شیائومی از نامدارترین و محبوب ترین برند ها در زمینه تولید گوشی های هوشمند می باشد. برند شیائومی در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی های هوشمند نیز فعالیت دارد و از بهترین تولید کنندگان لوازم جانبی گوشی می باشد. یکی از لوازم جانبی ضروی هر تلفن همراهی شارژر آن می باشد که استفاده از نوع اورجینال آن عمر باطری تلفن همراه شما را افزایش داده و باعث می شود تا شما بتواند بدون دغدغه برای مدتی طولانی از تلفن همراه خود استفاده کنید. شارژر های شیائومی از بهترین نوع شارژر در بازار محسوب می شود که بصورت عمده به فروش می رشد.

برای تهیه شارژر اورجینال شیائومی تنها کافیست به سایت توزیع کننده این محصول مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

تولید انواع شارژر اورجینال شیائومی

از شارژر دیواری بیشتر بدانید

از شارژر دیواری بیشتر بدانید

  • شارژر ها به طور کلی به دو دسته دیواری و قابل حمل (پاور بانک) تقسیم می شوند. در این مطلب ما قصد داریم تا با نوع دیواری شارژر بیشتر آشنا شویم. شارژر دیواری وسیله ای است که معمولا به وسیله دو شاخه یا سه شاخه به پریز برق متصل شده و به وسیله یک کابل USB به تلفن همراه متصل می شود. کابل های USB در انواع مختلفی تولید می شوند که شما بسته به نوع گوشی خود باید کابل مناسب را تهیه کنید. از انواع کابل شارژر می توان به میکرو، تایپ C و کابل آیفون اشاره کرد. به طور کلی وظیفه شارژر دیواری تبدیل جریان برق متناوب شهری به جریان مستقیم می باشد.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که تنها استفاده از کابل اورجینال برای شارژ شدن گوشی کافی نمی باشد، باید به این نکته توجه کرد که تاثیر کابل بیشتر در افزایش سرعت شارژ شدن گوشی می باشد و برای محافظت از باتری و شارژ سریع تلفن همراه نیاز به تهیه شارژر اوجینال و با کیفیت می باشد.

شارژر دیواری شیائومی که از با کیفیت ترین شارژرهای موجود در بازار می باشد که دارای ولتاژ و شدت جریان های متفاوت می باشد.

چه شارژری برای شیائومی مناسب است؟

چه شارژری برای شیائومی مناسب است؟ ابتدا لازم است به این سوال پاسخ دهیم که آیا می توان از هر شارژری برای شارژ گوشی استفاده کرد؟ در پاسخ به این سوال ابتدا باید با دو مولفه مهم در شارژر و گوشی همراه خود یعنی ولتاژ و آمپر بیشتر آشنا شویم. مقادیر ولتاژ خروجی و حداکثر آمپر ورودی معمولا در پشت باتری تلفن همراه شما نوشته شده. آمپر ورودی نشانگر حداکثر جریانی است که شارژر می تواند از خود عبور دهد. این مقدار در باتری ها از 500 میلی آمپر تا 2 آمپر متغیر است. توجه به این نکته حائز اهمیت می باشد که استفاده از شارژر با میزان آمپر پایین تر از میزان آمپر باتری تلفن همراه شما آسیبی به باتری گوشی شما وارد نمی کند اما سرعت شارژ شدن شدن گوشی شما را کاهش می دهد. همچنین اگر از شارژری با آمپر بیشتر از میزان آمپر مجاز باتری استفاده شود تاثیری در افزایش سرعت شارژ شدن تلفن همراه شما ندارد زیرا میزان آمپری که به باتری شما وارد می شود همان مقدار مجاز باتری است.

در مجموع بهترین راه برای حفظ سلامت باتری تلفن همراه و افزایش سرعت شارژ شدن گوشی استفاده از شارژر اورجینال تلفن همراه شما می باشد. شارژر های برند شیائومی در مدل های متنوعی تولید می شود. که حال می خواهیم در متن زیر به تعدادی از آن ها اشاره کنیم:

  • شارژر بی سیم شیائومی: شارژر های بی سیم یا همراه از محبوب ترین انواع شارژر می باشند این نوع از شارژر ها به دلیل قابل حمل بودن بسیار کاربردی می باشند. استفاده از شارژر بی سیم شیائومی باعث می شود تا دیگر دغدغه تمام شدن شارژ خود را نداشته باشید و در هر زمان و هر مکانی که احساس کردید تلفن همراه شما به شارژ نیاز دارد می توانید از این محصول استفاده کنید. شارژر های بی سیم شیائومی معمولا در دو نوع 1000 میلی آمپر و 2000 میلی آمپر تولید می شوند.
  • شارژر فندکی شیائومی: این نوع از شارژر مخصوص استفاده در اتوموبیل می باشد که در اصطلاح به آن شارژر فندکی می گویند. در بین انواع برند های موجود در بازار برند شیائومی توانسته سهم عمده تری در تولید این محصول نسبت به دیگر تولید کننده های شارژر فندکی ایفا کند. شارژر فندکی شیائومی به دلیل فناوری خاصی که دارا می باشد امکان شارژ سریع دستگاه شما را فراهم می کند. شارژرهای فندکی غالبا دارای دو پورت خروجی می باشند.
  • شارژر دیواری شیائومی: با وجود تولید انواع مختلف شارژر هنوز هم شارژر های دیواری پر فروش ترین نوع شارژر موجود در بازار محسوب می شوند. شارژر دیواری شیائومی با یک پورت USB طراحی شده است. از ویژگی های جالب توجه این نوع شارژر ولتاژ و شدت جریان متغیر آن می باشد. ولتاژ و شدت جریان این شارژر به ترتیب 5 ولت و 2 آمپر، 9 ولت و 1.2 آمپر، 12 ولت و 1 آمپر می باشد.

عرضه مستقیم شارژر اورجینال شیائومی

عرضه مستقیم شارژر اورجینال شیائومی اگر شما نیز به سلامت تلفن همراه خود اهمیت می دهید می دانید که لازم است برای محافظت از گوشی خود از لوازم جانبی اورجینال استفاده کنید.از انواع لوازم جانبی تلفن همراه می توان به شارژر، قاب و گلس اشاره کرد. شارژر از مهم ترین لوازم جانبی هر تلفن همراهی محسوب می شود که استفاده از نوع اورجینال آن باعث می شود تا عمر باطری شما افزایش یابد و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید بدون دغدغۀ تمام شدن شارژ برای مدت طولانی از تلفن همراه خود استفاده کنید.

عرضه مستقیم شارژر اصل شیائومی توسط وارد کننده ای معتبر و خوش نام صورت می گیرد اگر شما نیز علاقه مند به خرید شارژر اورجینال شیائومی می باشید می توانید به سایت توزیع کننده این محصول مراجعه کرده و اطلاعات خود را در سایت وارد نمایید.

شرکت فروش انواع شارژر اورجینال شیائومی

شرکت فروش انواع شارژر اورجینال شیائومی مراکز فروش شارژر شیائومی در ایران با فروش عمده اشارژر های اورجینال شیائومی به دنبال رفع نیاز بازار از این محصول می باشند. فروش انواع شارژر اورجینال شیائومی توسط شرکتی معتبر و خوشنام صورت می گیرد شما می توانید با مراجعه به سایت و برقراری ارتباط با مشاورین و مسئولین فروش ما از تنوع محصولات و قیمت های محصول مورد نظر خود مطلع شده و سفارش خود را ثبت کنید. ما به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که تجربه خرید از شرکت توزیع کننده این محصول تجربه ای لذت بخش و تکرار نشدنی خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید