آن ها باید ۰/۱۵ آمپر و جریان خروجی ۱ آمپر است.

گوشه های شارژر آیفون اصل، گرد است اما تقلبی آن گوشه های تیز و غیر گرد دارد.شارژر های تقلبی به مرور زمان دچار ترک و فرسایش می شوند و باتری مبایل با آن ها دیر شارژ می شود.و در حین شارژ دچار قطع و وصل می شوند.ولتاژ زیادی به باتری منتقل می کنند و باعث آسیب به باتری می شوند.شارژر های تقلبی مقاومت بالایی در برابر ولتاژ دارند به همین دلیل ولتاژ ورودی با آن متناسب نمی باشد و ممکن است باعث آسیب به باتری و در نهایت سوختگی آن شود‌‌.

ورودی سوکت اصلی، خاکستری و متالیک رنگ است اما سوکت تقلبی دارای رنگ سفید و سیاه می باشد.کابل اصلی قطعه ای فلزیست که شامل یک تیکه است اما کابل تقلبی چند تکه می باشد و رنگ آن نیز تیره و نقره ایست.برای خرید شارژر اصل باید به وزن شارژر،سوکت آن،نوشته های روی شارژر و قیمت آن توجه شود‌.

مشخصات شارژر آیفون اورجینال

مشخصات شارژر آیفون اورجینال در مبایل های هوشمند امروزه، نرم افزار هایی یا سیستم عاملی وجود دارد که سخت افزار را کنترل می کند، مانند: اندروید و ویندوز فون. آیفون های اولیه شامل صفحه حساس لمسی و فاقد صفحه کلید بودند و شامل یک دکمه می شد که با آن می توان به صفحه اصلی منتقل شد‌. رفته رفته شرکت اپل آیفون های جدیدتر و با قابلیت های بالاتری را وارد بازار جهانی کرد.

آیفون های جدید از قابلیت شارژ سریع برخوردار هستند‌، مطابق با استاندارد جهانی طراحی شده اند و مورد آزمایش های دقیق قرار گرفته اند به همین دلیل، قیمت بالاتری دارند. گوشی های آیفون به دلیل امکانات بالای آن ها و مشخصات سخت افزاری در رده گوش های گران قیمت قرار می گیرند به همین علت گرانتر هستند، و هر کسی، توان خرید آن را نخواهند داشت.

اما بعضی از شرکت ها، گوشی های مینی آیفون و اس ای نیز ساخته اند که قیمت مناسب تری دارند. قیمت آیفون در ایران به علت نوسان دلار و موضوع رجیستری به شدت بالا رفته است. از امکانات جانبی گوشی آیفون می توان به، شارژر دیواری آیفون اشاره کرد، که این شارژر مقاومت بالایی دارد و جلوی آسیب به گوشی را می گیرد، و گوشی را سریع تر شارژ می کند.

توزیع کنندگان شارژر آیفون اورجینال

توزیع کنندگان شارژر آیفون اورجینال برای افزایش طول عمر باتری باید نکاتی را رعایت کرد،باتری گوشی را از صفر تا صد شارژ نکنیم، و به جای شارژ صد درصد چند شارژ متعدد وجود داشته باشد.از شارژ سریع که از فناوری های گوشی های هوشمند است به صورت پراکنده استفاده کنیم. گوشی را در مکان های گرم و خیلی سرد شارژ نکنیم، زیرا دمای بالا عمر باتری را کم می کند، و احتمال منفجر شدن گوشی وجود دارد‌.

در مکان های سرد نیز باتری گوشی به سختی شارژ می شود و یا به خوبی شارژ نشود و همین کار باعث آسیب زدن به گوشی می شود‌. بهتر است شارژ گوشی بین ۳۰ درصد و ۸۰ درصد باشد‌.در هنگام شارژ بهتر است، مبایل را در حالت پرواز قرار دهیم،زیرا باعث افزایش سریع شارژ می گردد و طول عمر باتری را بالا می برد.

از قاب های محافظ برای گوشی استفاده کنیم و بهتر است از رنگ های روشن استفاده شود زیرا رنگ های تیره گرما را جذب کرده و باعث آسیب به باتری می شوند.بعد از شارژ کردن گوشی، آن را از پریز بیرون بکشیم واز دستگاه های شارژ سریع برای شارژ استفاده نکنیم. از انواع شارژر آیفون، می توان، فندکی،بی سیم یا همان وایرلس و دیواری را نام برد.

مراکز فروش شارژر آیفون اورجینال

مراکز فروش شارژر آیفون اورجینال یکی دیگر از امکاناتی که در لوازم جانبی آیفون وجود دارد، شارژر وایرلس آیفون است، که یکی از جدیدترین شارژر های آیفون محسوب می شود، ولی سرعت شارژ پایینی دارد.امکانات دیگری نیز به گوشی های آیفون اضافه شده است، مانند ضد آب بودن،نمایشگر با کیفیت و بزرگتر،سیستم عامل سبک و جنس بدنه محکم و مقاوم‌.

برای افرادی که علاقه زیاد به فیلم برداری و عکاسی دارند، گوشی آیفون با داشتن دوربین پردازش قوی، بهترین گزینه می باشد. امروزه تشخیص آیفون اصل از غیر اصل سخت شده است و یکی از نکات مهم برای خرید مبایل آیفون رجیستری آن است.

گوشی های رجستری نشده قیمت پایین تری دارند و حق استفاده از خدمات اپراتوری از شما گرفته می شود.و به صورت یک کالای قاچاق به حساب می آیند. پس بهتر است برای خرید مطمئن به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد زیرا این فروشگاه ها این محصولات را اصل و با گارانتی و خدمات پس از فروش به خریداران عرضه می کنند. این محصول را نیز می توان به صورت اینترنی و از طریق سایت های اینترنی، که معتبر می باشند، خریداری کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید